Vakantie plannen
  • Als alles mee zit en de vakantie kan gepland worden dan ga ik 3 weken op (schoon)familiebezoek in Venezuela.

De vader van mijn vriendin en haar twee stiefzussen wonen daar nog, dus gaan we er mooi even 3 weken op bezoek.

Ook willen we gaan snorkelen op Bonaire en naar Los Roques :)

image

http://www.los-roques-posadas.com/

een super mooi verlaten eilanden groepje waar je echt heerlijk kunt genieten en snorkelen.

Ook willen we (als het niet te duur is) naar Miami, om haar moeder te bezoeken.

Yess...ik heb nu al zin zin zin zin!!!!
  • De tering, toe maar!! Ik krijg ook zin om te gaan :D

Nog geen concrete plannen of zoiets, maar de kans is groot dat ik samen met een vriend de auto pak en 3 weken door europa ga en wel zien waar we uitkomen... vorig jaar ook gedaan, was echt super! (Frankrijk, Spanje, Italie)
  • /me gaat 6 weken in een tentje aan de kust bivakkeren..

In feite zit ik nu al voor nedrelandse begrippen "aan de kust", maar dan is t strand echt maar 2minuten lopen..
  • vrienden van mij zijn vorig jaar wezen inter-railen door oost europa.

1500 euro voor 5 weken totaal los gaan. De hele dagen zuipen, zuipen en feesten, en openbaar vervoer. Het kost echt geen reet!
  • Miami is zo gaaf he, ik heb daar echt een geweldige tijd gehad. Spaans is daar wel de main language, is ff minder als ze slecht Engels spreken maar verder is het daar echt relax.
  • Jaloers!

Ik ga deze vakantie een weekendje naar antwerpen met mijn vriendin. Zij gaat in November in het buitenland stage lopen dus zal ik daar ook wel een tijdje vertoeven en wordt het dus geen echte zomervakantie voor ons. We gaan wel nog in september naar Stockholm aangezien wij dat als verjaardags cadeau van mijn ouders hebben gekregen en mijn broer daar woont.
  • :cry:
    al 15 jaar niet meer op vakantie geweest
  • Wij gaan dit jaar door Normandie cruisen als het goed is. Beetje stadjes bekijken, kasteeltje hier, terrasje daar. Maar eerst volgend weekend een weekendje Brugge! Dat krijg ik voor mijn verjaardag van mijn froutje! +)

@ Kiwi : Leuk man!! Zijn jullie 3 wkn bijelkaar i.p.v. een dag of 10 (Y)
  • Topic verhuisd naar Lifestyle ;)
  • EP said:
    Spaans is daar wel de main language

Daar heeft mijn vriending niet echt moeite mee ;)
  • Hmmmm....
    Ik ga een week(endje) naar Berlijn in ieder geval met een maatje van me, en wellicht dat ik dan zo tegen de herfst aan een last-minuteje boek.
    Via diverse sites (sunweb punt nl bijvoorbeeld) kan je a la minute boeken, kost echt geen drol, en je bent toch een week weg naar een warm zonnig oord.
    Geen specifieke plannen dus (behalve Berlijn) :)
  • Plannen? Jawel, een beetje op losse schroeven (nog)...

1) Met de auto met vrienden zover mogelijk naar het zuiden rijden, naar ergens waar het water net is als dat het op de foto van kiwi is! Goddelijk!!!!

2) Met een goede vriendin (m'n vriendin mag niet mee :D) naar een tropisch oord. Kan het al jaren heel goed met d'r vinden en we willen samen gewoon ff een weekje weg. Waarschijnlijk ergens in Itali
  • Dit jaar lang weekend Berlijn (love parade weekend) en volgend jaar hopelijk uitgebreid New York!
  • dit jaar dus weer geen vakantie...
  • Tjonge vakantie............ nog geen echte concrete plannen gemaakt tot nu toe, zal niet ver weg zijn iig (ivm met de baby) maar wel vliegen omdat ik de kleine van jongs af aan daaraan wil laten wennen.

Willen misschien een huisje huren op Ibiza met wat vrienden, kunnen we toch lekker genieten van de muziek op de stranden, maar het stappen zal er niet inzitten met de kleine erbij, wel redelijk dichtbij met vliegen..........

Anders lekker rustig op lanzarote of zoow
  • Vliegen is toch niet goed voor een baby?
  • D!landro said:
    Plannen? Jawel, een beetje op losse schroeven (nog)...

1) Met de auto met vrienden zover mogelijk naar het zuiden rijden, naar ergens waar het water net is als dat het op de foto van kiwi is! Goddelijk!!!!
    kosten :D

Dat heb ik vorig jaar gedaan. Auto gehuurd (inmiddels is dat niet meer nodig) en kleine 3 weken touren. Eerst langs de westkust van Frankrijk (daar bij de hoogste duinen van Europa)... toen richting Spanje, weet ik veel waar (ik ken Spanje niet) ... en toen de hele zuidkust van Frankrijk af, stukje Italie meegepakt en via de Franse alpen weer terug naar boven. Superervaring!!
  • EP said:
    Vliegen is toch niet goed voor een baby?

Omdat?????
  • Wat dacht je van de overdruk op die jonge oortjes?
  • Dan zou zwemmen ook niet goed zijn.. en laten nu tig vrouwen bevallen in bad :S
  • Daar zit wat in. En de straling die je opvangt door het vliegen is ook te verwaarlozen neem ik aan.
  • Kweenie.. ik kruip al sinds jaar en dag in t vliegtuig..Nog nooit ergens last van gehad :s
  • Jij bent toch diegene die altijd overal last van heeft / iets heeft? :+
  • Waarschijnlijk een auto-vakantie richting Toscane media Augustus.

Camera mee, plaatjes schieten :)
  • Vrouw thuis... en mooie plaatjes schieten :+
  • Groovejunk said:
    Jij bent toch diegene die altijd overal last van heeft / iets heeft? :+

Jij heb straks ook ergens last van als je niet op past :+
  • *ril* :7

Nog 2 daagjes werken en dan lekker een weekendje Brugge... YEAH!
  • Hmm das dichtbij xD Pas maar op :P
  • EP said:
    Daar zit wat in. En de straling die je opvangt door het vliegen is ook te verwaarlozen neem ik aan.

Stewardessen worden snel lelijk voor hun leeftijd, dat komt door de straling enerzijds, en de waardeloze luchtvoorziening anderzijds in vliegtuigen.

Als je niet zo vaak vliegt valt 't wel mee, maar 't is elke keer weer een aanslag op je gezondheid. (vooral bij inter-continentale vluchten)
  • Oke het zit als volgt:
    Plan : italie samen met vrouw
    Idee: lekker eten, van de omgeving genieten, ook wel wat strand, lekker rlxen, heeeeel misschien toch ook wel wat cultureels zien maar dan niet het standaard gedoe.
    Hoe: met de auto
    Waarheen in italie : Iemand een tip?
  • ToroZ said:
    Hmmmm....
    Ik ga een week(endje) naar Berlijn in ieder geval met een maatje van me, en wellicht dat ik dan zo tegen de herfst aan een last-minuteje boek.
    Via diverse sites (sunweb punt nl bijvoorbeeld) kan je a la minute boeken, kost echt geen drol, en je bent toch een week weg naar een warm zonnig oord.
    Geen specifieke plannen dus (behalve Berlijn) :)

Zelfde geldt voor mij.
    Wil Berlijn graag eens zien. :)
  • Dj_Bware said:
    Oke het zit als volgt:
    Plan : italie samen met vrouw
    Idee: lekker eten, van de omgeving genieten, ook wel wat strand, lekker rlxen, heeeeel misschien toch ook wel wat cultureels zien maar dan niet het standaard gedoe.
    Hoe: met de auto
    Waarheen in italie : Iemand een tip?

Probeer een stek te vinden waar je niet op zaterdag in en uit moet. Zwarte zaterdag in Italie is een ramp. Heb vorig jaar maar in 100 km file gestaan in de bergen.
  • Berlijn is geniaal! Paar kleine tips:
    Club Berghein (Je weet niet wat je meemaakt, ga wel op een "normale" avond en niet op een gay night, ik was er met Miss Kittin)
    voor de vinyl liefhebbers, HHV.de(volgens mij is dat de oranjeburgerstrase) (grootste vinyl winkel van Europa) Check op de site hun aanbod in hun winkel hebben ze heel veel restpartijen voor nog minder als dat ze op de site staan.

Verder de 030 scoren dat is een gratis stads blad met alle feesten van dag tot dag (en dat zijn er echt ongeloofelijk veel op vrijdagen of zaterdagen meer dan 100 feesten)

Ik ga woensdag naar Dour! erg veel zin in, een line up waar je kippenvel van krijgt. (check www.dour-festival.be/nl)
  • Plan: Zwitserland/Italie
    Verklaar u nader:Comomeer & meer van Lugano
    Is daar te doen dan?Hopelijk beetje surfen voor mij, wat bergwandelingen voor haar, en beetje luieren aan 't water.
    Hoe:Autootje volladen met tent en toebehoren en gaaaaan!
    Lang/kort?3-4 weekjes, waarschijnlijk 3, we zien 't wel. Bevalt 't daar niet, rijden we door naar de kust.
  • K03K said:
    Berlijn is geniaal! Paar kleine tips:
    Club Berghein (Je weet niet wat je meemaakt, ga wel op een "normale" avond en niet op een gay night, ik was er met Miss Kittin)
    voor de vinyl liefhebbers, HHV.de(volgens mij is dat de oranjeburgerstrase) (grootste vinyl winkel van Europa) Check op de site hun aanbod in hun winkel hebben ze heel veel restpartijen voor nog minder als dat ze op de site staan.

Verder de 030 scoren dat is een gratis stads blad met alle feesten van dag tot dag (en dat zijn er echt ongeloofelijk veel op vrijdagen of zaterdagen meer dan 100 feesten)

Ik ga woensdag naar Dour! erg veel zin in, een line up waar je kippenvel van krijgt. (check www.dour-festival.be/nl)

HHV ken ik ja, heb ik ooit een plaat via eBay van gekocht. :)

Maar wanneer raad jij aan te gaan? Doordeweeks of gewoon tegen het weekend daar zijn?
  • jeroen-1234 said:
    Probeer een stek te vinden waar je niet op zaterdag in en uit moet. Zwarte zaterdag in Italie is een ramp. Heb vorig jaar maar in 100 km file gestaan in de bergen.

Goeie tip!
    Misschien wordt het anders vliegen en dan een auto scoren in italie.
    Maar nu nog de locatietip ;)
  • Dj_Bware said:

Maar nu nog de locatietip ;)

Doet eens mijn post lezen ;) Zie ik je daar wel :P
  • Ik heb een weekje vakantie tijdens de Sneekweek ... 4 t/m 9 augustus ( www.sneekweek.nl ).
    Gezellig, en in de buurt. Misschien dat ik nog een vakantie plan in oktober/november; midweekje vakantiepark ofzo.
    De zwangerschapsperikelen hebben mijn vakantiedagen ( en geld ) opgesnoept.
  • Ik kan plannen gaan maken voor de volgende vakantie, het zit er weer op, helaasch
  • Mijn vakantie bestaat uit heeeeeeeeeeel veeeeeel werken, verbouwen zoeken mn ouders zelf maar ff uit.. Daarna misschien nog een weekje weg.. + Mysteryland.. En dan begint school weer..
  • Ralf said:
    Ik kan plannen gaan maken voor de volgende vakantie, het zit er weer op, helaasch

O%O Er zijn nog mensen die nog op vakantie moeten ja... potver :+
  • Volgende vakantie kan toch ook herfstvakantie zijn ... weekendje Centerparcs of een (ander) resort.
  • Ja ho, het geld is op he :+

Jesse krijgt vanaf begin september versterking in het nachtrust verstoren dus ik denk dat we volgend jaar pas weer gaan.............
  • Eerst een weekje naar berlijn, wat clubs langs en cultureel proberen te doen.

Dan begin augustes weekje barcalona en een week een huisje aan de franse kust, vlak bij de Spaanse grens.
  • Heb even wat gidsen doorgespit en flink gegoogled.
    Nu staat er als volgt op klad:
    Het wordt vliegen naar Milaan (met wschl easyjet).
    Auto ophalen vliegveld.
    Milaan>Liguria>Toscane>Umbrie>Rome en terug naar Milaan.
    (hoeveel dagen waar en hoe en welke plaatsjes is nog niet duidelijk...deze week wat informeren @ het reisburo)
    Auto retour en terug naar Amsterdam.
    Nu hopen dat er nog wat leuke opties vrij zijn en dan niet alles volzit.
  • Umbrie? Daar MOET je pasta halen ;)
  • Dat is een jack in the box stift!
    Oftewel een onvervalst zekerheidje. :)
    Bestel je daar voor je shop ook de pasta's?
  • [offtopic]Hoe gaat het trouwens met de shop?[/offtopic]
  • Ik zou trouwens lekker gewoon in Toscane blijven hangen ... Umbri
  • jeroen-1234 said:
    [offtopic]Hoe gaat het trouwens met de shop?[/offtopic]

[offtopic]Die is verkocht..[/offtopic]

Dj_Bware said:
    Dat is een jack in the box stift!
    Oftewel een onvervalst zekerheidje. :)
    Bestel je daar voor je shop ook de pasta's?

hahaha... stiften! 8-)

Daar komt de pasta ook vandaan idd. ;)
  • Rome is een hel als je je daar met de auto wilt gaan voortbewegen :D

Ik heb me daar 2 weken lang vast geklamt in een taxi...

Overigens wel een indrukwekkende stad. Enorm groot! Maar uiteraard ook veel slop. Milaan vond ik aanzienlijk mooier. Ook zeker qua omgeving!

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion