Leuke kroegen / terrasjes / eettentjes tips!
  • Misschien is het leuk om hier een opsomming te maken van leuke tentjes. kroegen , terrasjes?

Ik begin met : Oude Haven, Rotterdam. 's zomers bomvol, rare mensen (dus leuk om te zien)

Euromast : Grappig om daar een keer gegeten te hebben. Als je niet tegen boottochtjes kan of andere bewegend / draaiend spul is het geen aanrader ;)
  • De eetfabriek in zelzate, kan je enorm goed[koop] eten, is wel in belgie, net over de grens. Enorm vette scenery enzo :P
    Carpe Diem in St. Laureins, ook in Belg
  • *Schop!*

Niemand weet verder leuke tentjes?

Aan de reeuwijkse plassen (bij Gouda) is het ook leuk vertoeven 's zomers. Overal wel terrasjes aan het water. ;)
  • Dickens en Jones in Breda op de grote markt.
  • FranticDJ said:
    Dickens en Jones in Breda op de grote markt.

Als je daar dan toch bent, ga dan naar de Vulling! :P
  • IJssalon Florance in Nederweert. Is in 2004 nog verkozen tot ijssalon van 't jaar!

(Of was dat nu al in 2003... ik weet 't nie meer precies, 't is in ieder geval lekker ijskoud genieten daar ;))
  • De X.O. in Haarlem (Grote Markt) blijf ik gezellig vinden. Zowel 's middags op het terrasje, als 's avonds binnen met een biertje.

En qua restaurant? De bokkedoorns blijft toch wel lekker eten [-o<
  • Groovejunk said:

Niemand weet verder leuke tentjes?
    Dilandro said:

De bokkedoorns blijft toch wel lekker eten

Lol, anders noem je ff 1 van de duurste restautants van Haarlem en omstreken, compleet met Michelin ster ed. :lol:

Als je de menukaart ziet heb je al genoeg gegeten!
  • Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet de baas niet :+
  • Lady Y said:
    IJssalon Florance in Nederweert. Is in 2004 nog verkozen tot ijssalon van 't jaar!

(Of was dat nu al in 2003... ik weet 't nie meer precies, 't is in ieder geval lekker ijskoud genieten daar ;))

En dat zeg je nu pas :?
  • HAhahahaaha... Had hij makkelijk langs kunnen gaan...Was toch geen bordje over bij jullie... :)
  • Het was die dag gelukkig niet zo warm .... 30 graden ofzo
  • Okay, ik weet 't goed gemaakt! Op vrijdag 12 augustus krijg ik vakantie en dan verwacht ik jullie ALLEMAAL om 20:00 in Nederweert voor 'n ijscoupe!

Ik zal jullie krijgen...

http://www.ijssalonflorence.nl
  • Oei dat gaat je geld kosten... :P

..of ook niet, ik ben er nie iig :+ Zit dan als t goe is in Australie
  • Ja, want dan nemen we ook geen klein ijssie....
  • I don't care... Dus wie komt er allemaal!?
  • Als ik kan, puf heb op de vrijdag, dan kom ik!
  • Alle smaken op een hoorntje :)
  • Precies.. of op 2 hoorntjes.. maakt mij niet uit.. :+
  • Nee Jeroen, dan gaan we ook voor de grootste ijscoupes! De grootste zijn de Rimini en Milano. Stuk of 8 bollen, slagroom, fruit resp. nootjes/saus/koekjes, GENIETEN!!

@ GJ, je kan zelfs blijven slapen, gaan we de dag erna met z'n alleen naar Rotterdam: DanceParade!!
  • Groovejunk said:
    Als ik kan, puf heb op de vrijdag, dan kom ik!
    Trap ff op de rem bij Breda dan :+.
  • Lady Y said:
    Nee Jeroen, dan gaan we ook voor de grootste ijscoupes! De grootste zijn de Rimini en Milano. Stuk of 8 bollen, slagroom, fruit resp. nootjes/saus/koekjes, GENIETEN!!

@ GJ, je kan zelfs blijven slapen, gaan we de dag erna met z'n alleen naar Rotterdam: DanceParade!!

HAhaha... Gooi er maar een bom op op dat Dance-parade! :)

En ik heb ook zelf een bed hoor... kweenie :+
  • veldmuis said:
    [quote=Groovejunk]Als ik kan, puf heb op de vrijdag, dan kom ik!
    Trap ff op de rem bij Breda dan :+.[/quote]

Doe ik..
  • Okay, ik ga reserveren. Jullie komen er niet meer onderuit!
  • De Mezz in Breda is leuk om uit te gaan :smile: het is een pop podium maar er worden ook dance feesten gehouden net als in de 013 in tilburg.
    Het heeft een grote zaal en een cafe er naast,ik ga graag met techno feesten. \:D/
  • Hmm, kweetniet eigelijk, alleen wel es in 't caf
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion