Sinterklaas en kerst verwennerij
  • Zo, wat hebben jullie gekregen van sinterklaasje? En wat wil je hebben / ga je krijgen met de kerst?

Ik heb gekregen van sinterdinges :

- Klusbon (hoe komen ze erop he?)

En van het froutje 2 koffieglaasjes + heel erg lekkere espresso! (Y)
  • Weinig gekregen.. Bjorn Borg boxers, Marsepein, Parfum en nog wat..

Veel gegeven:

- Horloge aan m'n vriendin..
    - Luchtje aan m'n vriendin..
    - 5 cadeaubonnen van de Ici Paris aan de vriendinnen van m'n vriendin.. (ze werden er emotioneel van :o)
    - M'n mams wat dingen voor in huis
    - Paps wat dingetjes voor buiten het huis
    - Broertje roze Bjorn Borg boxer

En verder wat geintjes etc..

Ja, was geslaagd :)
  • Als ik dat lijstje van Dieds zie dan heeft ie vooral heul veel geld uitgegeven aan zijn vrienden,
  • Niks gekregen, maar wel een berg speelgoed gekocht voor m'n neefje... Balen als je oom bent joh :s
  • Waarom voelen jullie je zo verplicht om veel/duur spul te kopen voor iemand?! Ik ben van mening dat iets kleins net zo waardevol kan zijn.

(En dan noem ik als voorbeeld 't cadeautje wat de oma van KV voor me gekocht heeft. Dat hoeft dat lieve mens toch helemaal niet te doen!? En ik ben ondertussen zo benieuwd wat 't is! :))
  • M'n vader: chille fles wijn
    M'n moeder: bos bloemen

En ik kreeg: een externe 200gig hd
    haha, komt qua prijs niet echt overeen
    Ik vroeg, pa neem je ff zo'n ding voor me mee van de beurs? dan stort ik het wel weer op je rekening
    waarop ik het antwoord kreeg: laatmaar zitten, is voor sinterklaas :P

ook leuk ;)
  • [quote=Lady Y]Als ik dat lijstje van Dieds zie dan heeft ie vooral heul veel geld uitgegeven aan zijn vrienden,
  • Ik zie allemaal dingen die uit een goed hart komen :)
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion