Oud & Nieuw
  • Oud & Nieuw 2005

Misschien voor sommigen wat aan de vroege kant, voor anderen misschien al te laat. Aangezien ik nog niet weet wat ik op 31 december ga uitvreten, wilde ik informeren wat jullie plannen zijn?

Sommigen mensen hebben elk jaar hetzelfde ritueel. Tot 00:00 bij de ouders op de bank zitten, aftellen, champagne drinken, oliebolletje erbij en dan op de fiets naar de kroeg waar de rest van de vriendengroep al staat te wachten.

Anderen kopen weken van te voren al kaartjes voor 'n besloten feest. Persoonlijk stoor ik me hier enorm aan. Het hele jaar door kun je elke tent in & uit lopen zonder gezeur en nu moet 't opeens besloten zijn. Bah! De ene vriend gaat naar feest A. de andere naar feest B. Uiteindelijk moet je elkaar op straat gelukkig nieuwjaar wensen (als je al 't geluk hebt dat je tussendoor naar buiten mag)

Ik wil 't dit jaar eens geheel anders doen. Ik was op Partyflock rond aan 't surfen en klikte tegen 'n feest aan op 31 december in de HMH. Aangezien dit jaar qua vriendschappen 'n beetje droevig is verlopen, heb ik niet zo'n behoefte om met die "vrienden" 't nieuwe jaar in te gaan. Laat mij maar lekker knallen op Qrimetime! Nu KV alleen nog even overtuigen met al m'n enthousiasme ;)

En wat zijn jullie plannen???
  • Aangezien WIJ altijd diegene zijn die overal op komen draven, doen we het dit jaar eens anders. Wij blijven thuis, en we zien het wel. We moeten zowieso het hondje drogeren en zorgen dat het goed blijft gaan. Verder kijken we wel.

Ik bak wel zelf oliebollen :) Mjammieee....

Nieuwjaarsdag doe ik niet aan mee. Ik ga geen familie af omdat er een jaar om is, dat doe ik met een verjaardag (soms, als ik zin heb) dus dat vind ik onzin.

"Jeuuj, het is 2006 dusseeeeh ik kom ff langs ja?" :?
  • Voeg optie "anders" eens toe aan poll :+

Ik vertrek oudjaarsdag 's ochtends naar een hotel, naast m'n werk.. Dan gaan we disco helemaal optuigen en doen.. 's Avonds met t personeel oud & nieuw vieren.. Om 1 uur gaan t caf
  • @ Frantic, ik had "Anders" er ook bij gezet maar die is plots verdwenen... :? En ik kan de poll op de 1 of andere manier niet meer aanpassen!
  • Heb "anders" maar even toegevoegd
  • Thank you Menno
  • Mjah.. K moet wel werke.. Maar ik geef er eigenlijk niks om.. ALle bekenden komen toch :+ En als t meezit moet ik in t caf
  • Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar waarschijnlijk naar een feest waar ik me helemaal thuisvoel. Veel vrienden mee en er een gezellige boel van maken..

Maar misschien zit ik in Parijs met Kerst en dan pak ik O&N gelijk maar mee :)
  • ik werk met O&N, vanaf half 1 draaien.

Dat heeft z'n nadelen, maar ik kies er zelf voor en het is zeker wel gezellig!
    Het enige wat ik
  • @ Ferry, dat duurt dan alleen nog maar 398 dagen :+

We zijn er uit, KV & ik gaan naar Qrimetime, yeaaah!
  • Er is vast wel weer een vet feest in nederland
    En anders wel in duitsland, daar weten ze pas van feesten =D
  • Lady Y said:
    @ Ferry, dat duurt dan alleen nog maar 398 dagen :+

We zijn er uit, KV & ik gaan naar Qrimetime, yeaaah!

haha heb je ze uitgeteld :smile:
    ach het is iets om naar uit te kijken he ;)

wie komen er eigenlijk allemaal op Qrimetime, heb er nog niets over gehoord namelijk?
  • Qrimetime! Helemaal los die avond met:

New York City
    Isaac
    Kalashnikov
    Lars Tindy
    Luna
    Mike Heart
    Outblast
    Pavo
    Super Marco May
    The Prophet
    Zany
    MC: Villain

New Jersey
    Buzz Fuzz
    D-jay Alias
    Dr. Rude
    Genius
    Gizmo
    Lobotomy Inc
    Ruthless
  • Ben er ook eindelijk uit... Oud en nieuw vieren in de Cherry Moon discotheek te Lokeren. Het is trouwens de laatste avond dat ze open zijn (met deze eigenaars toch). En tussen 23-24 uur is de toegang gratis.
  • Behoorlijk steffig feestje dat Qrime Time ...
    Koning Visjes in krijtstreep met dikke sigaar en Lady Y in gala-jurk of is er niet echt een dress-code ?

Z gaat ouwe koeien uit de sloot halen : http://www.wooferland.com/
  • /me vindt Oud en Nieuw altijd veel te druk en veel te duur om iets buiten de deur te doen.
  • Het ligt er een beetje aan waar je heen gaat hoe duur 't wordt.
    Vorig jaar was de damage slechts 10 EUR incl. Champagne, (locale) DJ's en vuurwerkshow.
    En 22.50 om de hele avond classics aan te mogen horen (Per en classics!) vind ik persoonlijk een koopje...
    85 eur voor een feest vind ik wat overdreven ja ;)
  • Ik doe de luiken dicht, telefoon uit, en iedereen zoekt het maar uit, zolang ze mij maar niet lastigvallen :)

Raar feest dat Oud & Nieuw.. weer een jaar om... eeeh jeuj? was dat met je verjaardag ook al niet zo? Dus welk jaar vier je nou prutser!?

Vreemd gedoe dat Oud en Nieuw. Heb ik het nog niet eens over nieuwjaarsdag. "De beste wensen" JA! Dat neem ik aan van wel ja! Zeg het maar gewoon als je het mij niet toewenst, dan zal het wel gemeend zijn ;)

Zo... koffie!
  • daar kan ik me wel een beetje in vinden. IK vind een verjaardag en nu oud en nieuw altijd wel een goeie reden voor een feestje!
  • Het ergste zijn de verplichte familiebezoekjes waarbij je iedereen die je met die verschrikkelijke kerstdagen gezien hebt weer gaat zien. Ik denk dat ik lekker geen fuck ga uitvoeren met O&N. :+.
  • Ik dus ook niet. Beetje TV zappen en mijn hond drogeren :)
  • met kerst gaan we nooit naar familie. en met nieuwjaarsdag ook niet :).
    vinden mijn ouders ook niks.

Mijn pa die heeft een eigen zaak en werkt 6 dagen in de week 10 uur per dag en dan moet ie zeker op zijn vrij dag verplicht naar familie toe waar hij totaal geen zin in heeft. hij wil ook wel eens een vrij dag. Daarom gaan we nooit nieuwjaarsdag weg (en das maar goed uit want dan zie ik er meestal niet op mijn appeteitelijkst uit :P )
  • @ DJ Z, zoiets ja! Ik heb deze week mijn corset binnen gehad en mij ma vond dat 't erg top stond ;) Nou nog 'n stijlvolle rok er bij vinden. Een vriendin van me gaat mijn haar doen, komt goed!!

Ik hoop nieuwjaarsdag naar vrienden te gaan. Ik snap dat familie belangrijk is, maar vrienden zijn voor mij ook belangrijk...
  • ik vind vrienden een stuk belangrijker als familie. (maar er zijn genoeg mensen, zoals mijn vriendin, die daar anders over denken)
    familie woont allemaal ver weg dus zie ik niet vaak
  • Ik heb niks met mijn familie en ook niet met mijn schoonfamilie. Vind het leuk om ze eens een keer te zien, maar dat is het dan ook wel.
  • zelfde hier dus (ouders en broertje is natuurlijk wat anders)
  • Uh huh, mijn familie woont ook best ver. En dat vind ik maar best... Bende blaaskaken (met uitzondering van een paar).
  • Wij hebben een O&N in oude stijl...

Met 20 vrienden een stampottenbuffet, beetje tv kijken (Youp?) en dan wat vuurwerk afsteken om 0;00 uur... paar fles chamagne et voila! De volgende dag een beetje 'uitsuffen'. Dus ik ben niet zo pessimistisch als jullie :+
  • stamppottenbuffet?
  • Groovejunk said:
    stamppottenbuffet?

Ja, je weet wel typische winterkost... wordt een topper, echt waar!
  • winterkost... wasdatnou... jij hebt toch zo'n mooie getinte dame thuis? :+
  • Damn, echt beste feest ooit dit jaar
    Deze lineup sluit echt PRECIES aan op m'n muziek stijl
    Al m'n favo acts op een avond

http://www.goatrance.de/goabase/party/details/18939
  • Als 't meezit zitten we met O&N in Eindhoven bij Extrema NYE: Glitter Industry. :)
  • @ B.A.R.T., dat is valt me nou tegen van je :P Geen lekkere hapjes, maar stamppotten blegh ;)
  • DaRoyal said:
    Als 't meezit zitten we met O&N in Eindhoven bij Extrema NYE: Glitter Industry. :)

Nog geen kaartje ?

Wel leuke namen, toffe locatie ... Beter feessie lijkt me zo B-)
  • DJ Z said:
    [quote=DaRoyal]Als 't meezit zitten we met O&N in Eindhoven bij Extrema NYE: Glitter Industry. :)

Nog geen kaartje ?

Wel leuke namen, toffe locatie ... Beter feessie lijkt me zo B-)[/quote]

Nja, we zijn nog in dubio of we gaan. Vriend van ons is nl. de 31ste jarig en die zit dan ook met familie e.d. die langskomt.
    Als dat probleem omzeilt kan worden, dan gaan we gewoon.
  • Change of plans, het is dit geworden :

http://www.ultimatecountdown.be/

EUR 25,00 all-in, leuke prijs voor hetgeen we krijgen moet ik zeggen!
  • kroeghangen is het geworden.
  • Ik ga ook hangen.. op de bank, dan na 12-en de overburen even pesten. Zal wel weer verschrikkelijk laat worden de buren kennende.
  • Ik hoop dat die deutsche autobahn niet helemaal dicht gesneeuwd is morgen...
    ^_^
  • Tis hier vollebak aan t smelten :s
  • Aaaaaaaaah, tis zover! Laatste dag van 't jaar. Ik werd vanmorgen al vroeg wakker en heb al wat dingen kunnen doen, voor 't laatst dit jaar. Zometeen mijn weblog nog doen en dan hoef ik me daar ook geen zorgen meer om te maken...

Iedereen z'n plannen klaar voor vandaag dus?
  • We zijn niet allemaal zoals jij hoor, kalm aan 'spring in't veld' .
    Ga zo eerst maar eens wat deeg bouwen voor de oliebollen en dan beetje bakken.
    Daarna eens kijken of we met het hondje de rest van de dag naar het bos kunnen.

Denk ik. Moet ik eerst zin krijgen om uit mijn trainingskloffie te komen :)
  • Nou, op zich heb je dan je plannetjes al wel klaar toch?! Ik lig ook nog in bed hoor, heb wel al 'n kopje thee op, maar wacht op de roomservice voor de rest (Dat zal wel niet gaan komen, aangezien er verder niemand is hier :P)

Zometeen inderdaad eens m'n nestje uitkomen en dan onder de douche... En dan zien we wel weer!
  • Bedoel ik... kalm aan hoor. Ben nu nog niet te genieten met dat geknal en gedoe. Ppfff... 9:00 stonden ze buiten al te klootzakken met dat vuurwerk.

"Moge uwen handen verrotten van het vuurwerk!"

:) Ik ben echt aardig :P
  • Daarom heb je ook 'n mailtje gehad van me ;) Om je daarvoor te bedanken. (info@groovejunk.com zal wel werken toch?)
  • Eeeeh nee.. dat adres bestaat niet.

Edit : Admin at gj of menno at gj ;)
  • Zo, het wordt geen Extrema. Uitverkocht toen besloten werd dat we konden gaan.

Beter ook, dat we geen tickets gekocht hebben. Die 'jarige' vriend van ons is sinds gisteren ziek...hoop dat ie vandaag beter is, anders moeten we nog een nieuw onderkomen gaan zoeken. :P
  • Groovejunk said:
    menno at gj ;)

Dan heb je 'm nu daarop opvangen :)
  • DaRoyal said:

Beter ook, dat we geen tickets gekocht hebben. Die 'jarige' vriend van ons is sinds gisteren ziek...hoop dat ie vandaag beter is, anders moeten we nog een nieuw onderkomen gaan zoeken. :P

Da's balen zeg!

Ik heb gelukkig alleen maar spierpijn van het banken tillen...
  • Groovejunk said:
    Ppfff... 9:00 stonden ze buiten al te klootzakken met dat vuurwerk.

volgens mij waren ze hier nog eerder. Ik snap dat ook niet hoor :N
    maar ja, nu is het 10 uur geweest en mag het.

Ik ga vanaaf eerst bij vrienden eten en tot 12 uur gezellig doen en daarna snel naar het werk :+
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion