Dropping the bass (een baars laten vallen)
  • Hmmmz, ik heb van een klein engeltje vernomen dat ik de baars zou moeten laten vallen...
    https://soundcloud.com/herrdoktorliebeskraft/the-haunt

Maar ik heb geen idee hoe ik dat eigenlijk zou moeten doen, of willen doen ...

Producers, help me out here :D
  • Ik heb 't vermoeden dat dit komt omdat ik een suggestie wek met de wub-wub-wub bass erin, dat er überhaupt iets van een baars-val aan zou moeten komen, maar dit was meer gewoon bedoeld als een intro voor een album wat ik hopelijk dan dit jaar eens zou af moeten maken.

As usual, komt het leven op de eerste plaats, en producing... Hoewel leuke hobby, zoveel andere dingen te doen ook.

Dit is trouwens een oude master, zal binnenkort nieuwe master posten.
  • Een aa ntal vragen komen in mij op:
    - Wat voor een intro wil je maken en wat voor een album wil je gaan maken?
    - Wat is het verhaal wat je wilt vertellen?
    - Ik hoor hele kille hoge tonen, ik hoor een wub wub die zijn plek niet kan vinden op dit moment welke kant wil je opgaan?

Voor mij is een intro een inleiding voor een verhaal waarin ik de luisteraar mee wil trekken. De initiele attractie is er wel, maar er mist nog net die diepgang om verder te gaan.
    Zoals je zegt, een baars-val, waarschijnlijk dat het uitbouwen van de wub wub net die laatste extra geeft die je zoekt?

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion