2015 -- Weer een nieuw jaartje voor het GJ forum
  • Daar zei ik ook niks over. Ik kijk nog steeds naar Porsches. :D
  • Hahaha, ach ik wil zoveel.. Een T1 opknappen lijkt me ook nog wel eens wat.. Een zeilboot.. Zal ik nog ff doorgaan xd?

Prioriteit is nu ff een huis, heb echt een plek voor mezelf nodig.
  • Over plannen: Stel dat ik van de zomer met 't gezin naar Zeeland op vakantie wil, wat is dan The place to be? Daar moet jij als zeeuw toch goed in kunnen adviseren?

Zoveel vakantieparken, keuzestress.....
  • Pfoe goeie, wat voor iets zoek je? camping, bungalowpark? & wat doe je graag als dagbesteding? welke periode wil je?

Over zeeuws vlaanderen kan ik je van alles vertellen, over d'n overkant niet zo heel veel haha maar zal m'n best doen :P
  • Vakantiepark oid, zodat je als het takkeweer is, warm zit en evengoed vertier voot 2 kleine kids in de buurt hebt. Dagbesteding: tsja, korte dagtripjes, beetje strand etc.

De plannen hobbelen heen en weer, Denemarken is gister voorbijgekomen. Ook een grote kanshebber
  • Ga ik van het weekend naar toe :)
    Enige nadeel van dat land, drank is er veel te duur :D
  • Dan moet je dat weekend maar even moonshinen :D
  • Ralf said: Enige nadeel van dat land, drank is er veel te duur

Camper volladen en daar verkopen :P Heb je je reisje er ook weer uit :P
  • @Robert kom er op terug zodra ik wat wakkerder ben :P
  • @Robert Cadzand? Ben ik vroeger als kind wel eens geweest, was leuk. Maar toen was ik 6 dus kan me er niet heul veel van herinneren :D
  • Kruip even terug in je innerlijke zelf... doe net alsof je 6 bent.. Weet je het dan weer? :))
  • Ik ben nog steeds 6 Menno! Maar al die jaren drank en drugs hebben het geheugen gewoon verpest :P
  • herken ik totaal niet! :D
  • D!landro said: @Robert Cadzand? Ben ik vroeger als kind wel eens geweest, was leuk. Maar toen was ik 6 dus kan me er niet heul veel van herinneren

Daar kan ik je alles over vertellen ^^ haha daar was de discotheek waar ik gewerkt heb ook gevestigd.

Qua camping kan ik er eigenlijk maar 1 aanraden: strandcamping Groede. Staat niet voor niks in de top 3 van europese campings.

Vakantieparken zijn hier nog redelijk in aanbouw. In Nieuwvliet zit Landal, in Cadzand-Bad zit Roompot residence Cadzand, is volgens mij afgelopen zomer opgeleverd. En in Breskens zitten Zeebad en Schoneveld. Allen liggen +/- 10 minuten met de auto uit elkaar, dus kwa uitvalshoek maakt het niet zo heel veel uit.

Voor dagjes weg kan je vanuit hier naar Brugge, Knokke, Sluis, Middelburg, Vlissingen (laatste twee in breskens met het veerpontje over, misschien ook leuk voor de kids?). Als je het wat verder wil zoeken kan je ook nog een dagje Lille doen, of voor de ware autorijder een dagje Parijs.
    Alle parken + genoemde camping liggen op loopafstand (5 tot hooguit 10 minuten) van het strand. Op het strand heb je bij zowat elke duinovergang een strandpaviljoen zitten. Elk met z'n eigen ding thema, variërend van familieactiviteiten, tot sport en culinaire hoogstandjes (highlights: Moio Beach, Beachhouse 25, Strandpaviljoen Puur, Breskens aan Zee en 't Halve Maentje)

Overigens zijn ze in Cadzand-Bad begonnen met het verbreden van de duinen, ik weet niet exact wat de gevolgen daarvoor zijn voor een strandbezoek gedurende komende zomer. Maar dit is alleen voor het strandvak Cadzand-Bad, blijft er nog genoeg strand over hoor ;) We hebben hier niet voor niks al jaren het schoonste strand van Nederland.

Verder hebben we nog het natuurgebied 't Zwin op de grens tussen Cadzand-Bad en Knokke. In het hoogseizoen (juli/augustus) zijn er in diverse plaatsen avondmarkten, waarbij die in Sluis toch wel de grootste is op de dinsdagavond. Parkeren kan dan een behoorlijke crime zijn, maar er zijn net 2 nieuwe parkeerplaatsen aangelegd.

Wat misschien ook nog leuk is, ff ongegeneerd reclame maken, in de polder vlakbij Aardenburg runt een kameraad van me met z'n familie een struisvogelboerderij. Daar worden een paar keer per dag in t seizoen rondleidingen gegeven. Ook leuk voor de kleintjes, zeker als Herman de rondleiding doet. http://www.destruisvogel.nl

Oh en als je naar hier komt, in de zomer is het in Knokke ook nog een vuurwerkfestival. om de 2 a 3 dagen geven vertegenwoordigingen van diverse landen een vuurwerkshow. Aan de boulevard zit ook een zeer goede ijsboer: Glacier de la Poste. Stukken goedkoper en beter dan de Australian Ice die op de Lippenslaan zit.

In Cadzand heb je ook nog een restaurant van Sergio Herman zitten: Pure C, en in Sluis zit in het voormalige Oud Sluis z'n broer met de Eetboetiek, aanrader voor een ontbijt of lunch!

In de polder tussen Aardenburg, Eede en Waterlandkerkje zit het Krekeltje, http://www.dekreeke.nl

edit heet ondertussen familie paradijs de kreeke, zou dat moeten weten want kwam er wekelijks voor de sligro :')

Zo kan ik nog wel even doorgaan :P
  • Q Travelagency :D
  • Haha.

Je kan ook 2 uur rondlopen op een boot bij Q-travel :D
  • Ja, zal trouwens laten weten wanneer we in omgeving rotterdam/nederland liggen, mochten jullie eens rond willen komen koekeloeren.

Geloof dat ik waarschijnlijk in Moerdijk aan boord ga over weekje of 2. Maar dat is nogal ehm tja een nazi kampje daar. Dus mocht het moerdijk worden dan raad ik het af, kans is nogal groter dan 95% dat je bij de poort van de terminal teruggestuurd wordt. Van iedereen die ik spreek die daar aan boord gaat, zijn ze tot nu toe allemaal teruggestuurd bij de poort :') (terwijl alle procedures gevolgd zijn). Prutser.s.

Weet alleen niet of 't forum 't doet aan boord, merken we van zelf wel. Vorig jaar weigerde de satelliet 'm ook geloof ik. Anders hebben we FB nog ;)
  • Hmm dat wordt eind volgende week aan boord in Rotterdam. Langszij bij een importer. Dat gaat interessant worden. Moet dan via een ander schip op 'mijn' schip zien te komen..
  • Kopenhagen zit er ook weer op, was weer vermakelijk.
    Wel verschrikkelijk duur daar hoor.
  • Was het leuk ja?
  • Jazeker, maar dit was de tweede keer.
    Volgend jaar kies ik wel een andere beurs.

Het is geen metropool. Ik ken het nu wel.....
  • Als je maar leut het eh?
  • Koffers aan t pakken.. Onvoorstelbaar wat een rotzooi je meesleept..
  • ..druk aan het doen hier. Pffff.... tijd voor vakantie ofzo.
  • Oe, vakantie.
    Dat wil ik ook wel >:D<

• Ja ik ook. :D
  • Soooowwwww, koffie!

Ff een paar filmpjes in de que gezet, vanavond kijk ik film.
    De groeten :)
  • Ik hang eindelijk op de bank... ppfffff.. kids waren soort van vervelend vandaag. rheuuugh..

• Alaaaaaaf :O
  • hola, over 2 weken weer in nederland. Lossen in Vlissingen. Op de boeien >.<<br />
    En het mooie is: er wordt dit weekend niet gewerkt. Dus deze jongen gaat het Finse nachtleven herontdekken.
  • Selfies met blonde Finse dames zien we dan wel verschijnen heh!
  • Die hebben ze daar ruim voldoende!
    lekker hoor :)
  • Have fun Kwins!

Ik heb net de speakers in de voordeuren maar vervangen voor setje Focals. Dat klinkt beter. :D
  • Jajaaaaa, dat geloof ik idd.
    maareh, moet jij niet werken?
  • Nooit op vrijdag. Dan heb ik mijn papadag. ;)
  • Fijn!
    Lekker lang weekend :)

• Nouuuuuuu.... Voorlopig worst ik elke vrijdag lastig gevallen door mijn collega's.. Dus het is niet echt vrij. :D
  • Daarom werk ik liever gewoon, dan hebben ze me gelijk in de buurt.

Winkel dicht gehouden met carnaval en zelf carnaval volledig overgeslagen dit jaar, bevalt me prima tot nu toe.
    Gister van de gelegenheid gebruik gemaakt om alvast heel de winkel af te plakken om binnenkort het plafond te sauzen. Sikkens projecttex besteld online, scheelt me weer sjouwen met 20 emmers. Nu nog ff de administratie bijwerken en ik heb ook een paar dagen vrij.
  • Lekker bezig!

Ik geniet nog even van het laatste stukje weekend. Tsjonge wat gaat dat snel. :(
  • ...3 bakken koffie helpt niet vandaag zeg.. booooohhh.. (:|
  • image

Boompje gesnoeid vandaag. Wat een werk joh.
  • Heeft iemand hier toevallig nog setjes van mij (Dilandro of anders Caeblium) op een HD staan? Ben ze kwijt.... :-<
  • Holy shit, nootmuskaat is expensive as fuck bij de Marqt. (hipster-winkel voor biologisch spul)
    Maar wat een verschil in smaak/geur met de gebruikelijke Silvo voorgemalen meuk :x
    Heb daar trouwens ook tonijn zien liggen (stuk zo groot als je dijbeen), dus ik ga daar toch eens wat vaker neuzen :P
  • D!landro said: Heeft iemand hier toevallig nog setjes van mij (Dilandro of anders Caeblium) op een HD staan? Ben ze kwijt....

Even kieke voor je. ;)

Maar eerst bak kof.

• Bij voorbaat dankuwel he :)
  • Ik heb wel een hoop mixes, maar staat niet bij wie hem gemaakt heeft. :-/
  • Was een best lentedagje gister.
    Lekker hoor!

Het is nogal rustig hier. Zijn we druk met belangrijke zaken?

• Net een week Limburgse Peel achter de rug, even minder interwebz :D
  • Ralf said: Het is nogal rustig hier. Zijn we druk met belangrijke zaken?

sorry... ;)

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion