[TK] Kontrol F1 incl. Decksaver
  • Bij deze wil ik mijn NI Kontrol F1 ter verkoop aanbieden.

In zeer nette conditie
    altijd rookvrij gestaan
    word geleverd incl. Decksaver en doos.

vraagprijs voor jullie: 125,-
  • Ahum, het is weer zo ver :D
    Wat ga je kopen?
  • Ik zeg niks >:D<
  • Oe leuk, we mogen raden :-))
  • S8, bijna zeker!
  • Ja, raden mag en nee de S8 is het niet ;-)
  • Neuh, het wordt de S8 mini. ;)
  • Ook al niet. Wel word het de HDJ-C70 hoofdtelefoon van Pioneer.

Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Zo een fijne headphone dus? (hoger plan dan de v-Moda?)
  • Voor mij persoonlijk wel. En hoger dan de v-moda, ook weer persoonlijk wel.
    Alhoewel ik het nu puur tijdens het draaien bedoel. Voor lange luister sessies prefereer ik wel m'n hdj-2000 of v-moda.
  • Ga je terug naar een Scratch opstelling? Met de PLX1000? :D
  • Ik denk het niet. Maar wie weet ooit nog eens in de toekomst, mezelf kennende zal ik niet durven te zeggen dat het nooit zal gebeuren ;-) Maar de PLX1000 staat er puur ter review.
  • En, is het wat?
  • Achterkant is slim bedacht iig.
    Kensington-lock erop (alsof mensen voor de lol gaan slepen met een apparaat van 13.1 kilo) en ground en RCA kabels die niet vastzitten aan de speler zelf.
    Ik vraag me af of het 33 toeren ingedrukt houden en 45 aantippen trucje werkt (zoals op de speler die ze duidelijk willen vervangen.
    Ook mooi: die donkere stofkap. Enige probleem is eigenlijk dat het geen Technics zijn
    >:)
  • Wel een leuke tafel maar ik denk dat een RP8000 van Reloop momenteel een slimmere keu is, meer mogelijkheden, midi en een lagere prijsstellingen.
  • Kan me niet voorstellen dat ze in een club een reloop plaatsen, maar een pioneer zie ik nog wel gebeuren
  • Klopt, dat is denk ik ook de reden waarom Pioneer er mee komt. Tis alleen wel te hopen dat het eindproduct niet zoveel speling op de arm heeft.
  • Speling is er wel uit te halen zeker?
  • Dat dan weer wel. Toch zou het slordig zijn als ze ermee geleverd worden.
  • Technics zit ook speling op.. Niet heel veel en ook niet bij allemaal, maar you get the point.

Verder is het nagenoeg hetzelfde als een Technics?

We gaan wel erg offtopic hier :D
  • Yep, Technics met een sterkere motor. Dus als je niet meer vraagt is dit absoluut een goede oplossing als je een nieuwe tafel zoekt. Ik zou het bijvoorbeeld niet erg vinden om er een of twee te hebben ;-)
  • Dacht dat pioneer z'n dj divisie af ging stoten?
  • Nee is verkocht aan Onkyo.
  • En zal vermoedelijk over een paar jaar doodbloeden....
    Wij denken dat dj spul hip is maar in de wereld van de multinationals snap ik dat ze die nichemarkt kwijt wilden.

• Waarom denk je anders dat Native met hun eigen gear bezig is.
  • Omdat het spul van pioneer te duur is? :D
  • Ook; al vind ik de prijs van de PLX, XDJ en HDJ-C70 wel mee vallen voor Pio begrippen.
  • Gooi maar op slot.
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion