Pioneer : DJM-250 Review
  • Sinds vorige week ben ik officieel lid van de DJ2DJ.nl Crew. Dit houdt in dat ik vanaf nu reviews ga schrijven voor DJ en Produceer gear.
    De eerste door mij geschreven review is vandaag online gekomen en die wilde ik ook graag met jullie delen, de review is te vinden op de volgende link :

image

http://www.dj2dj.nl/blog/pioneer-djm-250-dj2dj-review/

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)
  • Ik zag ehm al voorbij flitsen. Leuk man! Krijg je die shit nu te leen aangeboden om te testen ofzo? Echt iets voor jou! Kun je alles een keer in huis halen zonder dat het bakken financiele afschrijvingen betekent ;)
  • Dankje :)

Inderdaad krijg ik het te leen.

En precies mijn ding, gear testen 8-)
  • Yay for D@VE!
    Lolz.

Komt die job in ieder geval op een goed plekje terecht.
    Nu Ome Les nog aan de job.

Ik zoek eigenlijk een mooie 3 kanaals, maar behalve de Ecler, is eigenlijk alleen de Dateq XTC interessant. De laatste ivm lange faders, en wat minder gevoelige EQ knoppen dan dat ik nu heb. Ik kom echt wat souplesse te kort op een -oneindig +tig dB :(

O en btw, voor het eerst in tijden weer eens analoog gedraaid, goddamn wat klinkt dat toch veel vetter.
  • ToroZ said:

Ik zoek eigenlijk een mooie 3 kanaals, maar behalve de Ecler, is eigenlijk alleen de Dateq XTC interessant. De laatste ivm lange faders, en wat minder gevoelige EQ knoppen dan dat ik nu heb. Ik kom echt wat souplesse te kort op een -oneindig +tig dB :(

Xone 32 misschien?
  • Zou voor m'n doelstellingen wellicht prima zijn (en leuk met dat filter) maar ik vind hem zwaar lelijk, en goedkoop istie niet.
    Tenzij je me anders kan vertellen, het is tenslotte aankomende salarisdag vakantiegeld dag :+
  • Thanx!

inderdaad, ik hoop voor Les dat die snel iets vind!

Je keuze:

een 32 is een mooie optie echter je gain's zitten achter op de mixer...
    misschien toch een Ecler of een XTC dan.
  • Ecler for the win!
  • Leuke job Dave, echt iets voor jou! :D
  • Thanx :)
  • Idd, voor een gearslut een walhalla :Y
  • Pcies :P

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion