Dit Maakt Mijn Dag goed #2014
  • Oude topic is foetsie?

Mijn daggoedmaker: 24 april afstudeerzitting :Y
  • Is oude topic weg ja?

Ik ben MOINK's aan het maken en ze zijn goed gelukt al zeg ik het zelf.. Ik ben duidelijk aan een Green Egg toe. :P
  • Ik kon t niet vinden iig :P

BGE <3 Hadden afgelopen dinsdag een beurs bij de Sligro.. Aardig lang bij de BGE stand staan kwijlen ehh vreten.. Hehehe
  • Ik moet eerst de tuin doen. Daarna mag ik een BGE.
  • Green Egg, willikook :>

Poepieduur allen, zal wel bij een Weber blijven :')
  • Valt mee hoor. Voor zo'n 800 eur heb je een 'medium'.
    Ik wil eerst de tuin doen. Als overkapping er staat dan kan er een 2e que onder en kan ik op het gemakkie de keuken eruitslopen en gewoon blijven koken. :P
  • Good evening heren!

BGE lijkt me ook mooi spul, heb er voor gekeken voordat ik de weber kocht alleen was mij de investering wat fors, al kan dat ook liggen aan de andere items op mijn Nice TO Have lijst. (espresso apparaat is namelijk ook deaud en begraven)

Maakt mijn dag goed: PR gelopen op de estafette marathon Rotterdam vandaag
    http://www.mapmyfitness.com/workout/535707200

En nu languit op de bank :)

• Very Naajs! Goed gedaan hoor.
  • Damn, ben je 20 sec sneller als mijn pr.
    Ik heb het lopen weer laten versloffen omdat ik meer op de racefiets zit, nadeel is dan dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen met interval omdat ik anders gruwelijk last van mijn knie enzo krijg.
  • Zonnepaneeltjes bij mij draaien nu een paar maanden maar sinds vorige week heb ik pas de boel op het netwerk gezet en nu kan ik pas de opbrengst zien, opbrengst vandaag is tot nu toe 11 kWh. Liggen u 11 panelen aangesloten, 25 liggen te wachten.....
    Ik wilde eerst ff zeker weten of ik goed zat met mijn aansluitkosten :(

Bij mijn pa hebben we maandag 26 stuks aangesloten, die zit nu op 27 kWh.

Leuk om te monitoren :)
  • Dat is de rotmoeite! Best nice!
  • Einde van de dag stonden ze op 38 kWh en bij mij op 15 kWh en een beetje.
    Ik ga er nog meer leggen als die 15 die er nog bij kunnen heb ik gister na deze geweldige opbrengst besloten, alleen die liggen niet goed op het zuiden. Maar in een aparte string zouden die de rest niet nadelig beïnvloeden heb ik me laten vertellen....
  • Ok... het is dus echt de moeite... nu weet ik niet wat ze hebben gekost, maar ik vind het iig nobel dat mensen de moeite nemen om goed bezig te zijn!
  • Lol, ik ben alleen nobel als ik zeker weet dat het de moeite is menno :)
    Ik heb er 88 van 240wp en 100 van 120 wp met 10 omvormers erbij, gekocht voor heel weinig.

Enige nadeel is dat het veel werk is om te leggen en dat ik een heul bietje hoogtevrees heb op zo'n schuin dak en dat je omdat je het niet laat doen echt alles moet uitzoeken.

Maar als je voor een dubbie op de eerste rang wilt zitten moet je daar niet over zeiken....
  • Als je nog wat zonnepaneeltjes over hebt he? Gewoon omdat je ze niet kwijt kan..... :P
  • Dat hoor ik vaker ja.
    Ik hoop het restant hier op de winkel te leggen maar dat ligt ff aan de uitkomst van mijn overleg met huisbaas....
  • Wijs.. Maar waarom zou je dat doen als je kleiner wilt gaan?
  • Ik heb hem een voorstel gedaan om me hier te houden.

Ben bang dat ik wat anders moet gaan zoeken ja :))
  • Ach.. wie niet schiet, doet geen pang he? ofzoiets :P
  • Zeau, de kogel is door de kerk!

Vanaf 1 juli treed ik in dienst bij Benthem Crouwel architekten te Amsterdam. Functie bureaumanager. Echt zo supervet, dit is gewoon ff een upgrade naar de champions league van architectenbureaus. Ben echt idioot blij!
  • VET! heel erg enorm super wauwie gefeliciteerd!! Het is u van harte gegund!

koffie? c(_)
  • Heel goed Robert! Je was al ff niet gelukkig in je oude functie had ik al wel door.
    Geveelsteerd
  • Thanks mannen! Geen koffie, champoepel?

Inderdaad was ik al heel erg lang niet gelukkig in mijn huidige functie. Maar de markt was (en is) zo slecht dat een overstap niet zo 1-2-3 in de buurt leek. Maar vanuit het niets werd ik benaderd door een recruiter. Een goed Linkedin profiel heeft dus toch zo z'n voordelen.:)
  • Ja, ik kijk ook altijd stiekem naar je LinkedIN profiel. Hahahhaaa geintje natuurlijk! Geniet van je overwinning!
  • Jaaaaah! Zonder hypo 1,5 uur rauzen in mijn tuin!! Daar kan ik wel blij van worden!
  • Hee, gefeliciteerd Rob! Heel mooi bedrijf, wel hard werken ;-)
  • @ Menno: dus jij bent die anonymous Linkedin member die continu m'n profiel bekijkt? ;)

@ Dieds: Thanks! Zal inderdaad hard werken worden. Kwaliteitsniveau ligt hoog bij zo'n goed bureau. Kan nog steeds niet helemaal bevatten dat ze voor mij gekozen hebben, de concurrentie zal toch moordend geweest zijn. Maar goed, droombaan in de pocket, dus ik ben blij!
  • Gefeliciteerd Robert, goed nieuws! :)
  • Zo, gefeliciteerd man! Toch tof om in een tijd als deze een dergelijke goede move te maken!
  • @Rob: conc is moordend, maar dat is in de gehele markt. Misschien wel leuk als je met ons volgende PMO meedoet. Kijken of je een positieve invloed hebt op de beleving van werkstress ;-)
  • Whehe, ik ben binnenkort 1,5 week tussen twe jobs in, dus wie weet ;)
  • Geniet ervan! :)
  • Heerlijk! Moest ik ook eens doen ; 2,5 week between dezelfde job :P
  • Volgens mij begin jij gewoon ook een beetje aan een nieuwe baan toe te raken.. ;)

In jouw markt zijn er in ieder geval zat mogelijkheden toch?
  • Een andere job, lijkt me prima!
  • @ Robert : Valt tegen. Zeker niet op het gebied richting management. Erg schaars ;)
  • Ja? Had eigenlijk iets tegenovergestelds verwacht.. Heb je een actuele CV? Wil best wel eens kijken of ik wat lijntjes voor je uit kan zetten? Of ben je nog niet zover?
  • Ik moet eerst nog een actuele CV inelkaar schroeven. :D
  • Student af *O*
  • YEAH! FELI!
  • Mag ik ook een CV inleveren?

Goed gedaan Q, nu hoor je ook bij de grote mensen :) :-))
  • Ook hier Feli! Welkom in de grote boze wereld, hoe voelt dat nu?
  • Thanks!!

Voelt niet zo gek anders hoor, maar toch wel weer als een last die van je schouders dondert :P

Was beetje klaar met heel dat student zijn. Blij dat ik 't 5 maanden eerder dan gepland heb kunnen afronden :Y
  • Gefeliciteerd!

Hoe lang ben je nu student geweest? Dat zijn toch ook wel wat jaren meen ik :D
  • zolang als het board bestaat? :P
  • Gefeli Robert en Q!

Duurde een beetje lang voor Robert zijn felicitatie.... Maar dat kwam door:

image
  • Helemaal als je dan dit bekijkt:

Eso son Reeboks o son Nikes?

• @QQ: 0,5 jaar rotterdam, 3 jaar breda, 3,5 jaar zeevaart school. 7 jaar :P Met half jaar 'pauze'.

Belastingteruggaaf binnen :D
  • Oh,...wij hebben het geld van onze belastingteruggave binnen. :D
  • Nice!

Ik hoop dat het bij ons ook niet al te lang duurt, ook al hebben wij het in het laatste weekend pas ingestuurd. ;)
  • 2 maart t hele zootje ingediend, gisteren alles binnen :Y

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion