2015 -- Weer een nieuw jaartje voor het GJ forum
  • De eerste in het nieuwe jaar?

Jullie hebben zekers te weten te hard gefeest. ;)
  • Zoveel is er niet gefeest hoor :P
  • Valt mee, ik lag om kwart over 2 op bed.
    Is denk ik de afgelopen 20 jaar niet eerder gelukt om zo vroeg naar bed te gaan,
    iedereen een goed jaar enzo!!

• Ja ik heb daar dik 8 jaar gewerkt. Maar ik ben daar (sort of uit principe) niet geweest met NYE.

Overigens is dat een artikel van 1 januari 2014, toen zat ik op zee. Afgelopen NYE was er ook een soort gelijk feest.
  • Ook in 2015 present! Hopelijk iets vaker dan in 2014. Dat is dan gelijk mijn enige goede voornemen. Mijn goede voornemens voor 2014 zijn namelijk waargemaakt (nieuwe baan en gezinsuitbreiding), daar heb ik voorlopig mijn handen nog wel even aan vol.

En, jullie nog goede voornemens?
  • Hmm wil mezelf eigenlijk een schuld van 25 a 30 jaar aan doen dit jaar..
  • Dat is een mooi voornemen.

Ik wil er in het eerste half jaar nog 4 kilo vanaf hebben.
    10 km kunnen hardlopen zonder inelkaar te storten.
    En weer wat gear kopen.

iedereen een mooi 2015!
  • ...ppfffff zeg maar.
  • Was het maar pff :') Hoop snel ff wat te doen te vinden, muren beginnen beetje op me af te komen zeg maar..
  • Ik heb zat te doen.. alsof er een container met werk is opengetrokken...

Koffie!
  • Beste wensen mannen!

Geen goede voornemens, die doe ik on the fly gedurende het jaar. Ervaring leert dat er dan bij mij meer van terecht komt.
  • Dat is ook zo. Heeft een of andere prof ook boek over geschreven dacht ik.

Dit jaar is het jaar van de geit btw... minder ME ME (alsin ik) en meer wij.
  • Het jaar van de geit dus.
    Hmmmm, ik zal het zeggen tegen de geit die bij mij thuis de dienst uitmaakt.
    Ik voel een matig jaar aankomen voor mezelf :(
  • Vanmorgen mijn eerste kilometertjes gelopen in het nieuwe jaar.
    Ik heb een beetje last van mijn knie dus bij 6 gestopt.
    Ging op zich redelijk, kleine anderhalve week rust gepakt en dat heeft me geholpen.

Gisteravond voor het eerst eens in mijn receiver instellingen gedoken (staat er pas 3 jaar :) ). En ik moet zeggen dat ik veel meer verstand heb van geluid instellen als die microfoon die ze erbij leveren. Had ik eerder moeten doen :D
  • Hmmmz, of ik binnenkort een paar keertjes in een kroeg wil draaien.
    Dus geen house maar party dj.
    Heb ik ergens 10 jaar geleden afgezworen.......
    Dus een klein gat in mijn muziekcollectie :)

Twijfel slaat weer toe, lijkt me best wel weer leuk eigenlijk.

• Haha lachen man! Gewoon doen!
  • Ja joh, zeker als het leeftijdsgenoten zijn, die hebben geen intresse in moderne shit. Of je moet even snel wat binnenharken.

Ik had met NYE ook zo'n feestje. Merendeel van de muziek was van 2000-2004. Daarnaast gewoon de laatste 10 hitzone's en de q music foute top 500 binnen gehaald :D GOUD hahaha
  • Ja, dat heb ik denk ik eigenlijk nog wel.
    Moet alleen alles nog een beetje sorteren.

ik moet ook nog een beetje van dat adres ski achtige gedoe opsnorren.
    is hip hier in dit deel van brabant :(
    Beetje carnavalsmuziek met een kermis achtige beat, en daar overheen wat toeters en bellen. Nederlandstalige smartlap erover en we hebben weer een hitje....
  • dit spul :P?
  • Mijn hemel.... dat is met geen 100 liter alcohol weg te spoelen!?
  • Waarom denk je dat ze er met carnaval een hele week voor nodig hebben ;)
  • Heel errug idd, maar dit bedoel ik wel ja.

HELAAS
  • @ Menno: Gear kopen? Mijn gear niet meer nodig dan? Dan gaat de zut op Marktplaats namelijk :)
  • Ik heb wel gear nodig, maar de tijd om het bijelkaar te sprokkelen is schaars Robert.. Ik heb echt gewoonweg te weinig tijd. :(
  • ik wil wel een s8......
    maar ja, wat mot je ermee als je er niks mee doet :)
  • Herkenbaar :P

(met zoveel dingen eigenlijk.. camera ligt zo ook al een hele poos stof te vangen..)

En dan te bedenken dat ik op 't moment ff dagen heb dat ik echt even niet weet wat te doen :S Al ben ik me nu even flink aan t inlezen op hypotheken e.d... Wil liefst eind dit jaar een eigen stekkie kopen. Al dan niet met het nodige kluswerk. (bij voorkeur wel: tijdverdrijf)
  • Ik heb alleen een PS3 die nu dienst doet als Blu-Ray speler, maar verder genoeg tijd voor muziek. Heerlijk, zo'n mobiele studio ;)
  • Is het al weekend?
  • Bijna! Nog even doorbijten!
  • Goddomme, dat sickbeard is mooi spul.
  • sickbeard???
  • Harrr, nee daar heb ik te weinig baardgroei voor.

Kort door de bocht download sickbeard automagisch tv series ;)
  • Oeja, wist ik idd :)>-
    ik hou het maar ff bij netflix, maar dat is wel lastig als je game of thrones wil gaan blieken.
  • Nog ff over dat avondje draaien waar ik laatst over twijfelde, beter van niet doen.
    Van het weekend was hier in een andere kroeg zo'n adres ski middag.

Ik heb even geluisterd, en was direct overtuigd.......niks voor mij meer :)
  • Hoppa, weer een beetje de nerd uithangen.

Ga een 'standaard' opzetten om draught surveys met behulp van excel uit te voeren :)
    In eerste instantie ff puur voor m'n eigen gemak straks tijdens 't werk, blijft namelijk nog veel werk om het scheepsspecifiek te maken. Maar wellicht dat de baas er ook nog wat aan heeft.

Een draught survey, ofwel een survey van de diepgangen van een boot, wordt uitgevoerd om te bepalen hoeveel lading er aan boord genomen dan wel gelost is. Hiervoor wordt de diepgang op 6 plaatsen genomen & wordt het niveau van alle tanken bepaald, beiden voor aanvang van lading operaties en na voltooiing van de lading operaties. Na aftrek van onder andere verbruik en veranderingen van ballast is het verschil de hoeveelheid lading die geladen/gelost is.
  • Ahum, nerd jij maar ff verder.
    Ik snap um denk ik :D :((

Ik zit in de winkel mijn jaarrekeningen te maken maar ben nogal snel afgeleid vandaag.......
    Volgens mij heb ik niet zo heel erg veel zin
    ;)
  • Moggeh... megabrak as fcuk!
  • gister om half 10 in mijn mandje.
    doet een mens goed.

koffie?
  • Ik heb wen kleine dame die verkouden is en slecht slaapt. ;)

Koffie yes.
  • is je vrouwje niet helemaal lekker dan ;)
  • Zit te wachten bij m'n zus op de monteurs van de energieleverancier.. Komen onder andere een nieuwe thermostaat installeren.. 'we komen tussen 10 en 16u' yay.. :/
  • Belachelijk idd dat dat nog mag!
    Mijn pa had vanmorgen ook zoiets, tussen 8 en 1 uur.....

Brrr, en dan om 5 over 1 aan komen rijden X(
  • ..en onverrichter zaken retour, want er liep geen kabel door de leiding van de thermostaat :')

Geniaal, ik zeg als je 15 min wacht, krijg je koffie, trek ik die kabel er ff door. Maar nee hoor :')
  • Woehahaha, hadden wij net ook.
    Maar dan met een utp kabel die niet naar de tv liep :)

Ik zei al tegen die kerel.
    Laat me iig ff zien dat het werkt direct op de router, doe ik de rest zelf wel weer.
  • Ben je lekker mee, dergelijke service knaapjes! Zit je voor de kat z'n k*t te wachten.... Je zult er een dag vrij voor hebben gehouden..
  • Mijn pa heeft het niet zo druk meer......

• Ralf wrote:
    is je vrouwje niet helemaal lekker dan ;)

Nee. Ook snotverkouden en druk met een studie.
  • Ja, ik heb mn volgende motor wel gevonden..

Alleen jammer dat ie bij 25k begint :P
  • 25k? Dat is een interieur in je huis to be man. ;)
  • Altijd plannen blijven houden ;)

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion