Aankopen 2015
  • This discussion was created from comments split from: Aankopen 2014.
  • image

De vrouw vond de subwoofer maar lelijk en lomp, dus heb ik van het nodige sloop hout een ombouw gemaakt. Nu is het ineens de bom, schiet mij maar lek
  • Hahahaha vet gedaan!

Maarre, hoe zit het met het geluid?
  • Geluid is als vanouds. Woofer is horizontaal richting vloer gericht, dus het laag komt nog steeds goed door. Plus staat de ombouw los van de woofer op kleine puntje.
  • Dat is netjes gedaan!
  • Extra large klankkast is het nu geworden.

• Ik kocht een nieuwe home button & een nieuwe power pocket connector ding voor mn iPhone (voor 10 euro toch t proberen waard :P). Die zooi arriveert via de post en alle problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon :')
  • Altijd leuk een beetje prullen :D
  • Sjieke dingz, je weet zelluf!
  • Handig hoor zonder draadje.
    Zit heel goed.
    Geluid kan je over discussiëren hoor, zeker als je echt hifi freaky bent.
    Dus idd ik denk dat een draad beter is.....
  • fuck die hifi freaky nerds, als jij hem maar goed vind klinken toch?
  • Klinkt vele malen beter weer als die minidingskes.
    Maar mijn Beyer klinkt echt beter!!
  • Zo, mijn PS3 en Pioneer amp gaan de deur uit. Net een Harman Kardon BDS 280 gekocht.

http://www.harmankardon.nl/harman-kardon-product-detail_nl/hk-bds-280bq230-b2.html
  • Oowja, en na een nieuwe Multi Air module ook een nieuwe distributieriem
  • Nou, doe maar ruig!

ik een APK... en nu sparende voor een PLX-1000...
  • hatseflats, de economie draait weer ;)
  • Zijn we uit de dip ja?
  • Back to the classic: image
    HD25 1-II ❤️
  • mooi he? :)
  • Absoluut :x
  • @menno dacht dat jij altijd zo fel anti hd25 was :P?
  • Mooi ding, zit alleen een draad aan :D

• Quincy wrote:
    @menno dacht dat jij altijd zo fel anti hd25 was :P?

Ik had op de duur geen keuze meer. Mijn pioneer ging stuk en die Dj troep van pioneer vond ik niks.

Ik moest er helaas dus ook aan geloven.. ;)
  • Dj troep :D
    Heerlijk weer dit!!
  • Ja,... dik aangezette bas. Ik hoor het zo ook wel hoor Pioneer! :D

• Die bass moet je niet horen.....
    Die moet je voelen :)

• Die dus
  • ah die ja :D
  • Exact, en dat hadden ze redelijk goed gekregen met de HDJ-2000. Maar nu kondigde ze afgelopen week daar de MK2 van aan met nieuwe features, drie keer raden wat dat was.....
    Nieuw we hebben hem voorzien van meer laag!!! Why Pioneer, Why.....
  • hahahahaa... ongekend..
  • En dan dat prijskaartje voor dat extra laag: 350 euro! :D DA FUQ!

HD25, mooie koop, maar persoonlijk vind ik hem verschrikkelijk zitten. Van het weekend met de HDJ2000MK1 gedraaid en dat is toch wel een verdomd fijne HP!
  • Ik heb de velours earpads op mn HD25 zitten.. Aanrader :Y
  • Goedkope Sennheiser HD 205 aangeschaft, na een aantal weken geen hoofd-telefoon te hebben gehad. Deze heeft weer zo'n stom dun snoer wat veel te lang is en dus eigenlijk onderweg niet te gebruiken is.
    Nog even een oplossingkje voor bedenken.
    Geluid was (voor het geld, 35 EUR) in eerste instantie redelijk positief, lekker veel bas voor een Sennheiser :D en zeer analytisch midden. (Signature track die ik dan altijd opzet is bijvoorbeeld Tori Amos - Not The Red Baron)
    Het lijkt echter alsof er tussen het midden-hoog en hoog-hoog wat dingen gebeuren die ik niet wenselijk acht. Alsof de cross-over niet goed is...
    Foontje ligt nu in te spelen op iPod met maximum volume output... Hopen dat dat het geluid wat nog wat meer uitbalanceert. Ook een kwestie van wennen, zeker omdat ik al twee weken niet zo'n ding heb opgehad. Meeste foontjes klinken beter als ze wat 'losser' zijn gemaakt.
    Ben van plan de Technics RP-DJ1210 met krulsnoer als DJ koptelefoon weer te bestellen, muziek-winkel persoon raadde de Audio Technica Pro series 700 oid. aan, maar daar heb ik geen ervaring mee.
    Eerder een Audio-Technica gehad, maar die ging vrij snel kapot (slechte zo niet waardeloze kabels)
    Die AKG die ik hiervoor had was niet verkeerd, maar sloot niet goed af.
    Misschien ben ik naïef in mijn zoektocht naar een geluid voor foontjes wat het warme karakter van mijn versterker en speakers combineert met de verregaande isolatie van mijn luister set-up.
    Moet ik dan toch ook aan een aparte Head-Fi versterker? Geen geld voor.
    Hoe dan ook verwacht ik iig. voor het producen hier weer een goed ijkingspunt te hebben. :)
  • @QQ: BEgrijpelijk, ik heb er ook wat last van maar denk dat het een kwestie van wennen is. En ja de HDJ2000 zit gewoon goed. De mijne staat op Marktplaats, iets voor jou?
    http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/koptelefoons-en-headsets/m894206699-pioneer-hdj-2000-incl-harde-bescherm-tas.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

@Q: Dat is wellicht een goede overweging als ik er last van blijf hebbne; maakt het natuurlijk een stuk zachter.

@T: De 205 verkochten wij bij It's destijds aan de lopende band. Voor het geld gewoon een erg nette HP. En ja inspelen werkt natuurlijk altijd.

Algemeen, qua geluid vind ik de HD25 gewoon een winnaar blijven. Ik heb de afgelopen jaren menig HP ter review in bruikleen gehad en blijf er bij.
    Naast de HD25, zou ik de V-Moda Crossfade M100 plaatsen, welke ik zelf gebruik als luister HP.
    Derde keus: NOCS NS900, klinkt ook erg goed. (HD25 kloon)
    Op de vierde plaats de HDJ2000MK1.
    En als vijfde: Pioneer's HDJ-C70. (Een regelrechte HD25 kloon)
  • D@VE! said: @Q: Dat is wellicht een goede overweging als ik er last van blijf hebbne; maakt het natuurlijk een stuk zachter.

Ja, ik wil niet meer zonder hoor.. Dat plastic/nepleer vond ik echt een beetje smerig/plakkerig.. Heeft dit velours absoluut geen last van. Moet alleen nog eens kijken of er ook velours kussens voor de hoofdband zijn zeg maar, de originelen zitten er bij mij nog op, maar het nepleer is er af.
  • D@VE! said: @QQ: BEgrijpelijk, ik heb er ook wat last van maar denk dat het een kwestie van wennen is. En ja de HDJ2000 zit gewoon goed. De mijne staat op Marktplaats, iets voor jou?
    http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/koptelefoons-en-headsets/m894206699-pioneer-hdj-2000-incl-harde-bescherm-tas.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Nou, dat is nog niet eens zo'n slecht idee!
  • Cool!

Het Q laat ff weten als je ze gevonden hebt ;-)
  • http://www.zomo.de/en/Products/Headphones/Earpad-Set-Velour-for-Sennheiser-headphone-HD-25.html hier hebben ze complete sets in kleur. Maar weet niet of dat dat 't zelfde is als de officiele Sennheiser earpads.
  • ToroZ said: Ben van plan de Technics RP-DJ1210 met krulsnoer als DJ koptelefoon weer te bestellen

Ik heb er nog 1 liggen, ik weet niet of je perse een nieuwe wilt? Maar anders mag die van mij voor een zacht prijsje jouw kant op.

• ToroZ said: muziek-winkel persoon raadde de Audio Technica Pro series 700 oid. aan, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Een mede-mod op DJTT heeft er geloof ik zo een in het rood. Schijnt een van zijn beste aankopen te zijn, als ik hem mag geloven.
    (Maarja, Laidback Luke zweert tegenwoordig ook bij zijn SoL Calvin Harris XXL koptelefoon. ;) )
  • People in the spotlight moet je nooit geloven.
    Ik weet echter ook uit eigen persoonlijke ervaring dat die desbetreffende RP-DJ1210 gewoon lekker zit, (klemt op je hoofd terwijl je een plaat uitzoekt) en genoeg geluid uitsluit voor DJ-ing (hij laat nog net wat door).
    Voor het volume wat ik gewend ben bij mij thuis als ik een setje draai. Wat ook al weer veel te lang geleden is. Hij kan niet zo hard als andere, maar ik ga hem toch alleen maar thuis gebruiken.
    Voor onderweg vond ik hem altijd zeer prettig werken, ik heb dat ding zeker 6 jaar gehad, voordat 'ie stuk ging.
    Wat aangaat design was 'ie voor mij prima. Gayle-San draait met zo'n Audio-Technica ding ook, nou dat is een chick die haar plaatje wel kan draaien :)
    En laat nou net die Steve gewoon weten waar die het over heeft (alles behalve DJ-en) en dan ga ik twijfelen...

YMMV. Koptelefoons is echt een heel persoonlijk ding. Ik ga volgende week kijken of ik Steve zo ver kan krijgen om er eentje op demo te krijgen oid.

Want ik ben toch benieuwd hoe goed die AT 700 is :P
  • Gisteren de HDJ2000 van Dave mee op pad genomen, damn, een fijn ding om mee te draaien!! _o_
  • Goed te lezen dat hij bevalt!
  • Een bt dongle gekocht voor in mijn win pc, vet he? :D
  • Wat voor PC? :D
  • windows man, jwt!
    daar zit dat spul niet standaard in....

• Zwart overhemd, smalle zwarte stropdas, nieuwe grijze jeans en een zwarte riem. Dit omdat we kaartjes hebben gekocht voor GRAND in Carre Amsterdam :)

Partymachen!
  • GRAND? waarom zegt het mij niks?

Ik kocht een nieuwe kenwood prospero keukenmachine omdat mijn lieve dochter het apparaat van de keuken heeft gemikt :(
    Ik had hem pas 3 maanden. En was er echt heel blij mee, gebruikte hem dagelijks....
  • Omdat het geen gabbermuziek is ;) http://www.grand.nl/

Kon je niet iets ritselen met garantie? Die Kenwood dingen kosten toch wel het nodige?

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion