Traktor DJ voor iPad
  • https://itunes.apple.com/nl/app/traktor-dj/id592052832?mt=8

Traktor DJ is een revolutionaire iPad-app van Native Instruments! Belangrijke features uit de beroemde Traktor Pro-software zien we hierin terug. Swypend en pinchend mixt u uw iTunes-collectie aan elkaar met loop- en scratch-functies, line-faders, EQ, filter, een intelligente browser (zoekt compatible tempo en toonsoort) en diverse effecten, zoals reverb, delay en BeatMasher.

image

Een mix kan door Traktor DJ in hoge kwaliteit live worden geregistreerd en gemakkelijk worden gedeeld met vrienden en fans. Meta-data, zoals tempo, beatgrids en cue points, kan bovendien via Dropbox worden gesynct met Traktor Pro. Op deze manier is het eenvoudiger dan ooit om uw mixen on-the-road voor te bereiden! De Traktor DJ-app werkt dus niet direct samen met controllers als de Traktor Kontrol S4 en S2, maar is er een aantrekkelijke en heel betaalbare aanvulling op.

[yt]ScjJiGYawuM[/yt]
  • Gekocht.

Ben benieuwd of dit fun maakt :Y
  • God damn, jij koopt alles gewoon direct heh :D
  • 17.99

man!! wat een geld.
  • Ja, maar ik moet een bruiloft betalen dit jaar, dus draai alles 10x om ;)
  • LOL :D

Vanavond effe dat filmpie kijken. Zal wel niet soepel draaien op mijn antieke iPad 1, maar goed...
  • Heb geen iPad, maar dit ziet er tof uit. Zeker als je - zoals bijv. meneer Hawtin - heel veel onderweg bent, is dit gewoon super-praktisch omdat je je loop-points kan invullen, effecten kan invullen, BPM's kan berekenen terwijl je in een vliegtuig zit.

Voor de lesser mortals onder ons is het nog steeds vet speelgoed :D
    Nu snel een android versie en Windows 8 RT :X
  • Ik geloof dat je minimaal iOS6 moet draaien. ;)

En k zit te hopen dat je de S4 er aan kunt hangen om het aan te sturen, maar volgens mij was dat niet een mogelijkheid.
  • Ik ben nu aan het kijken naar Touch OSC om zo de ipad te gebruiken als controller voor de transport en fx secties van Traktor. Als de app daarvoor geschikt gemaakt wordt, dan zou het wel wat voor me zijn, maar zoals het er nu uitziet is het echt een standalone app.
  • Toch een erg kekke app!
  • Kek of niet, ik was hem alweer vergeten.
    Straks maar eens ff proberen

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion