Doe je het beter met muziek?
  • Jullie dachten het ff he? dat ik "het" bedoelde ;)

Nee, ik bedoel : Als je nou ergens mee bezig bent, neem bijvoorbeeld schilderen ofzo, kan jij jezelf beter concentreren MET muziek of zonder muziek? en waarom? En welke muziek?
  • Ik heb geen stereo in de slaapkamer, dus ...
  • En geen froutje :+
  • Ik kan beter leren met klassieke muziek, kan beter sporten met muziek..
  • Ik kan mij beter concentreren met lounge achtige klanken als ik met php bezig ben, of met een moeilijk stukje netwerken.

verven en klussen gaat beter met wat algemenere muziek zoals de 80's ofzo.
  • Groovejunk said:
    En geen froutje :+

Dit topic ging toch niet over de stand van vandaag? ;)
  • Ik heb altijd al gestudeerd met muziek... En dan echt wel alle genres, ook lekker beukend :)

Ik heb het nog nooit echt geprobeerd zonder muziek, dat lijkt zo saai :)
  • Bij studeren/aandachtig lezen enzo kan ik beter muziek uit hebben, ik concentreer me veel meer op de muziek dan op wat anders..... :)

Maar met wat klussen ofzo..doe maar pompende beatsch!
  • Ik heb eigenlijk gewoon altijd muziek aan. Muziek die je leuk vindt daar voel je je prettiger bij, en dus presteer je ook beter. Wat je ook doet.
    Het is wetenschappelijk aangetoond dat je beter wordt in wiskunde als er wiskundig ingewikkelde muziek opstaat (zoals bijv. Bach)

Op school was ik niet goed in wiskunde, en ik houd ook niet van Bach :lol:
  • Ik had juist geleerd dat "Mozart makes babies smarter" volgens de babysitter in The Incredibles.
  • Ik kan beter mixen met muziek :P
  • HayoBeckman said:
    Ik kan beter mixen met muziek :P

Vond het nog lang duren eerdat deze voorbij kwam :lol:
  • Ja, het is een inkopper, maar ik kon het niet laten :D
  • Ik sport beter met muziek. Tijdens Power Yoga hebben we altijd chill muziek op staan. Dan kan van kabbelende beekjes tot aan rustige soul muziek zijn. Met Streetdance dansen we altijd op HipHop, dus dan is muziek wel handig :+