Kantoorruimte in A'dam
  • Iemand goede contacten bij een bedrijfsmakelaar? We zoeken zo'n 80 à 120m2 in, of rond het centrum van Amsterdam..
  • @ToroZ: Regus is flink aan te prijs, is vaak zo met 'business centers'
    @Robert: CBRE heb ik idd ook benaderd. Helaas niet zo bijzonder behulpzaam, CBRE richt zich dan ook vooral op grotere panden merk ik..
  • Hoeveel meter heb je ongeveer nodig? Ik heb misschien wel een ingang bij CBRE die het proces wat kan versoepelen ;-) Als je wilt dat ik een belletje pleeg, let me know!

Bouncespace en SKEPP zou je ook nog even kunnen proberen. Voor dat laatste bedrijf ben ik anderhalf jaar geleden benaderd door een recruiter. Vage gast, helaas niks geworden. Afgelopen jaar haalden ze de gazelle awards als snelle groeier vanwege hun kantoorformules. Ze doen kantoor-makeovers en hebben een vraag/aanbod sectie voor verhuurders/huurders.

Wij huurden destijds een ruimte in het pand van de LindenGroep, hun website is hopeloos ouderwets, maar wellicht is er in dat pand (Herengracht) nog plek, mooie locatie!! Ook dit bedrijf kan ik eventueel voor je bellen, maar dan moet ik wel even weten wat voor oppervlak je nodig hebt.
  • Bedankt voor je meedenken :) Mijn broer werkt ook bij CBRE en desondanks is het helaas niks geworden... Maar goed! Ik verwachtte ook eigenlijk niet anders van een bedrijf dat haar werknemers verbiedt om bruine schoenen onder een zwart pak te dragen. ;) Maar, again, thanks voor het meedenken!

SKEPP heeft trouwens leuke projecten gedaan zeg! Inspiratieve omgevingen :)

Gaat om 80 à 100m2 btw. We hebben nu een leuk pand in de Van Diemenstraat op het oog. Deze week gaan we een voorstel neerleggen.
  • Graag gedaan! Van Diemenstraat is ook een leuke plek. Mijn schoonzusje werkt daar op het hoofdkantoor van Marqt.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion