Gezocht wegens omstandigheden
  • Forumfreunden!

Wegens een relatiebreuk van mijn broertje en de daarbij horende ellende, ben ik op zoek naar een inboedel! En niet zomaar een inboedel, maar een zwaar goedkoop c.q. gratis inboedel!

Kort gezegt : het is een vreselijk mens en ze gaat hem hoogstwaarschijnlijk helemaal kaalplukken. Mijn broertje zit nu bij mijn ouders in het appartement, maar dat is geen doen. Het enige wat hij heeft nu is zijn knakenzak en wat kleren. Zijn huis zal verkocht worden en zoals jullie begrijpen zal dat niet met overwaarde zijn, maar met schuld in deze tijd.

Misschien dat hij de komende tijd hier bij ons zal inwonen totdat hij woonruimte heeft.

Ik ben dus op zoek naar :

* Bed
    * Bestek
    * Borden
    * Magnetron
    * Senseo
    * Salontafel
    * Tafellampen
    * Potten, pannen
    * Bedje voor zijn zoontje (!)
    * Kasten
    * Stoelen

Affijn ; Alles dus eigenlijk.

Wie kan "mij" uit de brand helpen? Alle beetjes helpen!

Tevens : Woonruimte! Hij werkt in Moerdijk! Dus als iemand in de buurt wat weet? Niet te duur uiteraard, maar wel graag netjes.

Misschien in jullie vriendenkring / viavia?

Hoor graag.

Groet, Menno
  • Hey Menno,

Wat sneu om te horen. Hoe oud is het zoontje?
    Mocht het nog in de leeftijd van kinderwagen zijn hebben wij nog wel wat baby inboedel voor hem.
  • Duuk is 4. Dus al uit de kinderwagenperiode :)

Toch enorm bedankt!
  • Menno!

Tjeetje, is ie lekker mee, NOT! Ik zal mijn oren en ogen open houden.
  • Hier hetzelfde! Succes met de situatie.
  • Thnx heren.. Soms zit het mee..en soms ook duidelijk niet. Ik heb hem nog nooit zo stuk gezien... echt helemaal fysiek/mentaal naar de kloten..
  • Poeh, zware zut!

Ik zal ogen en oren open houden...
  • Ik heb een Senseo iig! Zet ik apart voor je, kom ik hem wel een keer brengen!
  • Heftig.. jezus...

Ik zal eens met Kat overleggen, misschien kunnen er wat spullen jou kant op!
  • Ik heb nog wel een magnetron staan en misschien nog wel meer spullen van toen mijn vorige relatie stuk ging. Staan nu in de opslag voor wie weet (straks in ons nieuwe huis?) maar best kans dat het over blijft. Sowieso die magnetron, die gebruiken wij toch niet.
  • Thnx guys!

- Senseo - Pieter
    - Magnetron - Sander
  • Mijn ouders hebben ook nog een bed! Ik zal vandeweek even een foto maken!
  • Misschien dat ik aan een bank, eettafel en dressoir kan komen.

Ik weet alleen niet wat ze er voor willen hebben, ze hadden het er over dat ze het op Marktplaats wilden gaan zetten. (Mocht het nodig zijn en kunnen jullie er kwa prijs uit komen, is het af te halen in Almere.)
  • Hebben nog een kleine 4 persoons eettafel staan. Kan die jullie kant op? :)
  • Wat dat aangaat, ik heb nog een bank die niet zit, het is eigenlijk meer een bed met klitteband op het onderstel bevestigd, ik moet daar eigenlijk gewoon twee stoelen voor willen, alhoewel m'n ex goed kon slapen op het ding...
    Iets van 90x200 afneembare hoes, gooi je een kleedje overheen, en het zit prima. of slaapt prima.
  • Kijk, zo komen we een heel eind. De pest is alleen dat er nog even woonruimte gezocht moet worden en dat valt niet mee. :')

thnx guys!
  • Maakt niet uit, doe rustig aan, dan kan je broer straks misschien nog wel gaan kiezen ;)
  • Gezien de financi
  • Nee, ik bedoelde in kiezen qua inboedel :)
  • Ik heb nog een lounge-stoel die eigenlijk bedoeld was ergens anders voor, maar niet echt plek voor :)
  • ..thnx heren!
  • Zoek je in omgeving HIA naar woonruimte? Ik kan altijd eens rondvragen natuurlijk...
  • Yep! maar kan geen anti kraak zijn i.v.m. bezoekregeling van zijn zoontje. :')
  • Heb je al een ruimte toevallig?
  • toevallig nog niet..Weet je iets?
  • Nee, dat dan weer niet. Huren in Etten is sowieso een pain in the ass!
  • Hier in HIA ook :')
  • Vandaag gaan we een wasmachine ophalen! Moeten er wel eerst voor naar Capelle a/d IJssel, dan naar Bodegraven en daarna nog "even" naar Breda, maar het is dan wel gratis. (Y)
  • Dat was het dagje beunen wel gisteren.. maar we hebben dan nog wel een paar pannen en handdoeken en kopjes gescoord.

Vandaag even een lijst maken met spullen die er nog moeten komen.
  • NIEUWS! : Hij heeft een huis in HIA weten te bemachtigen! Als het goed is kan hij er de 1e van November in.

2 bankstellen + hocker gescoord vandaag..

we zoeken nog :

Veel! Glazen, mokken, kleine bordjes, Dekens, dekbedhoezen, kussens, beddengoed, TV! Lampjes, enz..
  • Geweldig nieuws!!!! (Y)

Ik heb hier nog een kleine 21" 21PT1654 CRT bakbeest televisie staan... Maar ik weet niet of hij daar gelukkig van wordt? :{
  • hoe diep issie? Want het moet wel in het huis passen :')
  • Ja, uuh, diepp... Cm of 45 schat ik...
  • Mooi nieuws! :)
  • De diepte van die tv of de woning?
  • We zijn weer een stap verder.

2 kersenhouten salontafels
    1 boekenkast
    1 dressoir
    1 TV
    1 Panasonic 5.1 (DVD) set.

Nu nog een slaapkamerkast!

we komen er wel :Y

@ Dieds : is niet meer nodig, maar toch bedankt!
  • Die magnetron wacht ook nog steeds op je, als je hem wil hebben!
  • We zijn druk aan het inventariseren Sander.. we hebben al best veel, maar moeten even zien wat er straks daadwerkelijk in het huis staat.
  • Ik ga het hier even ontzettend onbeleefd neerplempen ,maar; Ik ben nog op zoek naar wat spullen. Een bed wil hij toch graag 'vers' hebben aangezien de gratis aangeboden spullen vaak echt vies zijn en de tweedehands spullen duurder dan een bed van de ikea.

Nu is mijn knakenpot inmiddels ook flink geslonken, dus heb viavia al wat donaties gekregen. Zijn er mensen die wat kunnen missen? Zou fijn zijn. Zet even al mijn trots opzij, maar dat is even niet anders...mijn broer heeft het al helemaal niet meer, dus ik heb weinig te verliezen denk ik dan maar

6*2*45*779 t.n.v. Dhr M.Scheelings

zonder de sterretjes ;)
  • Crap, dat is een zure situatie. Want je zoekt eigenlijk een bed dat gewoon fris is?
  • Ja.Ben bij 2 mensen wezen kijken voor bed, maar was echt gewoon uitgewoond. En aangezien mijn broer heel de dag op zijn benen staat is het wel fijn als hij de dag uitgerust kan beginnen door uit een fris bed te stappen.

de rest van de spullen maakt niet zoveel uit, maar bed moet gewoon goed zijn.
  • Je bed moet gewoon goed zijn... :Y
  • Ik ga erover meedenken :)
  • Het bed is bijelkaar heren! Incl dekbedhoezen en kussens! Yesssss!

Onwijzig bedankt! (Y)

even boodschappenlijstje uitprinten en de centen pinnen en tesamen in een enveloppe proppen!
  • Deze even opvissen.

Afgelopen week is de scheiding rond gefietst. Ja, nu pas ja... De spullen zijn verdeeld en we kunnen 5 okt de boel halen! Daarna het huis nog te koop zetten.
  • Potver, dat heeft lang geduurd.. Is je broer al een beetje de klap te boven?
  • Tsja.... Schoonfamilie die echt bij alles de boel aan het rekken is. Echt dramatisch. Zielige vertoning. Kneuzen.

Dat dus.
  • Jeetje, dat lijkt me dus meer een vechtscheiding dan? Nondeknetter zeg, zulke mensen zou je toch het liefst achter het behang willen plakken? Dat is dan de familie waar ik destijds wasmaschine en droger van over heb genomen? Nou, die hoeft ze niet terug te verwachten! Misschien in d'r voortuin tegen de tijd de boel het begeeft dan... ;)
  • Hhmm... nee, is andere fam. Jij nam de droger over van mijn broer geloof ik.

Maar goed, bijna keeskloost. ben het ook wel kotsbeu inmiddels.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion