Je echte leeftijd
  • Van 't weekend keek ik samen met KV naar 't tv programma "Je echte leeftijd". Het ging om 'n groep mensen die veel ouder waren dan in 't echt. Nou wil ik 't niet hebben over de tv-versie maar wel de internettest.

Ik heb net de test gedaan op http://www.echteleeftijd.nl en ik schrok wel even!! Na elke pagina met 'n uitgebreide vragenlijst kwam rechtsboven te staan wat je echte leeftijd is.

Na de lijst over medisch verleden bleek ik maar liefst 29.1 jaar te zijn 8-[ Is dat even schrikken! De uitslag van de rest van de test was redelijk tot zeer goed, maar mijn leeftijd kreeg ik niet meer omlaag.

Ben ik (o.a. doordat ik 3 vrouwen in directe graad in m'n familie met borstkanker) 7,5!!! jaar ouder.

Ondertussen ben ik wel benieuwd geworden naar jullie leeftijd.
  • Pim
    Je Echte Leeftijd is

16.6

Dat is jong.... ;)
    Had ik niet verwacht

Ik ben overigens 17
  • Ik 25,nogwat, ben 21. Ik sport te weinig, boeie :').
  • Whahaa

q
    Je Echte Leeftijd is

15.7

"Als je een nieuwe auto koopt, overweeg dan een middelgrote tot grote te kopen. 0.9 "

heb nog geen eens rijbewijs :+

"Misschien moet je iets zwaarder worden. 0.1 "
    Ben 17, weeg 65 kilo.. big deal..
  • Mijn leeftijd is 29.5 jaar, maar volgens die website ben ik 26.3 jaar.
  • 16.2 maar ben bijna 18..

Was 26,4 voordat ik met het laatste onderdeel sport begon..

Roken is sl
  • Inderdaad Dilandro ik ook.. Vanwege t meeroken.. Zelf rook ik niet maar mijn vader is een wandelende stoomboot
  • Gezonde mensen hier allemaal!
  • Ben 18, website zegt 24.7 :) Ik moet meer op mijn voeding letten...
  • Dat roken zou een stuk schelen bij mij :)
  • Mja kweenie.. Ik hecht niet zoveel waarde aan zulk soort testen, omdat ze gewoon heel makkelijk te manipuleren zijn. En als je 1 vraag fout invult dan klopt al heel die test niet meer..
  • 22.8 en ik ben in augustus 22 geworden..

Klopt toch wel ongeveer..

Ja elke dag ontbijten.. en veel water drinken.

Eigenlijk wel de dingen die ik weet die ik niet doe. Dus.
  • Sjeeeesz...

31.7 en ik ben maar 29 :)

Smokie smokie he?
  • 28,7 nadat ik aangaf dat ik niet sporte, daarvoor klopte het redelijk (23,6). En het grote aantal kilometers dat ik met de auto rijd hakken er ook in :)

Ik moet toch echt maar weer eens wat gaan doen!
  • Allemaal oude knarren hier :)
  • Dilandro said:
    Allemaal oude knarren hier :)

Yups.. jij moet nog maar zien dat je zo oud word met zulke opmerkingen :lol:
  • Ik ga in ieder geval eens kijken naar een nieuwe sport. Ik zat te denken aan squash, dat doen al me yup vrienden ook :D

Het punt is dat ik gewoon elke week 2 uur moet sporten op verschillende tijden, ik ben nooit op een vast tijdstip terug namelijk :)
  • Ik ben 21.1 en wordt over 1 maand 22. Dat zit dus wel OK :D het schommelde wel tijdens de test... de ene keer was ik 16 en de andere keer 24. Uiteindelijk is het 21.1 geworden.
  • Ik ben 28.2 en mijn echte leeftijd wordt geschat op 26.0.
    Geestelijk ben ik natuurlijk veel ouder (vooral wijzer ;))
  • Geestelijke toestand staat hier volledig buiten natuurlijk. :+
  • Als ik die had moeten aanhouden zou het wel kloppen :D
  • @ KV, die test gaat anders niet verder terug dan je 4e levensjaar hoor :P
  • Hahahahahahahahaa
  • Chris
    Je Echte Leeftijd is

42.6
    ====

Valt dus mee voor een bijna 41`er...
  • Ooooooh, ja maar jij hebt kinders ;)

Kost je de helft van je leven :+
  • Nee, hij rekent alleen uit hoe oud je wordt. Niet hoe lang je nog te gaan hebt ;)
  • ik ben 22.9 en... da klopt precies :D
  • Ik heb het gevonden!

Ik ga voortaan wekelijks met mijn broertje squashen, dat lijkt wel het enigste te zijn waar we geen rusie krijgen ;) Vette sport en het haalt mijn leeftijd drastisch omlaag!
  • tssssk... baby :)
  • Voorlopig ga ik dit 1x per week doen samen met mijn broertje :)
  • Ik ben 30.5 en dat klopt op 1 2 maanden na (ik ben 30.7 in het eggie)... ha,haa... ik had het niet gedacht. Mijn gewicht is te hoog, maar de overige omstandigheden zijn goed.

En wat mij verheugd (gezien het weekend):
    Ga door met de hoeveelheid alcohol die je momenteel dagelijks drinkt !!!! 8)
  • Dat advies hoor je niet vaak :P
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion