Zo het 'foutje' van de garage ff herstellen.. Ze hebben bij de grote beurt in november mn achter ruitenwisser aan de verkeerde kant op de as gezet. Dus m'n kofferklep wordt heerlijk gewist :')
Ik moet nog een reflectieverslag schrijven voor school.. Maar laat ik het zo zeggen dat mijn motivatie om schoolverslagen 0,0 is sinds ik vorig jaar van m'n eerste stage ben thuisgekomen hehe. En met dit weer al helemaal..
Aan andere kant: alleen dit verslag nog en m'n afstuderen verdedigen en dan ben ik er vanaf.. Ff doorbijten :Y
@ ToroZ, dat zand blijft volgens mij ruim voor de dijk. Dus je oudjes kunnen daar lekker blijven fietsen. Er wordt gewoon een strand van 300 m breedte opgespoten. Van de dijk blijven ze voor zover ik weet af.
De hoeveelheid overtime die je toch met enige regelmaat maakt verbaast me. En dat doet het al lange tijd. Misschien eens tijd om iemand er naast te plaatsen? Only so much stuff a guy can do on his own, rite? HR kan zeker niks doen, want crisis. Dat gelul. Dan krijg je dus dat je doosjes met motivatie nodig hebt en zo. Iets met burn-out.
Ik dacht trouwens dat Les zich ging ontfermen over de lachebekjes?
Ben zelf op de zaak nog met een poster bezig voor een klant, maar die is morgen wel af. (hoop ik) dan zouden we - deo volente - als Menno ook nog zo vriendelijk zou zijn om nog even de link naar het topic te posten van de oude smileys tegen het weekend wel weer over kunnen naar de nieuwe. Wellicht dat ik zelfs een stagiar zo gek kan krijgen om het te doen :D
Heel vreemd, maar privé-tijd wil ik hier niet aan opofferen... Ik vermoed dat Les hetzelfde heeft, maar gezien waar ik werk heb ik die luxe dan weer wel ;)