Voor mij persoonlijk wel. En hoger dan de v-moda, ook weer persoonlijk wel. Alhoewel ik het nu puur tijdens het draaien bedoel. Voor lange luister sessies prefereer ik wel m'n hdj-2000 of v-moda.
Ik denk het niet. Maar wie weet ooit nog eens in de toekomst, mezelf kennende zal ik niet durven te zeggen dat het nooit zal gebeuren ;-) Maar de PLX1000 staat er puur ter review.
Achterkant is slim bedacht iig. Kensington-lock erop (alsof mensen voor de lol gaan slepen met een apparaat van 13.1 kilo) en ground en RCA kabels die niet vastzitten aan de speler zelf. Ik vraag me af of het 33 toeren ingedrukt houden en 45 aantippen trucje werkt (zoals op de speler die ze duidelijk willen vervangen. Ook mooi: die donkere stofkap. Enige probleem is eigenlijk dat het geen Technics zijn >:)
Yep, Technics met een sterkere motor. Dus als je niet meer vraagt is dit absoluut een goede oplossing als je een nieuwe tafel zoekt. Ik zou het bijvoorbeeld niet erg vinden om er een of twee te hebben ;-)
En zal vermoedelijk over een paar jaar doodbloeden.... Wij denken dat dj spul hip is maar in de wereld van de multinationals snap ik dat ze die nichemarkt kwijt wilden.