Aankopen 2014
  • Mooie naalden!

Ik heb een nieuwe printohr gekocht:

http://cdn3.pcadvisor.co.uk/cmsdata/reviews/3417830/MG6350_white-angle.jpg

En een nieuwe diningset voor in de tuin, was hard nodig, de poten van de huidige houten set begonnen redelijk weg te rotten.. :D We hebben deze, maar dan met 4 stoelen. Anders past 't niet in ons postzegeltuintje.

http://www.henkheijmans.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/z/a/zanzibar_diningset_snowwhite-elephant.jpg

En mevrouw wilde graag kunnen loungen:

http://www.mazz.nl/media/catalog/product/cache/3/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/z/a/zanzibar_loungeset_snowwhite_elephant.jpg

Dus zeg maar dahaag vakantiegeld! Oh ja, ik kreeg ook de rekening van de schilder nog binnen, telt dat ook als een aankoop?
  • Stijlvol!
  • Mooie aankopen allemaal :)
  • Mooi spul inderdaad!
  • Ik zag het inderdaad voorbij komen man, nice!

Ik denk dat ik ook maar eens een dremel moet gaan ophalen.
    (Kan ik ook weer een setje MK2s neerzetten. ;) )
  • Strakke set!!
  • Nice!

Dat is zeg maar het 'koppelstuk' tussen je windmolen en je elektriciteitsnet?
  • Jep, de omvormer zeg maar.
    Zit er nog een stuur apparaat bij de molen zelf, die moet ook nog iets doen.
    Ben er nog niet helemaal uit eigenlijk........
  • Ralf said: Ben er nog niet helemaal uit eigenlijk.....

Is ook niet het makkelijkste spul lijkt me..... Is dit ingewikkelder dan die zonnepanelen op je dak?
    ---
    Heb zelf een Chromecast gekocht. Verrassend leuk ding voor die paar tientjes en prima voor op non-smart tv boven :)
  • Volgens mij is het allemaal niet zo moeilijk.
    De verkopende partijen betrap ik ook op onwetendheid en vreemde fouten.
    Ik denk dat ze je graag doen geloven dat het rockte science is om je maar vooral bij hen te laten orderen
  • Mwah wat ik er van begrijp is 't allemaal geen rocket science, maar geloof wel dat je eea fout kan doen door verkeerd aansluiten. Maar dat is met alles.
  • Bij die zonnenpaneeltjes kan dat pijn doen idd.
    Gelijkstroom is dodelijk in deze hoeveelheden is me verteld.

Ik sta bij de uiteindelijke inbedrijfname dan ook ruim achter iemand die de klap op kan vangen :D
  • D!landro said: Heb zelf een Chromecast gekocht. Verrassend leuk ding voor die paar tientjes en prima voor op non-smart tv boven

Strak! Kun je dan ook een beetje streamen van de iPad enzo?

• Dan koop je een apple tv toch?
  • Kan ook, maar die chromecast is klein, en heeft geen 220v nodig. Mijn TV hangt mooi, maar ik heb geen sleuven om kabels in weg te werken. Hangt daar, naast TV coax en voeding nog een kabel naast :(
  • Gelijk in de usb?
    En netwerk?
  • USB in TV (5.0v) werkt prima!
    Netwerk gaat via WiFi, ook prima!
    Streamen gaat ook top. Geen hickups meegemakt en de kwaliteit is netjes HD. Je streamt niet zozeer vanaf je iPad naar de Chromecast maar de Chromecast heeft zelf Netflix erop en haalt de stream zelf binnen, dus de Netflix app op je iPad fungeert dan eigenlijk als een afstandsbediening. Dus batterij gebruik op je iPad = minimaal :)

Chromecast ondersteunt nu Netflix, Youtube en nog wat apps. Ik moet ´t nog testen met m´n Synology NAS want de stream moet dan vanaf de NAS getranscode worden en ik weet niet of mijn NAS daar voldoende processorkracht voor heeft.
  • Klinkt eigenlijk best goed.
    Ik moet nog iets voor mijn tv op het balkon en ben eigenlijk aan het wachten op de nieuwe Apple TV maar dat duurt maar......
  • Doosje kruiden,bakspullen en supah food is binnen, eens proberen of dat wat is.
    gekruid.com is https://www.pit-pit.com geworden, en tot (dacht ik) 9 juni 10% korting. Hallo koopimpuls :-)

Chia zaad zak 500g
    Tarwegras gemalen bio pot 500g
    Raw Cacao Poeder bio pot 175g
    Acai bes gemalen bio pot 75g
    Keltisch zeezout gedroogd voor zoutmolen 500g
    Bami Kruiden Surinaams pot 75g
    Amandelmeel pot 750g
    Kokosolie ontgeurd (glazen pot) bio 600ml
    Witte Thee Yunnan Special pot 50g
    Witte Thee Pai Mu Tan bio pot 30g
    Harissa kruidenmix pot 125g
    Aboriginals kruidenmix pot 50g
    Witte gerookte Penja peper bolletjes 50g
    Timut peper Nepal pot 50g
  • http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/8/7/9/4/9200000005804978.jpg

Zo. Eindelijk een van de 'bekendste' fantasy reeksen compleet :Y
  • Net begin mei nog uitgelezen in het Engels.

De wat meer militair-strategische aspecten deden mij echt duizelen, desonnietemin, als je al zover in de serie zit, dan moet je deze ook wel uitlezen. Erg mooi boek.
  • Daarom! Was wel een worsteling af en toe moet ik toegeven.. Maar dat was bij GoT ook hoor. Durf aan ene kant te stellen dat wheel of time nog wel stukje complexer is dan GoT. helaas ben ik ook bij GoT al even door de boeken heen.
  • Ik heb een weber go anywhere gekocht voor in de camper (en voor de bbq gelegenheden bij anderen en die weigeren een kolen bbq te kopen, dan neem ik hem deze mee)
  • Nice. En binnen nu en een Q(wartaal) vast een Egg :))
  • Geen echte hoor, dat is me te veel van het goede.
    Maar ja, ik ben bang dat je gelijk hebt.

Misschien toch die adam monitoren maar eens verpatsen...
  • ...en um is vertrokken... :D
  • Wie is vertrokken?
  • Jij... Op weg naar je Egg. :D
  • Hop, zomer thermo kleding voor onder het motor pak.

Niks viezer dan een smerig zweterig leren pak. Laat staan het proberen uit te krijgen van een 'vochtig' pak :').
  • ....mag weer knaken kosten ;)
  • Mwah, was leuke aanbieding :P
  • Gekocht:

3kg kipfilet
    2kg kippendijen
    2kg verse zalm

Niet gekocht maar gekregen van een oom met moestuin: kistje vers geteelde knoflook (goeie stank eeej).

Heel veel knoflooksaus maken ;)

Lekker bbq'en zondag
  • Kan het hier zowat ruiken die knoflook!
  • De spare ribben waren weer lekker, zalm van een plankje moet ik nog wel fine tunen.
    Knoflook schijn je bij ook nog te ruiken nu, zeggen ze :D
  • Haha, grappige beestjes
  • tssssjintsjilaaas! wh000p wh000000p ;)
  • Echt te geweldig, en beestjes die echt een (plezierige)steekje los hebben.
  • Net op besteld gedrukt.

Zit op kantoor wel met regelmaat een muziekje te luisteren met een slechte in ear maar die klinken ruk en doen pijn in mijn oren, dus nu maar iets besteld dat wat meer kwaliteit heeft. Kan in de mac, kan in de iPhone en iPad geplugde worden, dus prima!

Hier nog een review :

http://www.trustedreviews.com/atomic-floyd-hidefdrum-acousticsteel-earphones_Headphones_review
  • Ken ze niet, is het iets speciaals?
  • Niet bijzonder, maar ik zocht iets waar iets meer geluid in zat en waarvan de kabeltjes niet zo plastic aanvoelen en het is deze geworden.

Oh en niet zo bassheavy waren, want die Dr Dre's zijn echt overal! gek van..
  • Ik ben nog steeds blij met mijn apple in ears van €79,-
    Prima geluidje voor wat er nog over is van mijn gehoor :)
  • Dit was iets duurder, maar ik merk dat ik het mis.. Gewoon even oordoppen in en muziekje op.
  • Ja, idd.

Beetje afzonderen van de wereld is altijd lekker.
  • Ja, dan werk ik vaak lekkerder. Nadeel is wel dat ik die gasten niet altijd hoor als ze tegen mij praten en het is "paniek".
  • Ik ben altij blij als ik de dames niet hoor om me heen :)

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion