Op jezelf!
  • Zoals jullie allemaal wel weten ga ik per 1 oktober 't Limburgse Land verlaten voor 't Brabantse. Veldhoven wordt mijn nieuwe standplaats :)

Ik ben benieuwd wat ik zoal allemaal nog moet regelen, misschien brengen jullie me wel op goede idee
  • Pffffff...

Lekkere zeep om te douchen, een luchtverfrisser voor je 'eigen' luchtje enzo.
    Afwasmiddel en schoonmaakzooi.

En je goede humeur! Als ik meer weet dan plemp ik het hier neer ;)
  • Huh, dat is erg dichtbij, misschien eens kletsen tegen die tijd ;)
  • Een grote diepvries om eten van huis mee te nemen :P

edit: zorg dat je internet verbinding [mocht je dat willen] op tijd geregeld is!! Duurde bij mn zus eeuwen voordat dat geregeld was..
  • Muisch.... :)
  • FranticDJ said:

edit: zorg dat je internet verbinding [mocht je dat willen] op tijd geregeld is!! Duurde bij mn zus eeuwen voordat dat geregeld was..
    Of kijk eventjes of er aardige buren zijn die niet weten hoe ze hun draadloos netwerk moeten beveiligen :+.
  • Ja ok, maar dan moet je ook weer weten hoe je dat doet he ;) Zo weet ik bijv. niet hoe ik dat zou moete aanpakke.. magoed das weer voor een ander topic.
  • FranticDJ said:
    Ja ok, maar dan moet je ook weer weten hoe je dat doet he ;) Zo weet ik bijv. niet hoe ik dat zou moete aanpakke.. magoed das weer voor een ander topic.
    Gewoon in windows het ding laten zoeken naar netwerken, en kijken of je kan connecten. Da's alles :).
  • veldmuis said:
    [quote=FranticDJ]
    Of kijk eventjes of er aardige buren zijn die niet weten hoe ze hun draadloos netwerk moeten beveiligen :+.[/quote]

Ik wilde het net gaan zeggen. :)
  • Daar vraag je wat Leedie Ei ....

Ehm .... hoe ga je de was doen?
    Stofzuiger en andere schoonmaakmiddelen?
    Extra slot op je deur voor je gear?
    Verzekeringen?
    Kabel?
  • Tv.. radio.. bureau(stoel).. Voldoende verlichting..
  • Verzekeringen inderdaad.

-Opstal verzekering
    -PC verzekering

Wasmachine stond er toch? Dacht ik tenminste ergens gelezen te hebben...
  • Thanx voor de tips (Maar ik mis dat knopje nog steeds Menno :P)

* Ik moet binnenkort even gaan informeren hoe 't met schoonmaakspulletjes staat. Misschien is er wel 'n soort van schoonmaakkast, en hoef ik niet alles zelf mee te nemen (Dan doel ik op 'n stofzuiger, Swiffer etc) Emmertje met spulletjes heb ik natuurlijk wel.

* Ik heb via de Verhuisservice al 'n aantal instanties benaderd dat mijn adres gaat wijzigen. Maar ik heb nog niet alles geloof ik.

* Mams gaat even nakijken welke verzekeringen ik heb en welke eventueel opgehoogd moeten worden (Inderdaad de inboedelverzekering, mocht ik m'n DJset meenemen)

* Internet wordt 't grote vraagteken. De huidige bewoner had wel 'n pc staan, maar als daar internet op stond!? Menno zou sowieso even komen kijken en om te helpen met 'n kamerscherm, daarbij zou hij meteen 'n oogje gooien op 't internet gebeuren ;)

* Er staat 'n wasmachine op de badkamer voor algemeen gebruik. Denk dat ik daar over even met Bep moet babbelen. Zij heeft daar 'n beetje de leiding over heb ik 't idee.

Heeft er iemand nog leuke praktische tips om je kamer leuk aan te kleden!?
  • Kamer bekleden? Qua accesoires?
  • Dat bedoel ik inderdaad ja... Verder ben ik geen kaarsjes mens, dus dat is geen goede sfeermaker voor mij. Wie heeft er nog andere opties?

Owja! Heeft iemand ervaring met rolgordijntjes voor de raam? Werkt dat 'n beetje practisch?
  • Hallo... ik werk bij luxaflex... doh! Rolgordijntjes : niet doen! :)
    Je kan beter mooie valgordijntjes nemen. Staat wat gezelliger.
  • Speciaal voor Menno: M'n kamer moet rust uitstralen & warmte, ik moet me er op m'n gemak voelen.

* De meeste meubels zijn van beuken (fineer) hout.
    * De bank is van beige stof gemaakt, met 'n aantal losse kussens.
    * Op de vloer ligt licht gekleurde laminaat.
    * De muren zijn wit
    * Er hangen nog donkere fluweelachtige gordijnen, maar denk dat ik die er af haal en wat nieuws ga ophangen.
  • Likje verf op de muur? Of van die moodlights kopen.. Dat zijn lampen die op de muur projecteren en dan steeds van kleur veranderen..
  • Heb je al een tv en of andere electrische apparaten of heb je die nog nodig ?
  • @ Dave, ik heb al 'n kleine tv. Daar kan ik 't in eerste instantie wel even mee redden. Ik ben wel op zoek naar 'n waterkoker en 'n koffiezetapparaat.

Oventje heb ik al, moet nog overleggen als ik 'n eigen koelkast op de kamer kan hebben. (Ivm 't doorslaan van stoppen)
  • FranticDJ said:
    Likje verf op de muur? Of van die moodlights kopen.. Dat zijn lampen die op de muur projecteren en dan steeds van kleur veranderen..

Muren mochten niet geverfd worden ;)
    Die moodlights zijn wel grappig ja. Maar daar word je op den duur ook een beetje zenuwachtig van.

@ Lady_Y : Ik zal eens denken. en zoeken...
  • Lady Y said:

Ik ben wel op zoek naar 'n waterkoker en 'n koffiezetapparaat.

Onderhandel even met Menno over z'n Senseo nu hij toch een Espresso bak heeft.. ;)
  • Ik heb nog wel 2 koff. app. staan denk ik. Zal eens even zoeken vanmiddag, want ik moet toch op zolder zijn voor dat dakraam. Moet het alleen niet zo hard waaien als het nu doet, anders krijg ik dat raam er niet in :?
  • Kijk eens aan :) Dat is al helemaal mooi onderdaad. Ik kwam op zolder nog leuke cappuchino mokken tegen, maar dat is lastig als je geen koffiezetapparaat hebt.

Moodlights zijn wel origineel, maar denk inderdaad dat ik daar 'n beetje nerveus van wordt.
  • Ik ga straks even voor je zoeken. ;)
  • [spoiler:a151a72ad6]Je bent lief (k)[/spoiler:a151a72ad6]
  • En dat moet in een spoiler? Maaaaah! :+
  • Ja... Of mag 't algemeen bekend worden :P
  • Nee, want dan word ik straks uitgescholden voor mietje :+

Ontopic maar weer!!
  • Lady Y said:
    @ Dave, ik heb al 'n kleine tv. Daar kan ik 't in eerste instantie wel even mee redden. Ik ben wel op zoek naar 'n waterkoker en 'n koffiezetapparaat.

Ik heb echt een cheap ass waterkoker en koffiezetapparaat voor 2 kopjes in mijn berging liggen. Ik doe er niks mee, dus je mag ze zo hebben van mij. Ik moet wel zeggen dat het echt goedkope zooi is ... Ik ben morgen en overmorgen in Geldrop op cursus, dus ik kan ze eventueel wel meenemen (al heb ik donderdag wel een diner, dus ik weet niet hoe laat ik dan klaar ben).
  • Menno zou kijken naar 'n koffiezetapparaat maar 'n waterkoker zou ik goed kunnen gebruiken :D
  • Ik ga het zo ff vragen waar dat ding is, want ik zie hem niet :(
  • We hebben ze alletwee weggegooid. Waren kapot na de laatste keer klussen bij mijn broertje....
  • Toch maar meenemen dan (als ik ze nog wel kan vinden ;))?
  • Ik woon nu ook sinds kort op mezelf. En heb sinds gisteren pas m'n pc gekregen :P. Internet had ik wel op tijd geregeld..maar kon ik dus nog niet gebruiken.

Verder ging ik naar een andere gemeente..dus een beetje meer geregel.

Verder Essent (wat eeuwen duurt)

Inboedel verzekering e.d.

Meeste dingen kom je vanzelf achter als je er eenmaal zit :). Dan zijn het de kleine dingetjes die je opeens niet hebt :P.

Succes iig!
  • En mijn op-jezelf-gevoel begint nu wel er groot te worden onderhand. Ik heb vandaag samen met paps & KV de eethoek en salontafel opgehaald waar ik laatst foto's van posten. Vorige week van GJ & JR 'n zeer grote tv gekregen en Jeroen heeft al voor de drankvoorziening gezorgd. (Hoorde vandaag dat mams nog 'n Senseo ding over had, zal ik die ook maar meenemen denk ik)

Nu alleen die verrekte sleutel nog... Maximaal nog 7 daagjes wachten!
  • Daarna kun je in je eigen huisje beuQen... dat moet gevierd worden \:D/
  • Zeker weten!!! Ik moest vanmiddag hard lachen om mijn vader & KV. Die waren samen al plannen aan 't maken hoe zij mij het snelste verhuisd konden krijgen 1 oktober. Ik op 'n gegeven moment: wie zegt dat ik meteen 't 1e weekend al met mijn hele hebben & houden daar wil zitten!?

Uhmmm... daar hadden ze nog even niet over nagedacht :P
  • Hahahahaaaha....

begrijp best dat ze je meteen de 1e daar willen hebben hoor... :+
  • Groovejunk said:
    Hahahahaaaha....

begrijp best dat ze je meteen de 1e daar willen hebben hoor... :+

Helemaal met al dat gebeuQ 8)
  • King Vicious said:
    Bij deze een beeld bij het "op je zelf gevoel" van San! Om binnen te kijken moet je even verder klikken ;)

Er kunnen in ieder geval voldoende mensen blijven eten, stoelen zat ;-)

San/Lady Y... have Fun in je nieuwe 'thuis' 8)
  • Dat ziet er toch wel erg netjes uit zo hoor. Leuk plekkie! En genoeg parkeerplaatsen voor de deur :)
    Erg leuk! En hoe voelt dat nou, zo op jezelf?
  • Ziet er netjes uit ....

Alleen .... hoe krijg je op die plek een gat in je broek? :+

image
  • Komt door die gast die erachter staat volgens mij. :+
  • San heeft nog geen internet dus zal de komende dagen even minder online zijn. Even kijken of ze er wireless hebben, dan kan ze op mijn laptop.
  • King Vicious said:
    San heeft nog geen internet dus zal de komende dagen even minder online zijn. Even kijken of ze er strapless hebben, dan kan ze op mij

Maaaaaah,.... ze woont zeker op haarzelf nu... :+
  • Ziet er leuk uit !
    Nu og een plekje voor je draaitafels ;) en je kunt helemaal aan de slag :P
  • Jezus Menno! ;)

@ Dave, ik wil zaterdag even met haar langs de praxis voor zo'n standaard stellingkast. Want nu is het lastig draaien ;)
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion