Hey! Meteen een gunst vragen :/
  • Hey lieve mensen!

Ik heb dit board spijtig genoeg al een hele tijd in de steek gelaten, vooral door niets meer met muziek te doen de laatste tijd gok ik...
    Blij om te zien dat het zwanzen hier nog stevig verder gaat.

Anyway, ik zou graag een gunst vragen. Ik ben dringend naar een laptop op zoek en ik was op deze gevallen: http://tweakers.net/aanbod/473194/hp-probook-6560b-met-extras-en-garantie-!!.html

Lijkt een goede deal, corrigeer me als ik verkeerd ben. De verkoper wenst enkel in NL te verzenden wegens eerdere slechte ervaring, dus ik vroeg mij af of iemand die niet al te ver van Antwerpen woont die eventueel zou kunnen ontvangen voor mij? Dan kan ik er met de auto achter komen.

Alvast bedankt en ik probeer me hier weer wat meer te vertonen :)
  • Volgens mij best een goede deal die laptop!
    Ik heb geen idee wat tegenwoordig de precieze prijzen zijn, maar het ziet er allemaal netjes verzorgt uit. (Y)

Welkom terug eh?
  • Geef het adres van de winkel maar door.
  • :+ heb ook gestemd :P

Ralf volgens mij moet die laptop naar iemand van ons komen, en het liefst dus bij iemand die dichtbij Antwerpen woont. Nu heb ik zowel in Antwerpen als daarbij "in de buurt" gewoond, maar nu niet meer...

@ Simon: je zou mijn ex moeten vragen, die reist regelmatig heen en weer tussen NL en BE. Die was er toen ook ooit bij tijdens I love techno lang geleden. Maar ik heb geen contact meer met haar dus ik kan je er niet mee helpen ;)
  • Hij kan hem bij mij af laten geven in de winkel bedoel ik ook
  • Hey Ralf, bedankt alvast! Ik hoor voorlopig niets meer van de verkoper (typisch...), dus misschien wordt het niets. Maar dat zou wel lukken ja, Boxtel valt nog mee qua afstand. Ik schakel wel iemand in met een bedrijfswagen :)

@ Tigereye: Wat bedoel je, lopen relaties dan soms slecht af misschien? :P
  • Vrienden blijven is een illusie waar ik niet aan wilde beginnen ;)

@ Ralf: oh ja zo :+

Hopelijk wordt het nog wat met je laptop...
  • Ook een bijzonder goede morgen :)
  • Ik ben op wat beters gevallen, heb deze gekocht: http://tweakers.net/aanbod/473821/hp-elitebook-8460p-lj427av.html
    Mooie prijs gezien de garantie die er nog op zit denk ik. Deze verzendt wel naar Belgie, dus geen probleem meer :)
  • Hopsakee, opgelost.
    Tot over een jaar of wat :W :+
  • Nah probeer wel wat te chillen hier :)
  • terecht.... :+

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion