Kunst!
  • Ik kan kunst wel waarderen. Zo ook dit.

http://www.dedt.nl/dicx.html

Leuke dingen tussen.
  • Ik heb er helemaal niks mee. Vaak vind ik kunst ook maar een stel rare vlekken op een doek, maargoed, ik kan best begrijpen dat mensen hier intresse in hebben, net als in muziek.
  • Tsja, moet je ook 'leren' waarderen dat kunst hoor. Je komt vanzelf een keer wat tegen wat je wel aanspreekt namelijk.
    Kwam bij mij ook niet van de een op de andere dag.
  • Je smaak kwa kunst ontwikkeld op dezelfde manier zoals muziek. Des te vaker je dingen tegenkomt die je goed/mooi vindt ga je het steeds meer waarderen.

Zelf vind ik kunst redelijk mooi, alleen fotogragie trekt mij meer. Een prachtig stilleven, berglandschap of een skyline van een stad zie ik bij mezelf later wel aan de muur hangen.
  • Mijn nieuwe avater is kunst :D
  • King Vicious said:
    Mijn nieuwe avater is kut :D

Klopt :roll:
  • dat is geen kut, dat zijn tieten ;)
  • Blijft een dikke vette k.u.t. avatar :D
  • Ja ontopic stelletje tietengeilekutters! :+
  • King Vicious said:
    Mijn nieuwe avater is kunst :D

Jij dacht .... als je vriendin niet 5x per pagina post, dan verblijdt je ons maar met jouw avatar?
  • King Vicious said:
    Mijn nieuwe avater is kunst :D

Maar inderdaad, dat is kunst (niet echt dus) ;)
  • Ik vind schilderijen wel cool.

Van die hele ongedefinieerde vlekken die dan toch een bepaald gevoel bij je gaan opwekken.
    Altijd leuk om met bijv. een dame naar 't museum te gaan, je hebt altijd wat om over te lullen, en je doet je nog beter voor dan je bent ook!

(geintje, ik ben echt cultureel ;) )

Of Wim T. Schippers die ff 25 m2 pindakaas op de vloer regelt. :)

Je moet niet alle kunst serieus nemen, en sommige kunstenaars zijn gewoon gestoord, maar sommige plaatjes zijn gewoon mooi !

image

Met dank aan de groene fee natuurlijk ;)
  • Chicks dig art ja?

Nou ja, de mijne i.i.g. wel :)

Heb hier dan ook een paar Ad verstijnen aan de muur hangen.
  • MIjn Ikea art moet nog steeds opgehangen worden ... LOL
  • Ah... Ikea art moet je met 4 spijkers en 8 pluggen ophangen he? :+
  • Ja, ik ben nog steeds op zoek naar de handleiding. Zat er niet bij :?
  • - Pak boor
    - boor gat
    - pak plug
    - nee die is te klein, die andere plug
    - ros in muur
    - pak lijm, smeer schilderij dinges in
    - plak tegen muur..

Affijn : Ik zoek nog steeds mooie dadara poster!!! Of zeefdruk als die er zijn?
  • Kom jij even hier een gaatje in de muur boren? Neem dan wel ff een 50000W boorhamer mee, anders sla je nog niet eens een putje ... :?. Mijn 200W boorhamer trekt het in ieder geval niet, zoveel metaal en kiezels in het beton.
  • muziek is toch ook kunst? ;)
  • Muziek is ook kunst. Als je daarover wat leuks kan vertellen dan mag je er een topic over openen ;)
  • Aangezien ik van 'n zwart/wit inrichting houd en ergens m'n kleur vandaan moet halen, zou ik aan m'n muren graag kunst willen hebben. Op de middelbare school moest ik verplicht 3 jaar "Tekenen" volgen en ik heb er 1 mooi schilderij aan overgehouden. Het heeft jaren in de slaapkamer van mijn ouders gehangen (Langs 't werk van m'n zus) maar waar 't nu is!?

In ieder geval komt 't wel in mijn huis te hangen ;) Verder ben ik helemaal verliefd op de werken die nu in 't verpleeghuis hangen waar ik werk. Ze hebben daar doorlopende expedities van kunstenaars uit de regio. Jammer genoeg betaal je voor 'n schilderij van haar (40x60cm) al dik €250,- en dat kan ik er nu echt niet aan uitgeven...

Waar ik dan van houd!? Het mag van mij goed abstract zijn. Het liefst kleuren in 1 lijn (denk aan de kleurkaarten van de Gamma) Deze vond ik op internet en kan me super boeien:

image

En ik ben nog steeds heel erg onder de indruk van de werken die bij GJ in z'n trappengat/overloop hangen, wauuuuuw!
  • Als je nog iets goedkoops zwartwits moet hebben, kijk eens op http://homokaasu.org/rasterbator/

Best leuk, maar je moet er wel plek voor hebben :)
  • Ja, maar alles zwart witr dat is ook wel heel erg Jan des Bouvrie... ik hou er persoonlijk niet zo van. Mij te steriel...
  • Daarom zeg ik ook zwart/wit in de inrichting (denk aan meubels/muren etc) en dan veeeeeeeeeel kleur in de accesoires, schilderijen etc!

Kennissen van ons hebben d
  • Ik ken het idee, weet je hoeveel styling magazines ze hier bij Luxaflex hebben.... ;)
  • Kun je er niet wat voor me meenemen de 23e?!
  • Ik zal eens kijken ;)
  • Is een koeienvlaai ook kunst?
  • Ik denk dat je het antwoord daar zelf wel op weet?
  • Als ie in 't museum ligt, en er komt een performance-kunstenaar in zwemmen wel, anders niet.
  • Ik heb een collega hier die zelf kunst met een grote K maakt.

Hoop er binnenkort iets van te laten zien.
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion