iMessage
  • Zijn er hier iMessage gebruikers op het forum? Je kan het (in Beta) ook op je Mac draaien inmiddels : Hier klikken voor de download

Download Messages Beta and get a taste of what’s coming in OS X Mountain Lion. When you install Messages, it replaces iChat. But iChat services will continue to work. And Messages brings iMessage to the Mac — just like on iPad, iPhone, and iPod touch running iOS 5. Here are the features you can expect with Messages:

• Send unlimited iMessages to any Mac, iPad, iPhone, or iPod touch.*
    • Start an iMessage conversation on your Mac and continue it on your iPad, iPhone, or iPod touch.
    • Send photos, videos, attachments, contacts, locations, and more.
    • Launch a FaceTime video call and bring the conversation face-to-face.
    • Messages supports iMessage, AIM, Yahoo!, Google Talk, and Jabber accounts.
  • Vedt cool :Y.

Het is dat er zo veel mensen what's app gebruiken, helaas.
    dan kon ik dat batterij leegzuigende programma dumpen.
    imessage is echt beter eigenlijk
  • Ja, dat whatsapp zuigt aan je accu ja. :Y

iMessage is denk ik in NL niet zo heel bekend?
  • Werkt niet op niet-Apple apparaten he; Whatsapp is wel multiplatform. Vergeet de Android en Blackberry's (en Windows Phone?) niet, zonder dat te ondersteunen denk ik dat het lastig wordt om een flink marktaandeel te krijgen.
  • iMessage ruled gebruik het superveel !
  • Aldus Dave :)
  • Ik vind het ideaal voor iphone bezitters! Zeer welkome aanvulling van de laatste upgrade. Tevens veel overzichtelijker!
  • En op je iPad... lekker lazy op je bank hangen en beetje contacten met iedereen :)

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion