Pinkpop!
  • Zijn er hier nog mensen die naar pinkpop gaan komend weekend?

Ik ga. Natuurlijk omdat de RHCP komen. Daarnaast ook voor de Dresden Dolls, Placebo, Kraak & Smaak, en voor een geweldig festival...

Who's with me -O-
  • Ik kom er wel in de buurt. Heb zaterdag een bruiloft daar ergens :)

Maar nee... ik ga niet :NN
  • Kraak & Smaak vind ik altijd wel ok :)
  • Nop zeker niet, begin dinsdag helaas met examens :(
  • Examens?! Ook leuk :)

[spoiler]kiddin' ;)[/spoiler]
  • Extreem leuk :p
    Ik zie er al naar uit... Het grote probleem is dat ik veel moet halen als mijn ouders me wat financieel (goed) willen helpen voor volgend jaar...
    Ik heb nieuwe laptop nodig, enz...
    Leuk toch die examens ;(
  • Zwijg me ervan, ik moet het nog volhouden tot 9 juni... 3 down, 4 to go :)
  • Good luck! ik helaas nog tot 22 juni...
  • Niets voor mij dit...
  • Stelletje trancetutjes :P

[spoiler];)[/spoiler]
  • Tigereye said:
    Stelletje trancetutjes :P

[spoiler];)[/spoiler]

O%O wil je dat vieze woord niet meer in je mond nemen?!

:+
  • Groepje trancetutjes dan :+
  • Vind pinkpop wel gaaf, ik kan alleen niet :)
  • Het is voor mij trouwens de eerste keer... mensen met pinkpop ervaring? Ben wel benieuwd...
  • Zondagnacht naar Pete Tong (3 uurs set) in de Versuz in Belgie (http://www.versuz.be), dan snel terug, ff slapen en maandag nog ff Keane, Franz Ferdinand en Red Hot Chilli Peppers meepakken op Pinkpop hier achterom. Kan ik te voet naartoe :)
  • Jaaaaaa, een groefjunkie die wel gaat! :D

Hulde :)
  • Zeker!
  • EP said:
    Zondagnacht naar Pete Tong (3 uurs set) in de Versuz in Belgie (http://www.versuz.be), dan snel terug, ff slapen en maandag nog ff Keane, Franz Ferdinand en Red Hot Chilli Peppers meepakken op Pinkpop hier achterom. Kan ik te voet naartoe :)

Pfoe, zou je dat wel doen? Pete Tong is echt een flut-dj (althans, dat vond ik dan tijdens This Is Sander Kleinenberg). Als je veel wil stilstaan, dan heb je aan hem een goede DJ. ;)

Ben er overigens niet bij, ook al ligt Landgraaf op een steenworp afstand. Het programma is mijn geld niet waard. Ga fijn naar Free Your Mind zaterdag. :)
  • DaRoyal said:
    Pfoe, zou je dat wel doen? Pete Tong is echt een flut-dj (althans, dat vond ik dan tijdens This Is Sander Kleinenberg). Als je veel wil stilstaan, dan heb je aan hem een goede DJ. ;)

Ben er overigens niet bij, ook al ligt Landgraaf op een steenworp afstand. Het programma is mijn geld niet waard. Ga fijn naar Free Your Mind zaterdag. :)

Ik heb gisteren een setje van Pete beluisterd eerder deze maand en dat klonk wel lekker, wel vrij rustig overigens.

Ik vind Franz Ferdinand, Keane en Red Hot Chili Peppers wel het geld waard ;)
    Ookal ben ik een "houser" hehe.
  • En TOOL!
    Dat is echt zo BRUUT!

Tool Tool Tool Yeah!
  • Wij hebben op elke dag wel een aantal dingen die we graag willen zien... plus de sfeer en het hopelijk goede weer :)

Zin!
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion