Wordfeud
  • Helemaal hot, helemaal happening, helemaal cool!

Wordfeud voor zeker!

Zijn er nog meer mensen die dit doen? Na het spelen van deze app uiteindelijk toch eens Scrabble gescoord, best vermakelijk in donkere dagen zonder stroom (anders gaat de PS3 gewoon aan natuurlijk)!

Wie doet dit nog meer?
  • Ik niet, gewoonweg geen tijd!
    Het schijnt wel fun te zijn?
  • Ja, ik was er eerst ook een beetje anti over, maar het idee is wel leuk. En als je niet zet na zet doet, kost het niet veel tijd. Uiteindelijk is het spel an sich gewoon fun. Vandaar ook de aanschaf van Scrabble ;)
  • Ik vergeet nogal eens dat ik games open heb staan :')
  • Ja mooi is dat heh! Begint dat ding weer te piepen.
  • Idd.. Maar iets te vaak ook 'you were resigned from the game..' hehe
  • Quincy said:
    Ik vergeet nogal eens dat ik games open heb staan :')

Ah ja, herkenbaar... Ook wat betreft ik toch redelijk anti was. (Zelfs collega's lopen vervloeken hierom. ;) )

Maarja, mochten jullie het leuk vinden... username: nirve50three
  • Ja; ik speel; voeg me maar toe :

D2V3
  • Misschien een praatgroepje oprichten? -O_
  • Een feudgroepje!
  • feutgroupie? :')
  • Moehahaha, ben ik niet de enigste die er ingestonken is ;)
  • Ik zie heel veel mensen die wordfucken. Mijn schoonzusje ook. En dan ook gewoon op een verjaardag..ja gezellig!
  • Dat is wel zo anti! Mijn broertje zit tijdens een verjaardag ook alleen maar naar z'n BB te staren. Echt bloedirritant. En die is nog niet eens aan de Wordfeud!
  • Herkenbaar. Je zit met z'n allen in de woonkamer, en dan tijdens een gesprek voortdurend zitten starten op iPad/iPhone/BB/smartphone.
  • Als je wil: franticdj
  • Ik heb dat ook een tijdje gedaan kwam ik achter.
    Nu laat ik hem meestal in mijn jas zitten, kan ik ook niet in de verleiding komen :)

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion