Favo TV series
  • Heb jij een favo TV serie? Zo eentje waarbij je er echt voor gaat zitten?

Ik heb er eigenlijk geen. Ik vind de "sitcoms" meestal wel leuk, maqar als ik het mis zal ik er ook geen traan om laten. Blijf er niet perse voor thuis en neem het ook niet op ofzo :)
  • De serie 24, daar blijf ik voor thuis of regel ik de VCR :smile:

En mocht ik thuis zijn dan kijk ik graag naar Law & Order Criminal Intent. Echter die serie komt pas erg laat en door de week. Meestal ben ik 's avonds weg, zit ik nog ff te loggen, mailen etc. en dan vergeet ik het... :cry:
  • Law & Order is wel goed ja... Hou ik ook wel van!
  • Die Vincent D'Onofrio is echt geniaal....
  • Ja vooral bij die ontknopingen altijd. Leuk dat psychische spelletjes steeds... geweldig.
  • Spongebob :+ Das het enige wat ik echt volg :o
  • Nope, totaal niet iets waar ik voor thuis blijf, ik ben echt een zapper. En als er dan echt niks is wordt het wat zappen tussen tmf/mtv/the box, en dan gaat dscaler, want ik kijk via mn pc, naar de systray, zodat ik een achtergrondmuziekje heb.
    Verder de stadstv om te kijken of het nog werkt, en aangezien daar stadsradio op de achtergrond zit, om te kijken of dat ook nog werkt. En af en toe is't best okay, al moet ik toegeven dat ik er nooit naar geluisterd/gekeken heb toen ik er nog niet werkte.
  • [Off topic but...]Wat doe jij voor hen dan?
  • Mijn tv toont alleen nieuws, sport en wat spul op discovery. En als ik echt niks te doen heb probeer ik wel eens wat anders te kijken. Verder doet ie (zoals nu bijvoorbeeld) prima dienst bij DVDs.

Ik volg geen series. Ik vergeet vak te kijken of door omstandigheden mis ik dan weer een deel. Opnemen heeft geen zin, want ik kijk hetgeen ik heb opgenomen eigenlijk nooit terug. Ik heb al een jaar Bowling for Columbine op band staan en ik heb pas 10 minuten gezien ofzo.
  • B.A.R.T. said:
    [Off topic but...]Wat doe jij voor hen dan?

Voor de radio doe ik techniek bij een jazz-achtig programma, en verder als het nodig is bij andere programma's, en voor de kabelkrant ben ik sinds gister officieel fotograaf, maar dat's nog maar afwachten wat dat gaat voorstellen, daar heb ik verder nog niks over gehoord namelijk...al mag ik zelf ook dingen uitzoeken die boeiend genoeg zijn om op de kabelkrant te zetten :).
  • Sounds G@@D!
  • Feli Muisch!
  • Dankje! :P

Eindelijk gratisch toegang overal :7.
    :D
  • Oh, wel iets wat ik altijd wel aardig vind om te zien, is nu op The Box...allemaal oude clippies...van voor mijn tijd, maar wel lekker :)
  • ouwe lul.... (????) :+
  • *** = clippies van voor Muisch' tijd, maar wel lekker :+
  • Hahahaa mja.... L U L bedoelde ik dus.... reedsch...
  • Ik heb Rozengeur & WodkaLime steeds gevolgd en ik was echt van plan om The L Word ook te volgen, maar dat ben ik alweer weken vergeten dus dat wordt ook niks meer.

Verder weinig... Kijk sowieso bijna geen tv meer. Het nieuws volg ik op www.nu.nl Dus nee, dat was 't wel!
  • Ik ben en blijf hardcore spongebob kijker.

Vroeger hadden we hier in t boerenland ook nog de Groene Zender ofzo. Daar werden de dagelijkse groenten/fruit prijzen omgeroepen voor de boertjes :+

Daar keken wij toen zeg maar ook zowat continue naar :p
  • Naar welke (kinder) tv series keken jullie vroeger altijd ??
    ik keek altijd naar:

Nils Holgerson
    Schateiland
    Familie knots
    He-man the masters of the universe
  • Nils Holgerson.... Erm ff denken die naam zegt me iets.. Toch dat ventje dat met die ganzen mee ging vliegen ofzo?
  • Benjamin Ben!
  • FranticDJ said:
    Nils Holgerson.... Erm ff denken die naam zegt me iets.. Toch dat ventje dat met die ganzen mee ging vliegen ofzo?

Ja klopt met hamster kruimeltje en maarten de witte gans

en wat dacht je van de Smurfen
    of De Freggels :smile:
  • Lost en Vuurzee geweldige goeie series!! Daar ga ik echt voor zitten
  • wat te denken van:
    - bassie en adriaan
    - alfred j kwak
    - powerrangers
    - a-team
    - dr snuggle
    - de freggels (schrijf je dat zo?)
    - ovide en zijn vrienden
  • vunk said:

- ovide en zijn vrienden

Kijk uit malloot!
    Een kokosnoot 8)7
  • De Poppekraam
    Ome willem
    Tita Tovenaar

wat dacht je daarvan...
  • Dit lijkt wel een beetje op het andere topic? Welke richting wil je hiermee inslaan Groovy?
  • LOST.. jazeker... Daar ga ik ook voor zitten.

Vuurzee? Wat is dat?
  • niet een series, een programma wel.

De werld draait door, ned3 om 7 uur. Daar ga ik meestal wel ff voor zetten. BOrd eten op mijn schoot.
  • lijkt idd veel op die andere.
    Hij wil misschien herinneringen ophalen.

SAMSON EN GERT
  • Groovejunk said:
    LOST.. jazeker... Daar ga ik ook voor zitten.

Vuurzee? Wat is dat?

kijk hier http://vuurzee.web-log.nl/
  • Ja ik zag pas later dat hier meer topics over waren sorry.
  • Geeft niks. Ik zal hem samenvoegen met het andere topic.

edit: Done ;)
  • Enige programma's dat ik nu echt volg zijn: Rome, 24 en Rides op discovery :+ En af en toe pak ik CSI mee..
  • "rides" en die serie over die hotrods is ook wel grappig. Verder zie ik niet zoveel TV eigenlijk.
  • Groovy said:
    [quote=Groovejunk]LOST.. jazeker... Daar ga ik ook voor zitten.

Vuurzee? Wat is dat?

kijk hier http://vuurzee.web-log.nl/[/quote]

een soort GTST?
  • Groovejunk said:
    "rides" en die serie over die hotrods is ook wel grappig. Verder zie ik niet zoveel TV eigenlijk.

Rides is over die hotrods :+ :x

OCC is ook vet trouwens...
  • American Hotrod = geen "rides"
  • Groovejunk said:
    [quote=Groovy][quote=Groovejunk]LOST.. jazeker... Daar ga ik ook voor zitten.

Vuurzee? Wat is dat?

kijk hier http://vuurzee.web-log.nl/[/quote]

een soort GTST?[/quote]

Nee, kijk a.s. zaterdagavond ned 3 21:00u
  • Groovejunk said:
    American Hotrod = geen "rides"

Ow dat.. Nee ok, in rides gaat t heel vaak ook over hotrods vandaar ;)
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion