Liefhebber van...
  • Waar ben jij nou nog meer een echte liefhebber van? Muziek / Gear dat weten we inmiddels wel allemaal van elkaar denk ik. Maar heb je nog meer dingen waar je eindeloos van kan genieten of je erin verdiepen?

Voor mij is dat niet zo moeilijk :

-Koffie + het apparaat natuurlijk
    -Styling / klussen (uitdenken - tekenen en verbeteren van het woongenot)

Jullie?
  • - Witte chocolade
    - Pinda's/Pindakaas (ja, ik ben er groot mee geworden ;))
  • Dat eindeloos genieten snap ik dan nog wel, maar je verdiepen in pindakaas Jeroen? :+
  • Weet jij hoe diep zo'n 600 ml pot is ;)

Baai de wee, verdiepen in koffie?
  • Ja verdiepen in koffie ja... Weet je hoeveel verschillende soorten koffie (espresso) er zijn? ;)
  • Klinkt misschien euh.. boers/standaard/blabla ofzo.. Maar ik ben serieus een bierliefhebber.. Leffe Triple.. Of een Westmalle.. Hmmzz :D
  • - weblogs van mensen, ik ga er wekelijks een stuk of 50 af en dat is best interesting.

- ik mag ook graag een vriendin van ons helpen bij haar PHYSIOLINE bedrijfje en haar bezigheden bij een korfbalclub hier in het dorp en voor het nationale team van Taiwan & NL (als het gaat om design folders, opzetten fitheidstesten in MS Excel, opzetten trainingsvormen, wedstrijd analyse).
  • Ik ben liefhebber van muziek, audio in het algemeen en een goed feest. :)
  • Meer interesses heb je niet? ;)
  • naast muziek/gear.

Wiskey en dan ben ik een liefhebber van de bourbon soort zoals Jack Daniels en Jim Beam.

Films en sommige tv-series.
    Echte toppers zoals The Godfather, Fight Club, Se7en.

en Stephen King, zowel boek als beeld.
  • Stephen King... Ik vind zijn boeken vaak beter ;)
  • Over het algemeen, zijn de boeken beter.
    De films zijn vaak low-budget, alhoewel er toch echt goeie zijn,
    Secret Window
    The Shining
    The Green Mile
  • Green Mile... ik vond hem matigjes. Wederom vond ik het boek beter :)
  • The shining.. Daar komt die sample van Deepack's Here's Johnny uit.. Meesterlijke film :D
    Slipknot heeft de clip van spit it out erop gebaseerd..
  • Ja, ik moet toch ook wel voor film gaan denk ik. Ik zie toch wel een 4-tal films per week, misschien meer. Het genre van films is zeer uiteenlopend... Ook probeer ik zoveel mogelijk non-cinema films mee te pikken, zoals Tetsuo, Electric Dragon 80.000V, etc... Low-budget rules.
  • snoep!

drop en chocolade!
  • Oei... chocolade... dat gaat zo lekker samen met een espresso he? :P
  • Chocolade vergat ik ook, heerlijk !
  • Hmm nee na 4 jaar bon bon's maken hangt chocolade me echt ff de keel uit..
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion