Sparen?
  • Volgens mij weet de helft van Nederland niet eens meer wat dat is, maar sparen jullie nog? Zo ja, voor een bepaald doel? Of voor 'later' ??

Kunnen jullie het nog 'missen'? of word het de laatste tijd ook steeds krapper?

Kickoff : Ik probeer wel zoveel mogelijk centjes opzij te zetten, beetje voor een nieuwe auto, beetje voor mijn hobby. En op de gezamelijke spaarrekening natuurlijk voor onderhoud van het huis en voor onverwachte uitgaven.
  • IK heb altijd geleerd: Sparen voordat je iets wilt kopen. En zo geschiedde ....
  • Idd.. Ik sta iedere maand de helft van mijn inkomsten af aan een rekening waar ikb ij kan als ik 21 ben.. De rest mag ik opmaken aan wat
  • Sparen doe ik met een doel.. Ik zet dus heeel weinig geld opzij voor onverwachte uitgaven, maar dat is meestal wel op te vangen.

Alleen wel vervelend als een onverwachte uitgave je doel dik verstoord.
  • Vakantiegeld is al weer op aan rekeningen van een of ander bouwkundig dienstenburo (WTF?) en de WOZ moest ook nog betaald (ondanks dat ik uitstel van betaling had aangevraagd!!!)
    Gaat lekker :doubt:

Toch 300 euries opzij gezet voor de B&W's (zijn de tweeters in ieder geval betaald)
  • Juist ja.. vakantiegeld.. dat is toch altijd dat geld dat opgaat aan onderhoud aan je huis / tuin? Is dat spul toch?.... PPpffffff.... Maar goed, we wonen er wel mooi van / voor :9
  • Heb gespaard, en die rekening vliegt achteruit voor mn rijlessen...dus ja, ik ken het nog :P.
    Uiteraard voor mn gear ook moeten sparen :)
  • Ik spaar momenteel nog harder dan Dagobert Duck. Ik zet meer dan de helft van mijn maandelijkse salaris opzij voor later (wat dat gaat worden zie ik dan wel ;) ).
  • Good stuff...
    Dat lukt mij echt niet ;)
  • Ja maar ik woon ook nog thuis ;)
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion