2014 - het nieuwe jaar!
  • En hier de blablabla talk van het board :P
  • Jeej! Ziet er goed uit man!
  • Ik ben nog niet helemaal tevreden hoor....
  • Ach, begin is er!
  • Zullen we maar denken ja... Voorlopig is het nog rustig hier.
  • Is het vanwege de hergeboorte van het forum dat we tegen dat babyblauw aankijken? ;;)

Ziet er wel veel belovend uit, moet nog ff uitvogelen hoe het werkt allemaal, maar dat komt wel goed!
  • Wat heb jij ineens met babyblauw? Heb je wat te vertellen?
  • Dit is de standaardlayout meuk...
  • Kom slecht op gang deze ochtend zeg. Zaterdag met vrienden wezen stappen. Kan goed merken dat ik oud wordt. Ben 'n partij gaar zeg :')
  • Hahahahahaha... deaud! :P
  • Ppfffffff..... heel de dag al gezeik aan mijn hoofd.. knettergek van!
  • Blij dat ik eindelijk weer eens iets vroeger thuis was.
  • Ik ga eerst eens even een enorm sterk bakkie zetten!
  • Wijn.... lekkerrrrr...
  • Hee hallo hallo!
  • oi!

Langzaam druppelt het spul weer binnen hier... heb alleen Ralf nog niet gezien..
  • Haaaai :W

Ik was een weekend naar Duitsland, en daarnaast gruwelijk druk met van alles en niks.
    Ben er weer hoor :)
  • Was ut leuk in DL?
  • Jawohl!

Eifel gebied, paar fraaie mtb routes gereden. Paar keer goeie wandeling gemaakt.
    Ja, was lekker!

Maareh, wie weet er een mooi programma om php code te lezen?
  • op welk platform? die php code leesding dan he?

Lekker zo'n weekendje weg hoor. Ideaal!
  • Netbeans met PHP opties (naam ff kwijt) extragraties en ik vond het toen heel fijn om mee te werken.
  • Coda 2
    Brackets

Beide iig voor OS X. Windows weet ik niet. Het mooie aan Brackets is dat je live-preview hebt, ideaal voor debuggen :)
  • Thanks!
  • Zo het 'foutje' van de garage ff herstellen.. Ze hebben bij de grote beurt in november mn achter ruitenwisser aan de verkeerde kant op de as gezet. Dus m'n kofferklep wordt heerlijk gewist :')
  • @ Ralf: nice, ik wil ook een keer in de Eifel gaan mtb'en... waar was je geweest?
  • FYI, ik hoor dat ze op de Hondsbossche nogwat (mijn ouders fietsen daar graag) binnenkort overal zand gaan spuiten.

Schijnbaar een leuke fietstocht (maar dan niet per sé voor de ATB's) maar die weg gaan ze dus helemaal overspuiten met zand.

Whatevz.
  • hondsbossche zeewering :P

En waarschijnlijk zal je daar niet mogen komen de komende tijd, want drijfzand enzo ;)
  • Begint weer lekker deze week. Had blijkbaar een afspraak, maar stond niet in mijn agenda.. fucks0rz
  • Hahaha lekker =]

Ik moet nog een reflectieverslag schrijven voor school.. Maar laat ik het zo zeggen dat mijn motivatie om schoolverslagen 0,0 is sinds ik vorig jaar van m'n eerste stage ben thuisgekomen hehe. En met dit weer al helemaal..

Aan andere kant: alleen dit verslag nog en m'n afstuderen verdedigen en dan ben ik er vanaf.. Ff doorbijten :Y
  • @ ToroZ, dat zand blijft volgens mij ruim voor de dijk. Dus je oudjes kunnen daar lekker blijven fietsen. Er wordt gewoon een strand van 300 m breedte opgespoten. Van de dijk blijven ze voor zover ik weet af.
  • Ik zal het doorgeven ;)
  • Moggeh.

Iemand klein doosje met motivatie gezien? :')

• Yep, bij Hoevelaken rechts af!
  • Ben ik ff weg....

c(_) koffffffff
  • Klein doosje?

Nee niet gezien, maar als ik hem vindt voor je hou ik hem zelf.
    Kan het gebruiken [-O<
  • hahahaha... bleeeeegh... zit nu nog te werken. Gaat weer lekker.
  • De hoeveelheid overtime die je toch met enige regelmaat maakt verbaast me.
    En dat doet het al lange tijd.
    Misschien eens tijd om iemand er naast te plaatsen? Only so much stuff a guy can do on his own, rite?
    HR kan zeker niks doen, want crisis.
    Dat gelul. Dan krijg je dus dat je doosjes met motivatie nodig hebt en zo.
    Iets met burn-out.

Kijk je uit? ~:>
  • personeel? Ik had al een tekort van 20% aan personeel en ze hebben mij er gewoon 40% uit laten zetten.. dus ik heb nu een megatekort...

Maar ik wordt wel steeds makkelijker hoor.. no wurries. eerst mijn gezondheid en dan mijn werk. ;)

Koffie! c(_)
  • Je gezondheid is het belangrijkst!

Wat betreft weet ik niet of het verstandig is dat er bij ons een tweede op komst is.. :(|)
  • Wat een k*tsmilies trouwens.. :P
  • ...dus er is een tweede op komst? :P

Ja, die smilies zijn enorm kneuterig!
  • Gefeliciteerd Robert!!

Er IS een 2e op komst staat er Menno :D
  • Gefeliciteerd :Y!

Morgen eerste rijles CE :o
  • Robert gefeliciteerd! Putver Peuter! :D
  • Potver! een tweede! worden we ..eeeeh... volwassen wilde ik zeggen, maar dat klopt niet. :P
  • lol.

Ik dacht trouwens dat Les zich ging ontfermen over de lachebekjes?

Ben zelf op de zaak nog met een poster bezig voor een klant, maar die is morgen wel af. (hoop ik) dan zouden we - deo volente - als Menno ook nog zo vriendelijk zou zijn om nog even de link naar het topic te posten van de oude smileys tegen het weekend wel weer over kunnen naar de nieuwe. Wellicht dat ik zelfs een stagiar zo gek kan krijgen om het te doen :D

Heel vreemd, maar privé-tijd wil ik hier niet aan opofferen...
    Ik vermoed dat Les hetzelfde heeft, maar gezien waar ik werk heb ik die luxe dan weer wel ;)
  • http://groovejunk.eu/discussion/3030/smilies#Item_3

Daarzootjes ;)

Ik ben ven op zoek naar wat energie ja? Geloof dat heel de afdeling - of wat er van mij afdeling over is - last van heeft.
  • Thanks guys!
  • Harry vond m'n poster "helemaal te gek" :D

Toch eens ff kijken naar die dingetjes, internet heeft last van congestie
    *kuch* Saint's Row II 80% korting deze week op steam *kuch* ;)
  • Gefeliciteerd Robe!!
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion