Vakantie voorpret!
  • Fijn is dat he? Ik ben bezig om een leuke camping / hotel / huisje whatever te zoeken. En dan ook meteen kijken wat je er in de buurt allemaal kan beleven aan leuke dingen.
    Krijg helemaal zin in vakantie!

Waar halen jullie je voorpret uit?
  • Uit het idee dat ik binnenkort weer kan gaan draaien! Yea!!! 8)
    Het jeukt zo erg dat ik naar de apotheker ging om een zalfje te halen :+

Daarnaast voorpret uit een tenniswedstrijd. Heerlijk als je weet dat je wel gaat winnen :eek:
  • Zal ik anders topictitel even veranderen in : voorpret?
  • Hoeft niet persee, maar dit valt ook bijna in de vakantie :lol:
  • Uit het fantaseren dat ik eerst nog 1500 km met helikopter vanaf perth moet :+ Voordat we op de ranch zijn van mn ouwe buren...
  • FranticDJ said:
    Uit het fantaseren dat ik eerst nog 1500 km met helikopter vanaf perth moet :+ Voordat we op de ranch zijn van mn ouwe buren...

Stoer!... maak je wel mooie pics?
  • Juh zal cam proberen te fetchen van mn pa of zus..
  • FranticDJ said:
    Juh zal cam proberen te fetchen van mn pa of zus..

Regel dat. Ben wel benieuwd namelijk ;)
  • pics maken is okay! :)
  • Ik ben vandaag eens bij een kampeerwinkel gaan kijken naar een tent e.d. Misschien dat ik me na 15 jaar afwezigheid weer eens op een camping ga begeven. Gewoon alle zooi in de kofferbak en maar karren naar een stukje zonovergoten land en strand :)
  • Lekker hoor!

Dat wil ik volgend jaar dus ook gaan doen als het hondje zich gedraagt bij mijn ouders. Tent in de auto, pannen en de rest van de reut. Wat we vergeten zijn, kopen we daar wel... en karren maar...
  • Hmm gaat in Australi
  • Peniskokers?
  • Ja jeweet wel van die mislukte bananenhulzen die aboriginals rond hun zaakje doen..
  • Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat peniskokers in een ander continent in de mode zijn.
  • jeroen-1234 said:
    Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat peniskokers in een ander continent in de mode zijn.

Zeker te weten... zo ergens in de bossen van New Guinea bijvoorbeeld.
  • Of in de bossen bij E-L, waar al die nichten uithangen.
  • el van el.nl?
  • Eenzame Lul ;)
  • Ik heb m'n stukje voorpret komend weekend. Aangezien ik pas 12 augustus vakantie krijg, en dat nog f*cking lang duurt, heb ik voor KV & mij 'n overnachting geregeld in IJmuiden...

Lekker al 'n beetje pre-vakantie houden, zeg je dan :) Hopelijk is vrijdag inderdaad de enige mindere dag en kunnen we zaterdag
  • Ben jij ongeduldig zeg :)
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion