[linkdump] KUNST!
  • Ik was zo eens een beetje aan het grasduinen op internot en kwam wat kunst tegen, met een hoofdletter K!

Plemp hier je linkjes neer naar mooie kunstwerken / artgalleries enz,..

Ik zal maar meteen beginnen : Heel heftig spul!
  • @ GJ, maak eens wat fotootjes van jou werken die thuis hangen. Zulke dingen spreken mij dus enorm aan, zoals je al wel opgemerkt had ;)
  • Ik zal van het weekend ff een foto schieten ;)
  • Groovejunk said:
    Ik zal van het weekend ff een foto schieten ;)
    Cool! Ben benieuwd. :smile:
  • Op verzoek van Lady_Y hier alvast het schilderij dat de deur uitgaat richting het zuiden des lands....

image
  • Ik heb m'n ouders al even voorbereid (Tis functioneel naakt hoor!) en KV was helemaal enthousiast over je spontane aanbod.

Je zou me moeten zien, me = happy!!
  • Ja, ik heb het gekocht op eBay van een schilder. Het is eigenlijk een serie van 3, maar aangezien ik er maar 2 heb... ;)
  • Nou snap ik waarom Y er zo wild van is ;)
  • Nou snap ik waarom Y er zo wild van is ;)
  • Okay, 't IS gewaagd... Maar probeer er eens naar te kijken als kunstobject. Als iemand die poseert om vastgelegd te worden door 'n artistiek iemand, iemand die je mooier dan mooi kan maken. Die abnormale kleuren gebruikt.

Blauw is normaal 'n kille kleur, maar voor mij straalt dit schilderij warmte uit... Haar rode haar knalt eruit, vraagt om aandacht, zodat haar naakte lichaam even niet 't belangrijkste is. En kijk dan eens in de poppetjes van d'r ogen :roll:
  • Hey... je zegt niks van mijn blauwe muur... die was eerst vies bruin / beige... :+
  • Het eerste dat ik zag was grote tieten (sorry)!
  • Ja, OGEN zei ze toch ook? :)

Maar dit is een linkdump topic... reeds...
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion