Waar ga jij het liefst naar toe?
  • Ben benieuwd wat jullie weekendtaferelen zijn ....
  • Bij vrienden beetje gezelligheid opzoeken met muziek, m'n vriendin etc :)
  • Beetje rielekst doen bij vrienden / kenissen. Mijn werk is chaotisch genoeg. In het weekend wil ik dan graag rust. Mijn vriendin denkt daar hetzelfde over.
  • Kroeghangen!
  • Was te verwachten :lol:
  • Groovejunk said:
    Want?
    Al die drukte met keiharde herrie hoef ik niet, liever een kroegje om wat te chillen en te ouwehoeren.

Reminds me, binnekort weer es bij de irish pub binnenstappen, die was ook okay, maar da's lang geleden! :P
  • Dan nog liever een terrasje in de avonduren. Eerst ergens lekker happen en vervolgens leuk terrasje opzoeken en lekker mensen kijken en slap ouwenelen.
  • Nee, die stoeltjes zitten kut!

In de kroeg waar ik graag kwam hadden ze lekkere eh...hoe heet t...van die bankdingen...staan. Nou allemaal tafeltjes en stoeltjes, erg jammer :|

Maar die neprieten terrasdingen zijn echt verschrikkelijk!
  • Och, heb ik er best voor over hoor... zeker gezien het feit dat er meestal wel mooie mensen voorbij lopen ;)
  • Ja da's waar :+.
    Ach, kben student he, de bierprijs telt ook :+.

Ja, cola is daar ook cheap, 1,35 geloof ik :+.
  • Lekker eten is fijn, niet afwassen is nog beter, en daarna lekker een biertje toe.
    Altijd goed :)
  • Ik ga het liefst naar van die grotere feesten(Aapjes kijken) :lol:
    En natuurlijk dj sets beluisteren (kijken welke stijlen nu weer in komen)
  • Mja bij ons is kroeghangen gelijk aan disco, omdat de toko waar wij heen gaan van voor caf
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion