Tom said:Het lijkt wel een slecht moment, maar volgens mij is dat altijd zo. Die geheugenprijzen zijn inderdaad niet leuk meer, dat viel me laatst ook op. Prijzen van SSD's dalen echter weer wel (is ander geheugen, weet ik), en worden steeds interessanter.
Is een PhenomII x3 oid niet gewoon leuk genoeg? :)
Tigereye said:Gewone mensen taal? Please? O+
Menno said:De wegenbelasting die maar liefst met 22 euro omhoog is gegaan per kwartaal. Ik mag nu geen 379 euro aftikken, maar 401,- !
Stelletje dieven zijn het. Voor die centen mogen ze de wegen wel eens fatsoenlijk gaan aanleggen ipv dat gescheurde zooitje asfalt }:| :{ :(
Menno said:De wegenbelasting die maar liefst met 22 euro omhoog is gegaan per kwartaal. Ik mag nu geen 379 euro aftikken, maar 401,- !
Stelletje dieven zijn het. Voor die centen mogen ze de wegen wel eens fatsoenlijk gaan aanleggen ipv dat gescheurde zooitje asfalt }:| :{ :(
Quincy said:Mm ik betaal maar 127 :+
[maar ik maak ook wat minder kilometers denk ik? totaal +/- 350-400/week en benzine uiteraard]
Robert said:Waarom denk je dat ik een 1.9 wil? Die kosten rijzen echt de pan uit!
Menno said:
@ Ralf : Een 1.4 Tsi (met 140 / 170PK) is leuk in een Golfje, maar niet meer in de auto wat qua gewicht daarboven zit. En een TFSI is een GTi blok he? :Y
Menno said:Ik heb een 1.9 Tdi
Oke, lichtelijk gemodificeerd enzo, maar dat maakt voor het gewicht nisk uit :NN
Menno said:
Ik kreeg gisteren te horen dat er in Maart een Golf GT 1.4 TSI binnenkomt die wel erg interessant is.
Menno said:Een A4 zit net een klasse lager qua gewicht. Tenzij je weer een Quattro neemt :P
Quincy said:Eerst mn oma verloren aan een lang ziekbed van uitgezaaide kanker..
Nu heeft mn opa een gezwel tussen de blaas en de nieren..
Vanmiddag moet ie onder de scan en binnen een week onder het mes..
Komt wel ff koud op je dak :S
It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!