2016 The end of an era
  • Hoi mensen, het was leuk, maar er is bijna nooit iemand meer die met enige snelheid op dit forum reageert. Ik wil jullie voornamelijk bedanken, want het was awesome, maar volgens mij is het ook best wel (is he saying that) *dood*
    dood op het moment, en dat is oké want verschillende mensen zijn andere dingen gaan doen etc.

Ik neem hierbij ook officieel afstand van onze gemeenschap *pinkt klein traantje weg*
    Jos, Dieds, Menno, Jeroen, eva. je jullie zijn toch een deel van mijn leven geweest en ook het ontwikkelen van mijn DJ-kwaliteten, maar dood is dood. Jammer. Joe wil bie riemembert ♥
    ToroZ out.
  • En vergeet Robert niet, en Frisbee, en ...
    Just saying I'm going to miss you guys.
    Off to greener pastures!

p.s. voor degenen die ik gemist heb, niks persoonlijks. Houdou, en bedankt.
  • Begrijpelijk, ik snap je helemaal.
    Moet ook eerlijk toegeven dat ik eigenlijk zelf toevallig nu even een keer ging blieken maar dat kan best een aantal weken terug zijn dat ik voor de laatste keer keek.

Succes ouwe reus!!
  • Okies.... Succes man!
  • Echoooooooooo
  • Tja, shhhh.
    Ik heb het eigenlijk ook zowat opgegeven.
    Volgens mij de meeste wel?
  • Mja. Ik check iedere week nog wel een keer met de stiekeme hoop dat ik 100 posts achter loop en een hoop gezelligheid mis. Net als ToroZ zegt, het is lang een deel van je leven geweest.

Jammer, want ik hou graag contact. :-)
  • En ik kijk nu ook weer :))
    Je hebt gelijk, ben het er mee eens.
    Maar het is wel een eenzaam bestaan zo he...
  • Beter maken we een Whatsapp groep?
  • Voor! (ik ben Wiegel niet ;) )
  • Count me in!
  • App aangemaakt. Zit je er niet in? Doe me dan je nummer via PM..
  • Goed idee van die WhatsApp. Ik het het eerlijk gezegd ook laten verwateren. scusi gents. See you on the app!
  • Hallee...!
  • Hoie, weer eens even mijn Android toestel vinden. :)
  • Dus...

Anders ga je een feest "Afstampen - The Sequel" noemen. :)

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion