Ik ga op vakantie/reis/avontuur en ik neem mee...
  • 'kick em dan ook maar even af:

Essentials om mee te nemen, vliegtuig, auto, of anderszins.

Wat is nou echt essentieel om mee te nemen als carry-on bag als je gaat vliegen, of emergency-bag als je snel je auto uit moet! Ik heb de luxe dat ik niet in een relatie zit, en geen kinderen heb, maar ook ik voel me veiliger bij een basis-pakket aan dingen, ga ik verder dan mijn normale woon-werk afstand :(|)

Dingen die ik in mijn fiets heb zijn bijvoorbeeld zo'n emergency-poncho, en regen-broek. Toch al weer twee long-onstekingen tegengehouden schat ik zo. En een long-ontsteking voor een roker, is echt een bitch. Mocht je iets verder dan de Randstad komen, dan is wat meer gear essentieel voor het overleven van jou en je familie, en mocht ik iets te over-enthousiast overkomen, ik heb wat filmpjes gekeken over survivallen (in de ruimste zin van het woord)

• -warmte deken(s), weegt bijna niks, voorkomt onderkoeling. Dance Helley. Is een aluminium coating aan de ene kant, compleet waterdicht.
    -droge koekjes/sultanas geeft energie, voorkomt hongerklop
    -dextro energy oid. geeft net ff dat beetje energie

Ik moest in begin 2011 nogal lang wachten op Heathrow, koffers waren misplaatst, duurde uren voordat koffers kwamen. Handig om dan wat bij je te hebben.

-zonnebrand: Zo'n tube SPF SUPER FACTOR 9000. Kleine tube mag in de handbagage als je gaat vliegen, neem dat dan ook mee!
  • Twee weken geleden nog kwam ik een stel tegen in mijn locale supermarkt die op zoek waren naar een fop-speen.
    Tja, die hebben ze dan niet.
  • En dan een verveelde peuter en een Baby Bug-a-Boo aan het rondduwen.
    Ik wil maar zeggen een beetje organisatie kom je een heel end mee.
  • Ik reis altijd naar schepen met 2 koffers. En steek in elke koffer dan ook de helft ;)

Dus in elke koffer 1 paar sokken en 1 onderbroek. En dan na 3 maanden weer precies andersom naar huis :) Lekker licht reizen JWZ!
  • Camper mensen nemen de meest vreemde dingen mee.
    Toch plaats zat.

Je ziet ooit complete wasmachines in de garage van zo'n ding staan.

Dus ik merk dat wij het ook niet zo nauw nemen.
    Ik heb wel 1 toilettas waar alles inzit (die gaat zo de kast in en komt eruit als we weg gaan).

Leg zelfs de koelkast vol met dingen die ik denk nodig te hebben.
    Tot aan eigen voorraadje vlees in de vriezer.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion