Sony MDR-7509 Hoofdtelefoon
  • Ik zeg : Da's een mooi ding! Stevige behuizing en ik heb een soortgelijk model en die doet het al helemaal prima!

Vinden jullie hiervan?

image

Features

* Extremely wide frequency response, especially for monitoring of bass-heavy material.
    * Extremely rugged design for hours of reliable use.
    * 50mm Driver Unit for clear, high quality sound reproduction, extreme power handling and superior bass response
    * Circum-aural, Closed-Ear design covers the entire ear for extreme comfort and tight acoustic seal.
    * Stereo Plug compatible with 1/4\" and 1/8\" equipment
    * Gold Connectors and OFC Cord reliable and stable signal connection and transmission
    * Supplied Soft Case protective storage

Specifications

* Headphone Type: Dynamic, closed
    * Driver Size: 50 mm
    * Magnet Type: Neodymium
    * Plug Type: Gold
    * Frequency Response: 5-30,000 Hz
    * Impedance: 24 ohms
    * Sensitivity: 107 dB/mW
    * Power Handling: 3000 mW
    * Cord Length: 9.8 ft
    * Weight: 10.6 oz
  • Ik blijf bij Sennheiser!
  • Ja dat mag!

edit: Hier het kleine zusje van bovenstaande HP :
    http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13574
  • Mooie headphone. Niet echt denderend veel ervaring mee, maar zo op het eerste gevoel zit hij comfortabel en het geluid is prima.

Sennheiser is ook erg goed (HD25?) maar daar betaal je dan ook voor..

Ik blijf voorlopig even bij m'n Stanton, hoewel ik wel dolgraag die HD 25 zou willen hebben :)
  • sennheiser > sony \:D/
  • Dilandro said:
    Mooie headphone. Niet echt denderend veel ervaring mee, maar zo op het eerste gevoel zit hij comfortabel en het geluid is prima.

Sennheiser is ook erg goed (HD25?) maar daar betaal je dan ook voor..

Ik blijf voorlopig even bij m'n Stanton, hoewel ik wel dolgraag die HD 25 zou willen hebben :)

Als ik zie dat die 7506 al 169 euro kost, dan valt die HD25 wel mee qua prijs ;)

Edit: Voor 279 euro laat ik die Sony 7509 inderdaad lekker links liggen.
  • Tsja, ik vind hem ook een tikkie duur. Maar als je een beetje normaal met je koptelefoon omgaat dan gaat deze heel wat jaartjes mee.

Zelf ben ik niet zo'n fan van sennheiser, heb er wat rotte ervaringen mee, maar eigenlijk kan ik daar met de huidige lijnen natuurlijk niet meer (objectief) over oordelen.
    Misschien eens een nieuwe poging wagen als deze overleden is.
  • Mijn Sennheiser HD520 II is inmiddels al 14 jaar oud. Ziet er niet meer uit, maar klinkt nog prima.
  • Netjes ;)

Mijn Sony is nu 3 jaartjes oud denk ik. Koptelefoon hiervoor (naam even kwijt..een Pro nogwat..) heeft het keurig 8 jaar uitgehouden.
  • Sony's zijn bij mij na iets meer dan een jaar kaduuk, of doen het niet meer nadat ze 1 x op de grond zijn gevallen. Die Sennheiser heeft geloof ik al 100x gestuiterd.
  • ik ben op m'n HD570 gaan zitten een keer (dronken :p), is naar allerlei plaatsen meegeweest op feestjes en LAN's, en is niet verrot te krijgen :-)
  • Mijn MDR scheurt, as usual :) Ik ga toch ook nog even kijken naar die Technics.
  • Die Sony is een zeer mooie HP maar ik hou het ook lekker bij mijn HD25-1 ;) echt een heerlijke HP!
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion