Mooie wallpapers
  • Aangezien ik geen zin heb om te fotosoepen.....Iemand een goede site met mooie (en bruikbare) wallpapers?
  • Hou je van zonsondergangen?
  • Ik ben een gearhead... geen zonsondergang laptopgebruikert :D
  • Oeh, dan moet je die technics wallpaper zoeken...met alleen een arm en t technics logo...die is wel mooi :)
  • En waar ga ik die vinden?
  • www.google.com heeft m vast :+.

Zal es ff zoeken :)
  • Ja maar ik heb google nog niet geinstalleerd op men laptop eh? :+
  • Edit MOD: Lelijke plaatjes eruit gesloopt :lol:

Allemaal ph4t mooie achtergronden d8 ik zo image
  • Nog 1tje dan

image

Geen dank.
  • Dan niet he.
  • Wallpaper geen BA Baracus en andere shit ](*,)
  • op pioneerprodj.com kun hi res pic's vinden van hun app. staat vast wel iets leuks tussen ;)
  • Ik ga even kijken D@VE! Thnx.
  • Ik heb een wallpaper van de nieuwe Seat Leon actief. Maar ik heb ook nog wat foto's van mijn dj set in close up. Het nadeel is alleen dat deze wat kleur loos zijn.
  • Ik zal vandaag eens wat gaan rondstruinen...
  • Heb m dus niet kunnen vinden...
    Maareh...je hebt toch wel een digicam? :)
  • Mja, moet ik alsnog gaan fotosoepen man... Ik doe het wel even met de standaard wallpaper van VAIO ;)
  • Tja met zo'n BB ding moet je haast ook wel zelf iets maken he ;)
    Ben benieud wat het wordt, post je hem hier ?
  • http://www.deviantart.com

Daar staan wel BB / HDTV wallpapers ;)
  • Deze siert al een tijdje mijn desktop:

image
  • naajs!
  • image

Deze staat bij mij al een maanden op de achtergrond. Kan zo 1-2-3 niet meer vinden waar ik hem vandaan heb, maar hier: http://www.grimstveit.no/albums/ staan allemaal vette plaatjes. Het is alleen een zooitje, dus let ff op de grootte (> 500k) als je de mooie plaatjes zoekt ;)
  • Nice, thanx voor de link al er eens rondsnuffelen!
  • Aiightt, hoe maken ze die shit man. Maar ik vind eigenlijk dat een achtergrond zwart-achtig moet zijn, vind ik netter staan.
  • jeroen-1234 said:
    Deze siert al een tijdje mijn desktop:

image

Mooie desktop dan! Ik heb hem even geleend als je het niet erg vind ;)
  • King Vicious said:
    [quote=jeroen-1234]Deze siert al een tijdje mijn desktop:

image

Mooie desktop dan! Ik heb hem even geleend als je het niet erg vind ;)[/quote]

Maar jij draait toch helemaal niks van die Spaanse boys ;)
  • :lol:

Waar heb je dat ding vandaan Jeroen?
  • jeroen-1234 said:
    Website van Stereo productions:

http://www.stereo-productions.com

:=

had ik kunnen weten
  • Ja, die lag er een beetje dik op he ;)
  • image

Nieuwe! ;)
  • Mooie wallpaper van Stereo Productions.
    Als ik het goed begrijp is dat dus 't (of een) label van Iberische Progressive helden Chus & Cheballos ?
    Vette shizzle.
    Mooie Elementjes trouwens mr. Groovert ... Heb er zelf 3 :D
    Maar waarom Eudora en geen Mozilla Thunderbird ?
  • Hee die is ook verdomd mooi! Heb je die zelf genomen?
  • @ Z: Thunderbird vond ik waardeloos werken. Had geen zin om de moeite te nemen om het allemaal uit te zoeken ;)

@ KV: Nee, bij iemand gescoord van een ander forum
  • Ik heb momenteel geen achtergrond meer. Heb zoveel icoontjes op mijn desktop, dat je em toch niet meer zag. :)
  • DJ Z said:
    Mooie wallpaper van Stereo Productions.
    Als ik het goed begrijp is dat dus 't (of een) label van Iberische Progressive helden Chus & Cheballos ?
    Vette shizzle.

Helemaal correct.
  • Ik kijk nu trouwens al 2 dagen tegen een vrij achterlijke standaard-windows-wallpeper vulling aan (coffee bean) en hij irriteert me nog niet.

Ik zoek nog steeds een oplossing om een nette 2-monitor desktop vulling te maken, en Caprice raak je ook wel een keer op uitgekeken ;)
  • DJ Z said:

Ik zoek nog steeds een oplossing om een nette 2-monitor desktop vulling te maken, en Caprice raak je ook wel een keer op uitgekeken ;)

Voor het geval het gaat vervelen :

http://www.deviantart.com ;)

Ja, ook breedbeeld en 2 monitor wallpapers
  • Jammer dat die deviant server zo deviantly SLOOM is ...
    Maar staan idd. mooie dingen bij.
  • Mja, moet je ook meer overdag beetje browsen daar.. The whole US of de A is daar nu aan het knoeien natuurlijk.
  • Nu deze:
    image

:)
  • Sjeeeesz.... kan zo van een cover van een trensplaat komen!

/me vind um mooi!
  • Tnx!

edit: kleine toelichting:
    Macrofototje gemaakt, vond het totaal niks, weinig contrast enzo, beetje zitten kloten in photoshop met curves enzo, en 't werd wel leuk :)
  • Jij fotografeert ook graag begrijp ik hieruit?
  • Begrijp je goed :P

Alleen weinig tijd momenteel, en die cam is niet ideaal (canon A70'je)
    Lens is niet geweldig, en je loopt gewoon tegen de beperkingen aan, niet alles is handmatig in te stellen, en dat zou soms toch wel leuk zijn. Verder prijs/kwaliteit zeker geen verkeerd cammetje overigens :).
  • Deze vind ik persoonlijk wel niet mis:

http://www.eve-online.com/wallpapers/

Ze zijn van het spel EVE Online (lange tijd gespeeld), maar geschikt voor ieders computer :) Vooral de wallpapers met een rand aan de linkerkant zijn handig, zo kan je je icoontjes beter onderscheiden.
  • Daar staan wel mooie tussen ja!!
  • Ik ben op zoek naar een mooie wallpaper van Eon Flux, naar de gelijknamige serie / film van MTV
  • Ik had hem al gevonden ja ;)

Thnx anyway... Weleens gezien dat Eon Flux? Is al een jaartje of 10 oud geloof ik, maar ik blijf het geweldig vinden
  • Nein, kzal eens proberen een aflevering te downen.
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion