Wie doet er niks meer mee?
  • Heren,

Ik kreeg van de week weer een beetje de kriebels toen ik wat platen zag staan..Wie heeft er een setje TT's in de weg staan en een mixer waar die tijdelijk niks mee doet? Misschien dat ik die een poosje mag/kan lenen? Anders moet ik heel de handel weer kopen voor die paar keer dat ik weer even wil knallen.

Iemand?

Hoeft niet meteen morgen overigens hoor.. ik heb wel even de tijd.
  • Mixer mag je lenen. Set TT's heb ik niet. Nou ja, brakke TT's heb ik wel...

Heb een pracht van een Urei staan, die simpelweg staat te verstoffen. Weet jij wel raad mee!
  • Ohja! Jij had die Urei staan ja. Fijne mixer is dat. Thnx! Even zien wanneer/hoe ik dat ga regelateuren. ;)
  • TT's komen binnenkort van zolder zodra ik ga verhuizen. Ik zal ze voor je apart leggen als je dat wilt. Ze zien er niet uit, maar als dat nix uitmaakt...:
  • Maakt me niks uit, als het maar werkt.... Thnx!
  • Ik ken nog iemand die van een Vestaxje af wil ... Voor een paar tientjes mag je 'm op zolder zetten ;)

Ik spreek die jongen hoogstwaarschijnlijk donderdag middag weer, en hij heeft ook liever dat 'ie goed terechtkomt.
  • Vestax draaitafel, of mixer?
  • Och, als we toch bezig zijn met vragen, Heeft iemand nog een kastje oid staan dat dienst kan doen als klein DJ meubel?
  • Ik heb ook 2 TTs staan, alleen moeten die audiokabels vervangen worden. Ben je eerst een uur aan het solderen
  • Zitten er draadbreuken in QQ?
  • Draaitafelt ...
  • Nou, het zit hem eigenlijk in de tulp stekkers, maar dan plaats ik liever gegoten kabels dan dat ik er nieuwe stekkers aan monteer.
  • Ik ben voorzien met de TT's van Dieds en mixer van Robert!

Nu nog tijd om de zooi te halen.
  • Ik heb 1 tt over, ding ziet er niet uit maar ik wilde hem nooit wegdoen omdat ik dan net zo goed mijn vinyl ook kan dumpen.....

Had ik het toen maar gedaan, toen leverde het meer op als nu.
    Blij met kiloprijs :((
  • Tsja.. herkenbaar... Maar ik heb toch wel lekkere plaatjes dus wil ze dan af en toe ook gewoon horen ;)
  • Ik moet dat ding eens pimpen zodat ie netjes ergens op kan staan.
    Maar ik ben of lui of het is niet belangrijk genoeg :)
  • Je mag m'n EKS Otus er wel bij lenen hoor, kan je er nog wat nieuwe shit of shit die je niet op vinyl hebt er bij beatmatchen!
  • Hij doet er dus echt helemaal niet eer mee :)
  • Ik ga van het weekend weer eens trachten een oldskool setje te fabriceren...
  • Wij zijn in blije afwachting daarvan. :D
  • Lol, ja idd.
    Ik ook.........

Die voornemens heb ik regelmatiger !!
  • Ah ja, ik zal zo ook even een linkdumpje doen van onze set die vanochtend gedraaid is op de Canadese radio. :)
  • Gaat hem niet worden vanavond met dat setje hoor ik net.
    Ik luister vanavond jouw linkje wel....
  • Dank! :)
  • Ik ga hem morgen op kantoor aanslingeren :D
  • Lekker setje!!!
  • Dank u! :)
  • Ik weet nu waarom ik nooit meer draai.....
    Zaterdag en zondag eens een keer vrij weinig op het programma, beetje kok gespeeld en daarna lekker plaatjes gedraaid.

Ik heb het gewoon te druk #eyeopener
  • Ja, ach, als je het niet echt mist, maakt dat ook niets uit. Het draaien doe ik ook niet zo veel meer. Alleen als ik ga sporten op m'n stepapparaat, dan draai ik (ik schuif dan dat dingen richting booth, heb ik gelijk goede muziek tijdens het sporten).

Maar als ik meer als een week geen Logic heb gezien, word ik grumpy.
  • Herkenbaar, alleen dan met Cubase hier. ;)
  • Cubase op een stepapparaat?
    Maak daar eens een filmpje van ;)
  • Steppen op 130 bpm :D
  • Wat is steppen trouwens?
  • Waar blijven de livesets Menneaux?
  • Ik moet nog steeds een rondje nederland doen. :D
  • Hahahahahaha! :D
  • Aaah gezellig, kom je hier ook koffie drinken?
  • Tuurlijk! :D
  • ja, die staat klaar hoor.
    gister weer ff een half uurtje staan draaien.
    blijft leuk.

Daarna dacht ik ff wat muziek te scoren. Maar waarom kan ik nu nooit een paar fatsoenlijke mappen oldschool ergens downloaden.
    *kuch*

• Ik zal eens wat mappen zoeken. :D
  • *held*
  • Zal ik maandag op de zaak dan wel uploaden. Gaat wat sneller met 50 Mbit. :D
  • Pffff, dat zijn pas snelheden
  • Het is ook 8 gig aan muziek.. En dat is ongeveer een zevende denk ik.
  • Oeioeioei :)
  • Ik hou me aanbevolen, kan ik dat netbookje van me eens gebruiken om te gaan DJ-en :D
  • Check anders ook eens of je van die retro cd's ergens kunt downloaden, heb ik ook gedaan toen ik wat retro moest hebben voor the-borderline
  • Die retro cd's ken ik, zijn allemaal halve tracks.
    Daar heb ik niet heel veel aan....

Jij hebt enkel een klein stukje nodig en de rest produceer je er wel omheen, das net ff anders :)

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion