Jeugdig?
  • Nou lag ik gisteravond in bad een beetje te dobberen en de Donald Duck te lezen en ik zat mij zo eens te bedenken :

Wie heeft nog meer van die tiks over gehouden van zijn jeugd? Ik lees nog steeds graag een strip op zijn tijd. Heb er niet altijd meer tijd voor, maar vind het stiekem toch wel leuk.

Jullie?

Of ben ik nou raar? :+
  • Groovejunk said:
    Nou lag ik gisteravond in bad een beetje te dobberen en de Donald Duck te lezen en ik zat mij zo eens te bedenken :

Wie heeft nog meer van die tiks over gehouden van zijn jeugd? Ik lees nog steeds graag een strip op zijn tijd. Heb er niet altijd meer tijd voor, maar vind het stiekem toch wel leuk.

Jullie?

Of ben ik nou raar? :+

nee hoor :NN au contraire
    ik lees ook nog regelmatig strips, Dirkjan dus bijvoorbeeld, maar ook zeker de Donald Duck. Wat is er mis mee dan, je mag toch wel jezelf simpel vermaken met strips

Zelfde geldt voor games, een grote groep mensen vindt het nog steeds alleen voor kids geschikt, terwijl juist de grootste groep gamers tussen de 15 en 35 jaar is.
    Ook een tik die ik heb overgehouden aan vroegah is als ik speelgoed zie waar ik vroeger mee speelde, ik toch nog ff aandachtig kijk wat voor nieuws er is.

Nog wel grappig: Mijn oom heeft zn dochter bijvoorbeeld gestimuleerd met Playmobil te spelen ipv poppen. Kon hij meespelen...

Dan zeg ik: Goede actie (Y):D
  • Of even bij de afdeling Lego kijken als je een boekje van Bart Smit binnenkrijgt :oops:
  • Kijk, je hebt strips en je hebt comics ;)
    Storm vind ik echt een goeie strip, en vroeger had ik de duck (elke za-ochtend smullen) maar nu lees ik de duck echt niet meer ... :)
  • Ja oke, maar het gaat mij niet alleen om de strips ;)

Ik zie ook weleens leeftijdgenoten met een kind voorbijsjokken... mijn god wat zien die mensen er oud uit! En dan heb ik echt het gevoel dat ik nog een broekie ben.. HEERLIJK!
  • Ik heb ook nog wel wat rare dingetjes...

*Ik kijk elk jaar de Sinterklaas intocht, ik kijk de sinterklaasgidsen in.
    *Zo nu & dan haalde ik de Commodore 64 van zolder bij m'n ouders ;)
  • Groovejunk said:
    En dan heb ik echt het gevoel dat ik nog een broekie ben.. HEERLIJK!

das ook weer zo ja!
    had het er toevallig gister met een vriend over. Hij kreeg commentaar dat zn humor echt n
  • Lady Y said:
    Ik heb ook nog wel wat rare dingetjes...

*Zo nu & dan haalde ik de Commodore 64 van zolder bij m'n ouders ;)

waaaaaaaaaaah das echt superlang geleden voor mij. Volgens mij hebben wij em niet eens meer ;( Gelukkig zijn er genoeg remakes tegenwoordig.
  • Ik probeer al een poosje (met vlagen) om een mooie op de kop te tikken.. heerlijk retro zo'n 64. Heb nog wel ergens een 128 staan :)
  • [offtopic:d6182845f9]Wat bied je Menno!?[/offtopic:d6182845f9]
  • Zit alles er nog bij? Staat?
  • De geluidskaart van mijn C64 is kaduuk :(
  • Donald Duck is vet! *:*

En laatst weer op zolder de oude philips spelcomputer gevonden, de Videopac! Ook vet! Weet niet of iemand het ding kent? :+
  • Sega 32 bit kopen iemand? Helaas geen games meer aanwezig [console zou ik ff naar moeten zoeken weet ik ook niet gheel zeker meer]

BLijft vet ding.. Maar heb helaas ondertussen xbox aangeschaft :+

Zelf lees ik idd ook nog donald duck.. En ik kijk gerust nog wel eens pok
  • Pokemon? Dat zijn die rare beestjes toch? (ofzo?)

Nee, wil nog weleens naar Ren & Stimpy kijken, maar verder eigenlijk niet veel..

Ja, the Ateam of Knightrider of Airwolf... hahaha...
  • shit generatiekloof dat wil je niet weten zeg :D
    gelukkig zit ik aan de goede kant ;)
  • Lol, tja ik ben 17 he ;) Is "mijn tijd" en op zich ben ik nog steeds jeugd ...
  • pfff pok
  • En niet te vergeten He-man en Bananeman!
  • jeroen-1234 said:
    Bananeman!

JEROEN! HELD! Eiiiiiindelijk iemand die bananeman kent!!! _O_

Godsakke... iedereen die ik dat vraag daar krijg ik een blik van "die is gek..."

(Y)
  • FranticDJ said:
    Sega 32 bit kopen iemand? Helaas geen games meer aanwezig [console zou ik ff naar moeten zoeken weet ik ook niet gheel zeker meer]

vet man, met een egel door de muur heen rollen!

ik kijk best nog vaak naar bassie en adriaan, al heb ik ze onderhand allemaal wel 20 keer gezien.verder natuurlijk donald duck!
  • Dukes of Hazzard :9
  • Ik zou graag Sport Billy nog eens terugzien :)
  • :D

Miami Vice natuurlijk niet te vergeten ;)
  • Superted ?
  • Ik kijk inderdaad wel met weemoed terug naar mijn jeugd:

Lego - Nog steeds machtig mooi speelgoed, maar tegenwoordig lang niet zo mooi als vroeger
    C64 - Ik heb daar spelletjes op gespeeld die qua originaliteit alle 64bit supergames van tegenwoordig zo van tafel vegen
    Muziek - Downloaden? Opnemen van de radio met cassettebandjes :). En maar wachten tot je favoriete plaat langskwam
    Buiten spelen - Wat is dat? Niks de hele dag computeren, maar voetballen, tennissen, bordje tik, tikkertje, de meisjes/de jongens, etc.
  • /me zucht

Zo vind ik het dus ook heerlijk als ik een uurtje of 2 eerder naar huis kan en ik kan lekker op de bank hangen en 's middags TV kijken (tekenfilms bijvoorbeeld) Krijg je echt zo'n "ik zit nog op school" gevoel van....

Niet die alledaagse verantwoordelijkheden die je hebt van nu... gewoon dat 'onbezorgde' gevoel even weer terug.
  • Groovejunk said:

Niet die alledaagse verantwoordelijkheden die je hebt van nu... gewoon dat 'onbezorgde' gevoel even weer terug.

Dat klopt he,laat staan als er kinderen in `t spel zijn...,maar goed,die tijden lijken voor mij wel een eeuw geleden en het rare is dan ook weer dat ik daar dan ook niet (meer) naar verlang...het gaat/wil niet meer...,strange.
  • Groovejunk said:
    [quote=jeroen-1234]Bananeman!

JEROEN! HELD! Eiiiiiindelijk iemand die bananeman kent!!! _O_

Godsakke... iedereen die ik dat vraag daar krijg ik een blik van "die is gek..."

(Y)[/quote]

Hier nog een Bananenmankenner! Dat kwam vroeger altijd op woensdagmiddag na SuperTed :D
    image

ToroZ said:
    Superted ?

image

jeroen-1234 said:
    Ik zou graag Sport Billy nog eens terugzien :)

image
  • w00000000000000t :)
  • Oeh...

wat dachten jullie van :"Dungeons & Dragons" ??
  • Neh ... De Bluffers ........ of .... De gummiberen
  • De bluffers.... hahaahhaah... yeah baby! :)
  • om hier even op terug te komen,
    Ik heb mezelf van de week een heus Star Wars Spaceship aangeschaft (Heb een hernia zoals ik al eens aangegeven heb en dus rust ik veel) en in elkaar gezet, weet je hoe vet dat was om weer te doen na al die jaren !

1200 stukjes. meet een 40-50 cm +/-

oja, het gaat om deze :

image
  • Hahahaha ik heb Darth Vader staan 8-)

Ik vind dat technisch lego altijd stoer om te zien.. blijft leuk :Y
  • Cool, ik heb Darth Vader dit jaar voor mijn B-day gekregen vandaar dat het hier weer ging kriebelen. blijft mooi spul Lego !
  • Mennn, krijg toch echt elke keer bijna weer zin om ook van dat Star Wars lego te kopen!
  • Gewoon doen, t is gewoon Cool om te bouwen en zien. Die van mij komt op een ere plekje op de computer kamer :)
  • Ik vind het ook nog steeds leuk om te doen ja :Y
  • bol.com heeft tegenwoordig lego :+

hoef je niet naar de speelgoedwinkel haha

[spoiler]/me gaat binnekort ook al z'n lego weer eens opbouwen hehe[/spoiler]
  • Goed dat je die spoiler gebruikt. Je zal daar vast iets hebben neergezet dat ik echt niet hoef te, laat staan wil, weten.. :)
  • Het is te merken dat ik enthousiast heb rond bazuint dat ik plezier in het bouwen heb gehad afgelopen week;
    Heb gisterenavond van de goed heilig man ook weer Star Wars Lego gekregen :)

Deze 2 :

image

image
  • Och, er staat nog behoorlijk wat Lego bij mijn ouders op de vliering. Zodra Jill groot genoeg is om daar mee te spelen zit papa lekker mee te bouwen.
  • ja dat is een van de leuke kanten van papa zijn ;) of net als in mijn geval oom zijn.
  • Oei oei oei... ik krijg jeuk van die plaatjes. Hierboven bij mn ouders staat ook nog een hoop... lego is echt het ultieme speelgoed voor mij :Y
  • Technisch lego mag ik wel maar daar is Jesse nog te klein voor.
    Duplo is net ff wat simpel voor me :+
  • jeroen-1234 said:
    Och, er staat nog behoorlijk wat Lego bij mijn ouders op de vliering. Zodra Jill groot genoeg is om daar mee te spelen zit papa lekker mee te bouwen.

En zo is het ;)
  • Tigereye said:
    lego is echt het ultieme speelgoed voor mij :Y

Yep voor mij ook, speelde vroeger bijna nergens anders mee ;)
  • Technisch Lego! _o_

Zo vet! :D

Mooi topic dit. :Y
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion