Aankopen in 2012
  • Zo; nieuw jaar nieuw topic !

Ik kick af;

net aangeschaft een :

iPhone 4steve 16GB

Terug naar Vodafone en weg bij T-nietzo-Mobile

8-)
  • Geen last met T-mobile hier. Mag ook weer verlengen, maar zie de 4s niet zo zitten op de
  • Ik zit me ook af te vragen of ik de 4s wel moet willen kopen.
    Samsung dinges 2 is ook niet onaardig :NN
    Zal wel vloeken zijn maar ik begreep dat ik dan voor hetzelfde geld een 1 jarig contract kon afsluiten........
  • Ach; ik liep nog met een half werkende 3G rond...
  • Oei, dat kan echt niet meer idd :)
  • :+ dat dacht ik dus ook ;)
  • Ik gebruik de BB van de baas wel :)
  • Hier wel een 4S, prima prima! De 3GS werd me iets te traag, die heeft Francis nu.
  • Goedvr! De 2D vandaag binnen. Adapter in stopcontact (vond het al vreemd dat het geen A&H was), Xone neerzetten op tafel, stekkertje erin, koffie zetten, Xone zien smeulen..

Heb maar even gebeld naar de verkoper om te vertellen dat het niet helemaal goed ging. "ja meestal is het de adapter die zo gaat stinken"
    Ikke : Oh? Volgens mij zag ik duidelijk de rook uit de controller komen anders!

:(
  • Sucks :( Neem aan dat je eea wel kan regelen met de verkoper?

Daarom ben ik beetje huiverig voor 2e hands apparatuur..
  • Zooo, dat is behoorlijk crap!! Komt ie uit de buurt?!
  • Nee, niet uit de buurt, maar het is wel een winkel. Dus ik maak mij (nog) geen zorgen.
    Hij belt mij morgen terug met een oplossing.

Ik heb natuurlijk even verder zitten kijken en volgens mij hebben ze de polariteit omgedraaid in de adapter. Dus plus is min en andersom. Dat vinden zulke machines vaak niet zo leuk.
  • Dat is wel ff zwaar klote ja. Een verkeerde adapter kan behoorlijke schadelijke gevolgen hebben. Ben benieuwd wat voor oplossing hij gaat bedenken..
  • Gelukkig is het een winkel, kun je er toch nog iets mee. Nah, succes dan heh!
  • Altijd fijn zoiets....
  • Ik heb trouwens een nieuw klokje gekocht:

image

Daar zit geen adapter bij, dus ik ga er vanuit dat dat goed blijft gaan ;)
  • Dat is een stoer klokkie :Y
    Is de band van rubber of staal?
  • Mooi klokkie idd! (Y)
  • Thanks! Het is een Siliconen bandje. Gisteren in de aanbieding bij watch2day.nl.
  • Gister........|:(
  • Nieuwe versie VBulletin!

en een 256 Gig SSD schijf.
  • Wat betaal je tegenwoordig voor een goede ssd van die grootte als ik vragen mag?
  • Pro-tip: Daar heb je Tweakers.net Pricewatch voor Quincy:
    KLIK!
  • No shit..

Er zit helaas bij mijn weten nogal verschil in kwaliteit van die dingen, daar gaat het mij meer om.
  • Ik heb een OCZ vertex2 genomen.
  • Quincy said:
    No shit..
    Er zit helaas bij mijn weten nogal verschil in kwaliteit van die dingen, daar gaat het mij meer om.

En daar heb je de recensies voor :P

Hoe dan ook, tenzij je echt HEEL vaak op dingen zit te wachten die veel data moeten laden, is het het geld niet waard.
    Games e.d. die kunnen prima gedraaid worden van een schijf, nog altijd sneller dan PS3 of Xbox.

Wat betreft Menno kan ik me voorstellen dat die nogal vaak een virtual machine opnieuw moet opstarten, en dan loont het zich natuurlijk wel.
    Sterker nog, dan is het bijna een must om niet elke keer met je hoofd op het keyboard te slaan als je weer +2 minuten moet wachten :')
  • ToroZ said:

Sterker nog, dan is het bijna een must om niet elke keer met je hoofd op het keyboard te slaan als je weer +2 minuten moet wachten :')

Ik wel hoor, dat is weer 2 minuten niet werken, en daar geniet ik van ;) Muhahaha

Goodmorning boys! Aardig gekse nieuwe board, holy crap!
  • Menno said:
    Goedvr! De 2D vandaag binnen. Adapter in stopcontact (vond het al vreemd dat het geen A&H was), Xone neerzetten op tafel, stekkertje erin, koffie zetten, Xone zien smeulen..

Heb maar even gebeld naar de verkoper om te vertellen dat het niet helemaal goed ging. "ja meestal is het de adapter die zo gaat stinken"
    Ikke : Oh? Volgens mij zag ik duidelijk de rook uit de controller komen anders!

:(

Waar heb/had je je 2D gekocht?
    Ik zie der op ebay.co.uk enkele erg gunstige geprijsd staan, denk dit weekend ook maar eens een bestelling plaatsen.

Hopelijk meer geluk dan jij! :-)
  • De mijne is vandaag in het servicecentre aangekomen, dus ik ben benieuwd!
  • Hoop voor je dat het snel opgelost is. Mooi verrot zo, als je denkt aan de slag te kunnen.

Mijn aankopen:
    TUTB 14
    TUTB 15
    TUTB 19
    TUTB Megamix '93

Ik kan weer ff luisteren :')
  • Lekker aan het TUTB-en jij (Y)
  • Ja, toffe serie die ik rijkelijk laat ontdekt heb :').
  • Ik heb hem ergens helemaal digitaal geloof ik. :P
  • in 192 of 128 zeker?
  • 320 natuurlijk.
  • Die had ik nog niet gevonden
  • Ik ga gewoon voor de originelen hoor. Zal wel een paar jaar duren tot ik die serie compleet heb, maar dat is niet zo erg. In een keer luisteren kan toch niet.
  • Mooie serie! Mijn oom kopieerde die altijd op bandjes. Schitterend! Nostalgie!
  • image

QNAP TS-412. Kan ik voorlopig dingen opslaan, mailserver inrichten, cloud bouwen en series downloaden, hell yeah!
    Oh ja, nog 2 schijfjes van 2TB er bij :Y

Syncen ga ik met een maatje van me regelen, dus dat wordt duurzaam backuppen :Y
  • is dat de 412 of de 419? :)
  • 412, bijgewerkt :)
  • Goed bezig! Kan je flink streamen naar je DUNE :Y
  • Ja, die wordt binnenkort ook besteld :Y
  • Hopla. En rollen met dat geld. :P
  • Een maal Sennheiser HD 205.

Gezien mijn Technics RP-DJ1210 het had begeven, was ik op zoek naar een nieuwe koptelefoon.
    Budget-technisch gezien was een nieuwe 1210 helaas niet haalbaar, en gezien ik ook wat meer met producing wil gaan doen heb ik besloten voor een Sennheisert te gaan, die in deze prijsklasse (rond 50 euro) veel beter klinken dan een Icon of Skullcandy of Sony of what-have-you.

Nou moet 'ie natuurlijk nog inspelen, en uitrekken, dus een complete review kan ik nog niet geven, maar de klank is wel gewoon wat je van Sennheiser verwacht.
    Eerlijk, en je hebt 't idee dat 'ie snel dynamische verschillen kan verwerken in de meeste frequentie-gebieden.
    Dat is natuurlijk zowel een plus als een min, maar voor achter de computer of voor dagelijks forensen-verkeer is hij zeer goed geschikt, omdat je dan toch met omgevingsgeluid te maken hebt! :)

Het hoge hoog mag nog wel wat beter, maar dat is denk ik een kwestie van inspelen.

Wel zit 't kreng echt loei-strak, wat op zich tijdens het draaien wel handig kan zijn, maar erg comfortabel is hij nog niet.
    Helaas een dun snoer, zonder krul, en niet vervangbaar zoals bij duurdere Sennheisers.

Selekt-vracht heeft vandaag ook een pakketje op de zaak voor me gedropt, ik was helemaal blij toen ik deze opende en een zilveren iPod Nano 8Gb vondt :D
    Effectieve ruimte voor files is zo'n 7.3 echte GiB.

Toch best aardig van Apple dat ze me een nieuwe iPod gegeven hebben, ik weet alleen niet helemaal zeker wat ik nu met m'n iPod shuffle moet :S
  • Kaartjes voor Alex Agnew in Brugge :)
  • Nieuw Horloge aangeschaft :

image

Fossil fs4487 : The Machine.

Kastgrootte: 48mm
    Kastdikte: 13mm
    Waterdichtheid 5 ATM
    2 jaar garantie

Uurwerk : Quartz
    Diameter : 45 mm
    Waterdichtheid : 50 m
    Functies : Uren / minuten / seconden / datum / chronograaf / stopwatch
    Kast : Edelstaal
    Band : Rubber
    Wijzers : Zwart
    Wijzerplaat : Zwart
  • Mooie klok hoor!
  • stoer ding!
  • Ja, mooi!!

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion