Meeting 2013
  • Heren,

In een ander topic werd al geopperd om weer eens een meeting te doen. Zeker een strak idee. Laten we eerst een datum prikken, om vervolgens de rest te concretiseren.

Mogelijke locaties zijn: Ralf, Erik

Aangezien bij vorige meetings ook al bleek dat een zondag de meest ideale dag is, zijn bijgevoegde data ook allemaal zondagen.
  • Wow, ik ben de flauwste niet.
    Vooralsnog kan ik iedere zondag volgens mijn agenda.

Kan bijna niet kloppen, maar goed.
    Dan hadden ze het er maar in moeten zetten.

Let op trouwens, die dingen veranderen met de dag :+
  • Het is bij mij in de buurt alleen op zondag gratis parkeren, maar sowieso zondag, dus dat is al geregeld. :D
    Wel wil ik goed weer.
    En Ralf's locatie is nou eenmaal groter...
    Dat wil overigens niet zeggen dat jullie bij mij niet welkom zijn :D *:*
  • Dat verandert de zaak, dan kan ik geen enkele zondag........
    Tuig allemaal :+

Nogmaals, het kan altijd bij mij, maar ik heb er geen enkel bezwaar tegen om een keer een stukkie richting het noorden te rijden.
  • Tot op heden kan ik ook nog alle dagen! :)
  • Kijk. Dat schiet op.
  • Even warm weer meeplannen jongens! ;)

Ik zou zeggen hou het paas-weekend vrij!
    Normaal gesproken moet je dan in de rij staan bij de meubelboulevards, maar nee,
    nu hoeft dat niet,
    kan je gewoon een plaatje opleggen/een mp3-tje draaien, en de volgende dag nog vrij ook :D

Ik zeg het nu maar even, voordat jullie al weer allemaal afspraken hebben met de resp. schoonfamilies e.d.
  • Oeeeee, 3000 post. lol.

Update over datum van de bezoekerts graag? :+
  • Tja, paasweekend zondag?
    Mijn familiegevoel zegt me dat er dan wel een brunch staat, maar wanneer wil je dat we komen? Zondag of maandag?
  • Tja, jeezus ik heb geen kinders, en ook geen ega, (dat jullie het volhouden zeg :P)
    het was maar een idee,
    kan je de maandag plannen voor je familie.

Iets van oppurtuun moment. In principe is geen een zondag een probleem als ik het maar van te voren weet.
    Want van achter kijk je een koe in der %%%$# :D

Tweede paasdag is 1 april (gaat 'm niet worden, ik haat practical jokes):P
  • Net eindelijk kunnen kijken en data ingevuld. Heel april zit al vol qua weekenden. Zelfde geldt voor mei. Maart is gelukkig nog wel mogelijk voor een groot deel :) Alhoewel er dan ook een neefje geboren moet gaan worden en Ome Sander dus mogelijk weer oom mag spelen.

Heb wel zin in een meeting!
  • Cool!!

Paasweekend is voor mij inmiddels een no-go ;)
  • 17 maart kan ik niet, is mijn peetnichtje jarig. de rest kan ik, en anders pas ik dat aan.
  • Btw; je kon die poll toch ook zo instellen dat we de resultaten kunnen zien? Zo dat je ziet wie wat gestemd heeft..?
  • Ooow, ik zie dat wel, zal even snel kijken!
  • [ATTACH=CONFIG]141[/ATTACH]

Hmmm, ik kan daar volgens mij niks voor instellen hoor. Kijk je in Tapatalk toevallig? Want daar zie ik hem ook niet.
  • Ik zie hetzelfde... ik meen ook eens een poll te hebben aangemaakt en dan kon je dat volgens mij kiezen... kan ook best zijn dat we toen nog geen vbulletin hadden. Maakt verder ook niet uit, we komen er vast uit zo. Was alleen benieuwd wie diegene was die alleen 10 maart heeft aangevinkt :{
  • Ooow, op die tour, sorry, te snel gelezen ;)
  • Ja, in deze versie kan je niet meer zien wie wat heeft geQliquet! :')

ik heb de laatste 3 in rij gekozen :Y
  • Kon je er meer aanvinken dan? Zoals ik al zei, ik pas me aan, hoop alleen dat het niet de 17de is.
  • Yep, je kan er meerdere aanklikken!
  • Misschien even beter een nieuwe topic bouwen, met de juiste klik-mogelijkheid-en-resultaat-zie-dinges? :+
    Enneuh, wie neemt er een koffie-dinges mee, want ik heb alleen filter drip en zo'n op het fornuis ding ;)
    Offeuh, gingen we het toch weer ergens anders doen dan bij mij? :P
  • Ahum, zijn we nu al concreet een datum aan het vastzetten?

😴
  • Menno, kan je heel maart niet? Ik kan heel april niet ;( (Tenzij een familiair weekendje niet doorgaat op de 14e april)

Ik zie dat er inmiddels niemand meer kan stemmen, aantal stemmers is 5. Waar is everyone?!
  • Weinig animo :(
  • Crap... ik kan 14 April niet... Maart is even afwachten, weet ik volgende week! Ik heb een agenda om te huilen! :(
  • Anders wachten we even op de zomer, gaan we ergens lekker een BBQ-tje doen.. :)
    Dan zijn de agenda's waarschijnlijk ook wat minder vol?
  • Klinkt ook lekker! Ik ben ook wel benieuwd naar de weberkwaliteiten van onze opperbarbecue'ert :)

Na mei is de agenda nog leeg!
  • Nou menno! Ik ben ook benieuwd :Y
    En ik kan me toch vreten tegenwoordig :+
  • Even de knuppel in het hoenderhok gooien (ofzo), de meeting zal voor mij niet echt om draaien gaan en heb 't idee dat dit misschien voor meer mensen geldt?

Zolang er gezellige mensen zijn en er leuke setting is, vind ik 't prima (Y)
  • Wat mij betreft zal het niet om het draaien draaien :+

Een leuk muziekje hier en daar is wel leuk (eventueel van eigen makelij)
  • Nou, ik zou eigenlijk die nieuwe Pioneer CDJ-100s weleens onder handen willen nemen, net als de JB Systems Pro 16x, dus als het even kan..... ;)
  • Speciaal voor KV een darkroom met 'gear' :+
  • Ik wil gewoon even wat platen aan elkaar draaien.. Even voor de lekker! :Y
  • Oude liefde roest niet.. :)
  • Ik ben voor beide in ;-)
  • Ik ook maar Pasen is bij deze niet meer haalbaar, dadelijk kaarten halen voor paaspop.
  • Ik wil eigenlijk wel een nieuw topic openen, maar gezien de stormloop op dit topic, verwacht ik daar niet veel van :+
  • Lol, ter demo nu trouwens ook op de meeting:
    netbook met MiXXX erop :7
    Ondanks de atom N450 (dual core atom @ 1.66 Ghz) lijkt het redelijk te werken.

Nog even mee prutsen, maar de Denon SC-2000 die ik had overgenomen van ene zekere Fries die werkt iig. (gedeeltelijk, maar goed genoeg)
    X-Session Pro zou ook ondersteund moeten zijn, zodat ik dan icm. de Traktor Audio 2 die ik heb (,en naar verluidt ook ondersteund wordt,) een complete DJ-setup heb, die je zo op een aux oid. kan inpluggen, en vamonos con este plata
  • Klinkt nice! Op 'papier' dan he? :P
  • Klinkt als een plan!
  • Alles klinkt als een plan maar ik zie nog weinig concreets :+
  • Extra USB kabel is ook aangeschaft, heb alleen ff tussendoor projectje laptop voor een oud-collegaatje.
    Moet ff flink opruimen :')

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion