Lelijk, maar best leuk.
  • image

http://korg.com/minikaosspad2

Nieuw van Korg, de Mini Kaoss Pad 2!

Dit zou wel een stukje speelgoed zijn wat ik zou willen hebben als ik de specs zo bekijk, maar de prijs moet wel in lijn zijn met de huidige serie, want voor zulke lelijke gear ga ik niet veel uitgeven. :+
  • Eeeuh, is dit voor aan een DJ set?
  • Ja jong! Het kleine broertje van de Korg KP-3!
  • Dit is dus zware misleiding!

Afgaande op de titel dacht ik dat Tom eindelijk foto's van z'n nieuwe levenspartner met ons kwam delen. Gaat het gewoon over een stukkje speelgoed.. :')
  • Het is niet echt heel knap om te zien, maar als het bruikbaar is? Waarom niet zou ik zo zeggen! (Y)
  • Robert said:
    Dit is dus zware misleiding!

Afgaande op de titel dacht ik dat Tom eindelijk foto's van z'n nieuwe levenspartner met ons kwam delen. Gaat het gewoon over een stukkje speelgoed.. :')

Owja, ik moet nog een keer een foto van die Denon posten ja. :+
  • Menno said:
    Het is niet echt heel knap om te zien, maar als het bruikbaar is? Waarom niet zou ik zo zeggen! (Y)

Vond ik ook :Y. Eerst even de reviews afwachten hoor, het is pas de introductie :P
  • Menno said:
    Het is niet echt heel knap om te zien, maar als het bruikbaar is? Waarom niet zou ik zo zeggen! (Y)

Vlag over de Kaosspad en mixen voor het vaderland? :+
  • Hahahahaa -O_
  • Adviesprijs van $220 :')

Dat wordt dus €299 ofzo :')
  • Dat zal wel weer ja. Schandalig duur zulke apparaatjes :(
  • Wel leuk speelgoed !
  • Ja inderdaad, maar die prijs had ik niet verwacht. Ik weet niet of ik het dat waard ga vinden.

Als het goed werkt en je kunt strak pitchen, dan is het best leuk. Het lijkt er echter op dat pitchen dmv een touchpad moet, en met een dikke vinger krijg je die volgens mij nooit strak genoeg. Maar da's ff de reviews afwachten :)

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion