Aankopen 2014
  • En hier verder met geld verbrassen! :)
  • Nieuwe kabel voor de HD-25.. In een van de vele stormen afgelopen maand is het puntje van de mini jack stekker afgebroken nadat ie aan de haal ging in m'n hut.. Nu gelijk maar een krulsnoer genomen.
  • Ik kocht een paar SD cards.. niet spannend, totdat er eentje (of twee) niet doen.
  • Ik kocht een sous vide apparaatje:

Moet nog een paar weken wachten voor hij komt!
  • RALF! je leeft nog jochie! ; )
  • Jazekerzz.

Ik was een weekend fietsen met de mtb in Duitsland.
    En verder is hier alles stuk geweest.
    mail server, camera server is echt overleden, webshop, website, echt alles ging mis. En net ook de lift nog.

Maar ik ben er weer, vol goede tegenzin
  • dusss.... nou ... welkom terug dan maar ;)
  • Interessante apparaten die sous vide dingen :)

Heb er al aardige wondertjes uit mogen proeven.
  • Samsung Galaxy S4 Mini bij iBood

Leuke buitenland telefoon :Y
  • Weber One Touch Premium :Y
  • JUIST! dat is praat
  • Brikettenstarter, BBQ Hoes, nou dan is de OTP voor pa's verjaardag wel ff compleet.

Voor mezelf:

Berg t-shirts. Aan boord verwassen die dingen niet normaal (ok aan boord scheid ik m'n was niet omdat we beperkt zitten met water e.d. + daar slaat toch alles geel uit van de gasolie)
  • Gelukkig 2014 allen! (ow verkeerd forum gedeelte :))

Weber one touch premium ook hier als aankoop; vandaag voor de eerste testrun met een indirecte grill sessie. 1,5 kilo ribs liggen al 2,5 uur uur te garen,ze gaan er zo af. En daarnaast langzaam gegaard buikspek uit de oven inclusief heerlijke crackling.

smakelijk!
  • Heu Jos, welcome back enzo. In de tijd dat we down waren gelukkig nog wat mixjes van je kunnen scoren op Soundcloud... Dat er nog vele mogen volgen :D
  • Weber rockt!!! 8)
  • Rubber! Ik kocht banden vandaag.
  • Afstudeerscriptie laten drukken vandaag :Y.. Dik 100 euro armer :')
  • Op gaut afdrukken? ;)
  • Je zou het haast wel denken, of het is gewoon heel veel papier :)

Jos, buikspekje lekker? Ik ben ook flink aan het klooien met stukken vlees.
    Ik moest ook eens een stuk bestellen.

Ik kocht een fietscomputer met hartslag en cadans sensor: http://corp.brytonsport.com/products/rider60?lang=dut

Wilde eigenlijk een garmin maar dat werd me net ff te duur.
  • Stuk procureur kopen en dan pullen pork van maken ;)

Mooi metertje!

Ik kocht wat stickers voor op de UP en wat chromen stootrandjes.
  • dat staat op mijn to do lijstje, pulled pork. Nooit op maar het schijnt iets speciaals te zijn.
    Hoe kruiden en aan welke temp volgens jou? En hoe lang?
  • ...pulled pork is klaar als het klaar is. En op een graadje of 100 - 110 En met een goed stuk van 2,5 kilo ben je een uurtje of 15 zoet ongeveer.
  • @menno: 166 pagina's in 4 voud en alles in kleur ;) Iig goedkoper dan mn afstudeerscriptie van mn vorige opleiding..
  • Pulled Pork.....(lekkah!)deze zomer zeker eens proberen te maken. Staan veel filmpjes en recepten op het net, waarbij er inderdaad overal flinke tijden worden gegeven. Krijg er al weer honger van :)
  • Voor de BBQ lovers onder ons : http://www.true2bbq.nl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=1&Itemid=12

@Quincy :Ah, nu snap ik het... Kost wat, maar dan heb je ook niks ;)
  • Oef lekker allemaal! Ik moet die plannen voor een Weber misschien toch maar iets naar voren halen :Y
  • Neem wel meteen een uitgebreide Weber Robert.. ik heb de simpele 47cm, maar daar kan ik nu eigenlijk niet meer mee uit de voeten. ;)
  • De 58 cm heb je wel nodig als je indirect wil grillen idd.

• Ook niet met de ombouwhandleiding voor indirect grillen?
  • Mwoah... zou gewoon de 57/58 cm pakken. Heb je wat meer ruimte qua warmtecontrole.

Oh ; ik kocht net een nieuwe voeding voor mijn QNAP NAS. Voeding was ineens stuque :(
  • Nu heb je de keus nog en ik hoor van iedereen die een kleinere weber heeft en in een later stadium wat stoerdere dingen gaat uitproberen dat ze spijt hebben van de kleinere maat.
  • Had je niet beter een nieuwe nas kunnen nemen?
  • De voeding is extern Ralf.. is zo'n "blok" zeg maar.. kost me 91,00 euro incl verzenden... koop ik geen NAS voor nie :)
  • klopt, maar de schijven zijn de kostbaarste schakel.
    En de NAS die ik heb is wel heel erg traag merk ik tov zo'n nieuwe.
    Mijn zus heeft een nieuw model, en dat is net een straaljager :)
  • Ik wil graag een 4 bay nas.. is toch wat meer geld dan.
  • True, en uiteindelijk komt het nu ook goed.
    Ook al is het wat trager.

Mijn nas doet ongeveer nog wel wat ik wil, dus voor mij ook geen nieuwe hoor.
  • Voor opslag is de NAS snel zat... en beetje downloaden enzo. Ga over jaartje of 2 wel weer eens kijken.
  • Had overigens ook nog een 500Gig samsung SSD gekocht voor in Macbook. De 250 Gig werd wat krap. En ik draai nog weleens wat virtuele machines, dus het moest maar even. :P
  • Zo, mag wat kosten zeker? 250 euro ofzo? Wel fijn! Scheelt echt een hoop.

Wij hebben hier de Daihatsu Cuore uit 2003 vervangen door een Suzuki Splash uit 2009. Kan de vrouw weer veilig op pad :)

• Hopla! Meteen kidsseat erin zeker!? :D
  • Ja zo'n maxi cosi basis ding, lekker klikken en klaar!
  • Ideaaaaaaal!
  • En fotos bij de bla bla ;)

imageimage

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  • Net ding. Kan ze even mee vooruit me dunkt.
  • Fraai bakkie!!

Ik kocht een heathermeter voor de q, Nu nog een paar weken wachten tot ze hem in elkaar hebben geschroefd....
  • Welke hedde besteld?
  • Zie mail!
  • Maatwerk! Nice!
  • Ja, ben benieuwd.

Hoop dus voor heel erg lang een stabiele temp te kunnen genereren in mijn webertje.
    Als dat me lukt ben ik op 99% van het perfecte garen.
    Volgens mij is zelfs een ei overbodig, het gaat om de temperatuur.
    Ik weet dat een weber meer kolen zal verbruiken ivm de matige isolatie maar verder moet ik zo alles kunnen maken.....
  • Ja, kan ook wel, maar het is wel harder werken op een weber.. Ik heb geen tempmeter, maar moet wel goed opletten of het niet te hard gaat! Die webers gaan snel te hard.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion