DJ2DJ zoekt redacteuren
  • ff wat reclame, en ik denk dat dit op een muziek en gear liefhebbend forum goed past:

Wij blijven groeien! DJ2DJ krijgt met de dag meer bezoekers en daarmee groeit ook onze verantwoordelijkheid om interessante informatie aan onze bezoekers te leveren. Vandaar dat wij op zoek zijn naar enthousiaste mensen die denken te beschikken over de kennis en ambitie om mee te ‘draaien‘ met het DJ2DJ Team.

Voor DJ2DJ zoeken wij redacteuren (M/V). Zoals je wellicht al gezien en gelezen hebt schrijven wij over DJ Gear, de dance industrie, muziek, DJ’s en (dance) lifestyle. Daarnaast reviewen we ook vaak de nieuwste DJ gear en software en schrijven we tutorials en bezoeken feesten en beurzen in binnen-en buitenland. Ook willen we ons meer gaan toeleggen op het maken van video’s voor onze reviews en tutorials.

Je taak zal dus bestaan uit het schrijven van artikelen, reviews, uitwerken en het afnemen van interviews en tutorials over DJ gear, zowel software als hardware, DJ’s en de dance industrie. Hiervoor krijg je ondersteuning van een team van ervaren mensen. Om een goede ondersteuning te kunnen geven, hebben wij de voorkeur dat je woonachtig bent in zuid-oost Brabant, of dat je bereid bent regelmatig naar Eindhoven te komen voor redactie vergaderingen.

Wij zoeken: een man of vrouw met (veel) affiniteit met DJ apparatuur en software. Het kunnen werken met video en monteren daarvan is een pré.
    Wij vragen: een minimale leeftijd van 18 jaar, goede kennis van de Nederlandse taal (engels is een pré) in woord en schrift.
    Wij verwachten: dat je eigen initiatief toont, je zelf op zoek gaat naar onderwerpen om over te schrijven, je minimaal vier artikelen per maand publiceert, en dat je voor een langere tijd aan ons verbonden blijft.
    Wij hopen: dat je ervaring hebt in het schrijven van teksten en kennis hebt van SEO en dat je wilt meedenken over de toekomst van DJ2DJ.
    Wij geven: de kans om de nieuwste DJ apparatuur en software te testen, werken met een gezellig team, de kans om nationale en internationale beurzen en feesten te bezoeken. Je review en tutorial zal niet alleen op DJ2DJ gepubliceerd worden, maar ook op Gearjunkies.com. En geloof ons, dat zijn samen veel views in binnen- en buitenland. Korting op apparatuur en software.

Voor meer informatie of als je je wilt aanmelden kun je mailen naar: marc@gearjunkies.com. Zet in je aanmelding e-mail duidelijk je naam, telefoonnummer, woonplaats en een motivatie waarom je graag voor ons wilt gaan schrijven. Ook referenties en aantoonbare ervaringen op dit gebied graag meesturen. Stuur GEEN reacties via Twitter en of Facebook, enkel e-mail!
  • Ik zou het enorm leuk vinden, maar ik heb gewoon geen tijd. Ik zal het eens delen op Facebook, eens kijken of iemand anders het leuk vind en wel tijd heeft ;)
  • Tijd, daar zal het bij de meesten op hangen denk ik... Maar wel leuk om te doen!
  • @ QQ Top voor het delen en als je ooit nog eens tijd krijgt dan mail me maar eens ;-)

@ Menno, Tja daar is zeker een issue ja, Maar mocht je ooit eens een artikel willen doen, dan hoor ik het graag :-)
  • Ik zou niet weten waarover... kan wel veel over vroegah vertellen :)
  • Dat is altijd interssant!
  • Hmm, heb het wel druk maar ik zal er eens over nadenken :)
  • Niks voor mij, ik heb geen schrijfskills :)
    Althans, ik heb mezelf nooit ertoe gedwongen.

Vroeg laatst ook iemand aan me hoe ik dat doe als we iets beginnen aan ondernemersplan e.d.
    Ahum, da zit dan in mijn hoofd en dan maar hopen dat ik het niet verlies onderweg ;;)
  • Hahahahaa
  • Gelukkig heb ik een dikke kop :)
  • Dave:

Ik vroeg me af, dj2dj doe jij nu helemaal?
  • Grotendeels, Ik ben eindredacteur. Echter zijn er wel meer personen die aan de site werken hoor ;-) Het is als een persoon echt niet te doen. Er gaat gewoon erg veel tijd zitten in bepaalde rubrieken. Daar hebben we gelukkig hulp voor, echter mede door het overlijden van een collega en onze toekomst plannen zijn we op zoek mensen om ons team te kunnen uitbreiden.
    Hiernaast werk ik ook voor Gearjunkies, waar DJ2DJ onder valt. GJ is Engelstalig en richt zich meer op muziek productie.
  • Ik las het ja van Eric, triest nieuws...
  • Dat ging onverwacht erg snel inderdaad.
  • Eric?

Is dat die gast uit eindhoven?
  • Klopt, Eric woonde in Eindhoven maar er zijn nog meer collega's die uit EHV komen.
  • Ik ben ooit eens ergens geweest voor een uitleg over mijn Maschine, is hij dat?
  • Dat is misschien Marc vd Hurk?
  • Klopt, dat moet bij Marc zijn geweest. Eric gaf geen cursussen o.i.d.
  • Marc idd.
    Dan ken ik eric niet.
    Neemt niet weg dat het nog verschrikkelijk is!

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion