Valt mee hoor. Voor zo'n 800 eur heb je een 'medium'. Ik wil eerst de tuin doen. Als overkapping er staat dan kan er een 2e que onder en kan ik op het gemakkie de keuken eruitslopen en gewoon blijven koken. :P
BGE lijkt me ook mooi spul, heb er voor gekeken voordat ik de weber kocht alleen was mij de investering wat fors, al kan dat ook liggen aan de andere items op mijn Nice TO Have lijst. (espresso apparaat is namelijk ook deaud en begraven)
Damn, ben je 20 sec sneller als mijn pr. Ik heb het lopen weer laten versloffen omdat ik meer op de racefiets zit, nadeel is dan dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen met interval omdat ik anders gruwelijk last van mijn knie enzo krijg.
Zonnepaneeltjes bij mij draaien nu een paar maanden maar sinds vorige week heb ik pas de boel op het netwerk gezet en nu kan ik pas de opbrengst zien, opbrengst vandaag is tot nu toe 11 kWh. Liggen u 11 panelen aangesloten, 25 liggen te wachten..... Ik wilde eerst ff zeker weten of ik goed zat met mijn aansluitkosten :(
Bij mijn pa hebben we maandag 26 stuks aangesloten, die zit nu op 27 kWh.
Einde van de dag stonden ze op 38 kWh en bij mij op 15 kWh en een beetje. Ik ga er nog meer leggen als die 15 die er nog bij kunnen heb ik gister na deze geweldige opbrengst besloten, alleen die liggen niet goed op het zuiden. Maar in een aparte string zouden die de rest niet nadelig beïnvloeden heb ik me laten vertellen....
Lol, ik ben alleen nobel als ik zeker weet dat het de moeite is menno :) Ik heb er 88 van 240wp en 100 van 120 wp met 10 omvormers erbij, gekocht voor heel weinig.
Enige nadeel is dat het veel werk is om te leggen en dat ik een heul bietje hoogtevrees heb op zo'n schuin dak en dat je omdat je het niet laat doen echt alles moet uitzoeken.
Maar als je voor een dubbie op de eerste rang wilt zitten moet je daar niet over zeiken....
Vanaf 1 juli treed ik in dienst bij Benthem Crouwel architekten te Amsterdam. Functie bureaumanager. Echt zo supervet, dit is gewoon ff een upgrade naar de champions league van architectenbureaus. Ben echt idioot blij!
Inderdaad was ik al heel erg lang niet gelukkig in mijn huidige functie. Maar de markt was (en is) zo slecht dat een overstap niet zo 1-2-3 in de buurt leek. Maar vanuit het niets werd ik benaderd door een recruiter. Een goed Linkedin profiel heeft dus toch zo z'n voordelen.:)
@ Menno: dus jij bent die anonymous Linkedin member die continu m'n profiel bekijkt? ;)
@ Dieds: Thanks! Zal inderdaad hard werken worden. Kwaliteitsniveau ligt hoog bij zo'n goed bureau. Kan nog steeds niet helemaal bevatten dat ze voor mij gekozen hebben, de concurrentie zal toch moordend geweest zijn. Maar goed, droombaan in de pocket, dus ik ben blij!
@Rob: conc is moordend, maar dat is in de gehele markt. Misschien wel leuk als je met ons volgende PMO meedoet. Kijken of je een positieve invloed hebt op de beleving van werkstress ;-)
Ja? Had eigenlijk iets tegenovergestelds verwacht.. Heb je een actuele CV? Wil best wel eens kijken of ik wat lijntjes voor je uit kan zetten? Of ben je nog niet zover?