Salaris indicatie
  • Omdat ik op het moment bezig ben met informatie te vergaren om mijn salarisronde in te gaan en ik van mening ben dat ik niet voldoende betaald krijg voor de werkzaamheden die ik verricht en de verantwoordelijkheid die ik heb ben ik op zoek naar een (betrouwbare) salaris indicatie website.

Zijn er mensjes die mij kunnen helpen? Of wellicht mensen die weten aan welke loonschalen ik moet denken?

Hulp = welkom.
  • oei oei, daar heb ik nog niet zoveel kaas van gegeten.
    Je verdient dan nu dus het salatis wat in de CAO staat? ZOu je eigenlijk niet verder kunnen helpen :( misschien zijn er mensen hier die in de zelfde situatie hebben gezeten?
  • Nou, ik verdien niet slecht, maar nou heb ik jobnews loonindicator gekeken en ik zit op basis van mijn jaarinkomen 5000,- euro (bruto) onder het gemiddelde. Dat is ruim 400 euro bruto per maand.

Hoe kom ik op het idee om te kijken? Wel, omdat ik mijn salaris toch wel aan de lage kant vond, na het horen van andere bedragen zo om mij heen ;)
  • dat is wel een groot verschil idd!
  • Zo van tijd tot tijd doet of Intermediair of Carp een salarisonderzoek. Ik weet echter niet of er een permanente site is die dit soort dingen doet.
  • Ik zal eens zoeken, thnx Jeroen.
  • heb je al op loonwijzer.nl gekeken??? daar kan je zien wat iemand gemiddeld verdient
  • Ik heb alle info al bijelkaar. Ik laat het topic staan voor het geval er iemand is die er ook gebruik van wil maken of andere gerelateerde vragen heeft.
  • Salarisgesprek heb ik net gehad. Verliep erg positief. Nu moet het nog een stap hoger besproken worden en dan hoor ik wel hoe of wat. Ben benieuwd. De eis die ik heb neergelegd is niet mis namelijk :)
  • Ben benieuwd!! Tis al fijn dat 't gesprek positief verliep.
  • Zo kan je het ook bekijken ja.
  • ja idd!
  • Maar het gaat mij niet om het gesprek hoor... Gaat mij om de centen die ze op tafel moeten gooien. (Lees waardering..)
  • Elsevier doet ook regelmatig een salaris onderzoek. Ze nemen dan ongeveer 100/150 beroepen. Jij bent toch systeembeheerder? Die staat er iig bij. Er staat dan een minimum, gemiddelde en maximum.
    Is redelijk betrouwbaar
  • Ze zijn al druk bezig met mijn salaris... Toch bedankt ;)
  • Goed, 10 % erop gehad gister.
    Ik klaag niet :)
  • Beter! hopelijk zijn ze bij mij ook zo schappelijk over twee weekjes :)
    Ze doen er bij jou wel lang over, Groef!
  • Ja, klopt ja.. maar ik heb een eis van 5000,- op jaarbasis neergelegt. ;)

@ Toroz : Mooi man! (Y)
  • DAMN, 5 k erbij :P
    Al krijg je de helft zit je lekker toch ? :)
  • Ik mag nu ook niet klagen eigenlijk. Maar het gaat erom dat ze maar eens beseffen wat ik hier allemaal doe, en laat ze dat maar eens uitdrukken in een echt salaris.
  • Je wil dus ipv een iBook toch maar een Powerbook? :+
  • Nee hoor... :)
    Salaris ligt gewoon ver onder het gemiddelde... daar wilde ik vanaf. ;)
  • anders krijgt ie een minderwaardigheidscomlex
  • Ik krijg nog steeds het symbolische salaris van €1 :)
  • Elger said:
    Ik krijg nog steeds het symbolische salaris van €1 :)

Meer dan ik!!! :D
  • PFf heb net eens zitten rondvragen.. Ikb en 17 en krijg 9,50 netto per uur.. heb eens aan collega's rondgevraagt.. Nu verdient een collega van me 9,90 per uur.. En die is 21.. Beetje knudde dat dat zo weinig uitmaakt :s..

Maarja of dat er nu van afhangt dat ik chef keuken ben en hij glazenloper.. Maar dan nog asociaal verschil..
  • 9,50 is ook echt wel veel als je 17 bent hoor, in ieder geval een heel stuk hoger dan wat je gemiddeld op die leeftijd verdient.
  • Ja ok.. Maar ik werk 's nachts he ;) Maar nu let ik dus niet op t verschil met medeleeftijdsgenoten maar met collega's..
  • Die boete dan ook meteen he?... Sjonge jonge... Ze (= belastingdienst) wisten zelf nog niet eens hoe alles verwerkt moest worden en wat de belastingvrije voet zou worden. En dat was begin januari. Nu word er direct verwacht dat de bedrijven het goed doen?

Zielig volk :Y
  • Beetje jammer inderdaad, de belastingdienst zijn toch die mensen die "alvast iedereen maar zorgtoeslag gaf" omdat ze te laat waren met het verwerken van alle onzin. Toch?
  • Ja ook nog ja... kreeg het van de week weer gestort hoor...
  • FranticDJ said:
    PFf heb net eens zitten rondvragen.. Ikb en 17 en krijg 9,50 netto per uur.. heb eens aan collega's rondgevraagt.. Nu verdient een collega van me 9,90 per uur.. En die is 21.. Beetje knudde dat dat zo weinig uitmaakt :s..

Maarja of dat er nu van afhangt dat ik chef keuken ben en hij glazenloper.. Maar dan nog asociaal verschil..

17 jaar en dan al chef, niet slecht.

het heeft zeker te maken met je functie. ik ben laatst gepromoveert van weekendkracht (afwassen ed) naar assistent-kok (gewoon, niet al te moeilijk kook/bereidingswerk) en mijn salaris schoot omhoog van 5.76 naar 8.23 per uur
    Ik werk overigens in de keuken van een verzorgingsinstelling.

's nachts werken heeft daar ook mee te maken. OnRegelmatigheids Toeslag (ORT) kan flink op lopen als je 's nacht in het weekend werkt.
  • Mja chef.. Ben enige die in de keuken werkt. Op contract staat chef.. Moeilijkste wat ik moet maken is een tosti dus ja dan weet je t wel xD :P
  • Zo noemen ze toch iedereen richting Belgie? Hey chefke... :P
  • FranticDJ said:
    Mja chef.. Ben enige die in de keuken werkt. Op contract staat chef.. Moeilijkste wat ik moet maken is een tosti dus ja dan weet je t wel xD :P

ah kijk, de verandert de zaak, maar dan verdien je nog steeds veel.
    Bovendien zijn er weinig mensen van jou (en mijn) leeftijd die volledige zelfstandigheid krijgen
  • Klopt

Groovejunk said:
    Zo noemen ze toch iedereen richting Belgie? Hey chefke... :P

Nee.. das meer Moatje..
  • Ik krijg de laatste tijd ook steeds meer zelfstandigheid, maar ik werk nog altijd onder een chef en twee andere koks. Tegenwoordig hebben ze wel de bestellingen op mij afgeschoven. Ik schijn dat goed te kunnen....... Als ik bestel is de rekening blijkbaar altijd lager dan bij andere terwijl ik toch steeds A-merken bestel
  • Dan heb jij daar een neus voor.... ;)
  • ik heb laatst ook al voorgesteld om een paar leveranciers eruit te gooien; zijn gewoon veel te duur.
    dat de rest dat niet ziet
  • Tsja,... "vriendje van" misschien?
  • denk het ja
  • Bij ons net zo hoor.. 1* bestellingen gedaan en kwam 75 euro geodkoper uit.. + daarbij waren alle broodjes voorgesneden en niet meer van die bakker dingen die je zelf nog moet snijden.. [M.a.w. : nu loop ik minder kans om in mn poten te snijden] En nu komen daar de broodjes enzo gewoon vandaan.. Wel makkelijk
  • Zo hopla,.... salarisverhoging is binnen (Y)
  • Congratz Man! :)
  • Duurde even .... gefeli!
  • Ja dankuuuu _O_
  • Groovejunk said:
    Zo hopla,.... salarisverhoging is binnen (Y)

Greatski! Kun je weer extra plaatjes kopen... :W)
  • Nu kan ie weer beginnen geilen op een Xone 92 :P
  • Hahahahaha.... Ik ga eerst maar eens wat sparen voordat ik het uitgeef :)
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion