Wat ben jij voor clubber?
  • Enlighten me :)
  • Combinatie: Voor de muziek, vrienden en nieuwe contacten. Maar muziek/DJ scoort het hoogste.
  • Ik voor de DJ / Muziek. Als dat al niet goed is, dan heb ik het toch niet naar mijn zin :)
  • Helemaal eens met Groef. Ik verveel me stierlijk in een gewone kroeg, en irriteer me mateloos in zo'n party-dancing.
  • Precies... in een kroeg / toko waar de muziek waardeloos is, en je ook nog tegen je vrienden moet schreeuwen..... Naagh... laat dan maar :)
  • dr is voor mij wel een verschil, als ik gewoon naar de kroeg/club hier in de buurt ga (Etten-Leur, Breda of de BomaX zelf) dan weet ik dat ik ni voor de muziek moet gan. Dat is gewoon leuk en gezellig avondje met vrienden en bekenden. Maar naar feestjes/feesten, clubs waar ik ni vaak kom, festivals enz ga ik 100% voor de muziek/dj. De rest (sfeer enzo) is mooi meegenomen. Dan kan je me ook gerust alleen laten, ik geniet wel van de muziek! :D
  • Ik kom voor de muziek, en dan dus vrienden tegen, waarmee ik dan dronken wordt, waardoor weer nieuwe contacten gelegd worden :P

Het ligt nogal aan de tent/avond, als ik even een dansje kwijt moet in de locale nachtclub dan ben je soms wel met gezellige mensen en ga je eerder boven zitten chatten dan dat je beneden staat te dansen... Als je echt naar een andere venue gaat ga je voor de muziek en dan ben ik wel meer aan het swingen ...
  • nou ja tis dat hier dan de muziek nogal anders is dan op feesten waar ik wel voor de muziek ga :smile:

hier ist toch sneller feestmuziek of top40, waar ik ni zo snel een dansje op ga doen =; 8-[
  • Ik kom voor de muziek / DJ. En dan vind ik 't fijn als er 'n paar goede vrienden bij zijn. Afgelopen zaterdag zijn KV & ik samen met 'n vriend naar Marco V geweest. Marco V (Muziek/DJ) was top en m'n vrienden ook.

Ik ga niet "clubben" voor mijn vrienden. Die zie ik liever in de thuissfeer. Lekker op de bank met 'n glaasje drinken en wat lekkers. Of ik ga met ze uiteten. Drinken doe ik niet dus dat valt af. Ik heb best wel eens 'n aanvaring gehad met mensen die naar 'n feest gingen voor de vrienden. Ze willen dan 'n avondje staan kletsen (Hoe is 't op je werk, hoe gaat je studie, doet je kat 't nog?) Terwijl ik lekker sta te dansen en op aan 't gaan ben in de muziek. Nee dat werkte niet ;)

Mijn ultiem club avondje was bij Marco V @ de Kersouwe. KV stond 'n meter of 2 langs me, we dansen de sterren van de hemel, lekkere sfeer, muziek was briljant, ambiance nog beter! Zo mochten er meer avonden zijn. (Deze scene is ook terug te vinden op de DVD:))
  • Lady Y said:
    Ik kom voor de muziek / DJ. En dan vind ik 't fijn als er 'n paar goede vrienden bij zijn. Afgelopen zaterdag zijn KV & ik samen met 'n vriend naar Marco V geweest. Marco V (Muziek/DJ) was top en m'n vrienden ook.

Ik ga niet "clubben" voor mijn vrienden. Die zie ik liever in de thuissfeer. Lekker op de bank met 'n glaasje drinken en wat lekkers. Of ik ga met ze uiteten. Drinken doe ik niet dus dat valt af. Ik heb best wel eens 'n aanvaring gehad met mensen die naar 'n feest gingen voor de vrienden. Ze willen dan 'n avondje staan kletsen (Hoe is 't op je werk, hoe gaat je studie, doet je kat 't nog?) Terwijl ik lekker sta te dansen en op aan 't gaan ben in de muziek. Nee dat werkte niet ;)

Mijn ultiem club avondje was bij Marco V @ de Kersouwe. KV stond 'n meter of 2 langs me, we dansen de sterren van de hemel, lekkere sfeer, muziek was briljant, ambiance nog beter! Zo mochten er meer avonden zijn. (Deze scene is ook terug te vinden op de DVD:))

das precies wat ik bedoel San!
    Kersouwe is goed voorbeeld daarvan: we zijn wel met groep vrienden, ma genieten van de muziek doen we allemaal op onze eigen manier (en in dit geval gingen we allemaal uit ons dakje :lol: ). Dat we dan met vrienden zijn, is geinig omdat we allemaal dezelfde hoogtepunten beleven, maar verder ook niets. Idd spreek ik dan liever met vrienden thuis of in een rustige kroeg om lekker bij te praten.

Das ook mijn ideale avond. Eerst een cafeetje opzoeken of bij iemand thuis om bij te praten. Daarna naar de club om uit je dak te gaan op de muziek/dj! \:D/
  • Lady Y said:
    Ik kom voor de muziek / DJ. En dan vind ik 't fijn als er 'n paar goede vrienden bij zijn.

Hiermee sla je inderdaad de spijker op zijn kop!
  • Ik kom meer om contacten te leggen/voor de sfeer/voor vrienden/vriendinnen dan voor de muziek
  • HayoBeckman said:
    Hiermee sla je inderdaad de spijker op zijn kop!

Mercikes :)
  • Ik ga graag naar een feestje met goede muziek/dj, en lust daarbij wel een pilsje!

Maar komend weekend even niet ;)

3 feestjes (waarvan 2 draaien).

Maar eerst even gassen om de deadline te halen :D
  • Combinatie van alles behalve dronken worden :) Ik drink niet :D
  • Corpz69 said:
    Combinatie van alles behalve dronken worden :) Ik drink niet :D

Welkom bij mijn klup.. ik ook niet :)
  • Hoe meer zielen hoe meer vreugd ;) hehe
  • 60% muziek, 25% vrienden, 15% nieuwe contacten.

Drinken doe ik met mate, ben bijna nooit dronken. Alleen af en toe een jointje kan ik van genieten.
  • Ik moet wel melden dat de muziek bepaalt hoeveel alcohol ik nuttig. In Breda (in 1 of ander ruk cafe) lust ik er wel een paar, maar op een feestje met dikke muziek wil ik alles meekrijgen. Hooguit 1 biertje om de psygologische knop om te zetten (losser worden) ;)
  • bij is het een combinatie van veel elementen. muziek, dansen, nieuwe contacten leggen, vrienden, dames......lekker biertje.
  • 50% muziek, 30% vrienden, 20% om nieuwe contacten (lees: vrouwen) te leggen.
  • Groovejunk said:
    [quote=Corpz69]Combinatie van alles behalve dronken worden :) Ik drink niet :D

Welkom bij mijn klup.. ik ook niet :)[/quote]

offtopic

Blowen jullie dan wel, of zijn jullie gewoon echt nuchter

een begrip dat ik niet ken..
  • Gewoon nuchter. :)
  • Kom voor de muziek en de sfeer, maar daarbij blow ik wel
    Gebruik ook regelmatig andere middelen om het me nog meer naar de zin te maken.

Ik drink overigens niet, krijg geen alcohol door me keel heen :| Ranzige rotzooi vind ik het
    De meest walgelijke drug op aarde :P
  • Waarom zou je blowen?

Heb er verder geen problemen mee hoor.. ALs iemand t doet moet ie t zelf weten..
  • Ja, dat blowen heb ik ook altijd beetje vreemd gevonden. Heb het wel paar keer gedaan, maar vond er eigenlijk niks aan.

Ieder zijn ding :)
  • Tja, waarom zou je gewoon roken?

Tis maar wat je chill vind ;)
    Vind het gewoon lekker, rustgevend.
  • Geen alcohol, geen drugs, geen sigaretten of ander gespiel.
  • Good for you :)
  • Best wel ja :)
  • Groovejunk said:
    Ja, dat blowen heb ik ook altijd beetje vreemd gevonden. Heb het wel paar keer gedaan, maar vond er eigenlijk niks aan.

Ieder zijn ding :)

Same here... Nu ga ik niet zeggen dat ik niet eentje zou meepaffen als de gelegenheid zich weer voordoet, maar ik ben niet een van die "actieve" blowers. Daar heb ik het geld niet voor over heh.
  • [quote=Lady Y]Geen alcohol, geen drugs, geen sigaretten of ander gespiel.
  • Af en toe lekker zuipen en oerstom doen is wel grappig, maar daar houd het wel bij op :)
  • King Vicious said:
    Af en toe lekker zuipen en oerstom doen is wel grappig, maar daar houd het wel bij op :)

Zorg ik er wel voor dat ie veilig thuiskomt ;)
  • Combinatie van: sfeer, muziek, vrienden (heeft wel iets met de sfeer van doen) en af en toe wat nieuwe mensen leren kennen is ook nooit gek. :)
  • Combinatie van DJ/muziek, vrienden en soms ook wel contacten.. Het is een combinatie van alle factoren eigenlijk die een avond leuk maken.. :)
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion