Kontrol S4
  • Vraag :

Les & Ralf hebben deze controller.

Hoe zijn jullie bevindingen hiermee ?

ik begin te twijfelen.

Ik raak steeds minder vaak m'n gear aan wegens tijdgebrek maar beleef nog wel veel plezier tijdens het draaien en wil dus ook niet stoppen; begin het alleen een beetje zonde te vinden dat de (toch enigzins dure gear) gear weinig gebruikt wordt.

Is dit iets wat echt voldoet ? na jullie ervaring ?
  • Dit is toch ook weer een investering van ruim 800 euro, die vervolgens niet veel aangeraakt wordt. Zou je niet gewoon behouden wat je hebt en gewoon accepteren dat je niet veel meer aan mixen toekomt?
  • Niet zo veel maar toch geregeld.
    Als ik verkoop wat ik nu heb, houd ik natuurlijk weer veel over.
    Vandaar het idee.
  • Ok, tja.

Maar vind je hem fijn; zou je hrm aanraden ?
  • Dat wel.
    maar het is geen cdj! vergeet dat vooral niet.
    Maar het is wel een fijn ding, absoluut.

Als ik meer tijd had zou ik hem vaker gebruiken :)
    Voor mij persoonlijk prettiger als een 4D.
    En met mijn doel ook beter als een setje cdj's.
    Wil toch niet meer als dj de deur uit..........

Want er staan vooralsnog denk ik niet veel S4 setjes op locatie, en cdj's staan overal

maareh, je woont in de buurt dus kom maar een keer kijken.
  • ok, thanx voor je feedback :)

Ik denk er nog even overna wat ik doe; maar denk hetzlefde; draai niet meer buiten de deur en draai nog maar 1 x per week.

langskomen is een goede optie. ga ik de agenda op na slaan.

Thanx !
  • Lastige kwestie, ik zat in een vergelijkbare situatie en heb ook gekozen voor de S4. Na platen en cd spelers werd het tijdcode, daarna aangevuld met een X1. Op een gegeven moment gebruikte ik eigenlijk vooral de X1 met Traktor, terwijl mijn gear nog altijd een hoop ruimte in nam. Cd's heb ik al tijden niet meer gebrand en mijn platen raak ik nauwelijks aan... Voor een leuke prijs heb ik een S4 over kunnen nemen, en nu gaat langzaam aan alle andere gear de deur uit. Ik draai voornamelijk af en toe voor mezelf en anders op kleine feestjes waar ik toch al mijn eigen gear mee moet nemen en daar is de S4 juist ideaal voor: geen geklooi met bergen kabels maar gewoon aansluiten en gaan!
  • Lang geleden dat we iets van je gehoord hebben maar dit is wel zeer welkom :)
    Post eens wat vaker zou ik zeggen.
  • Hoe meer meningen..............des te lastiger de keuze :+
    Maar ik herken mezelf wel in zijn verhaal Dave.
  • En ik zeg: ZONDE VAN ALLE KNAAKS!

Je hebt nu een mooie setup, en qua functionaliteit ga je er 0,0 op vooruit. Sterker nog, wellicht achteruit. Met een andere mixer krijg je niet meer tijd voor het maken van mixen. Geen haar op mijn kop die er aan zou denken deze switch te maken :)
  • Dat bedoel ik nou h
  • Pieter, jou advies gaat het worden !

Ik houdt het lekker allemaal e ga meer tijd zoeken om te mixen ;)
  • Supfer toll klasse ;)
  • jeroen-1234 said:
    Dit is toch ook weer een investering van ruim 800 euro, die vervolgens niet veel aangeraakt wordt. Zou je niet gewoon behouden wat je hebt en gewoon accepteren dat je niet veel meer aan mixen toekomt?

Jij zit ook al een tijdje in de acceptatiefase? Ikke wel helaas :')
  • Toevallig zag ik net die S2 op de site staan... lijkt me wel wat. Lekker simpel. Misschien wel wat voor mij, dj'en doe ik al een tijd niet meer maar ik mis het wel. Mijn gear staat bij mijn ouders in dozen en die mixer is nog steeds niet gemaakt (weet niet eens meer wat er precies mis mee is).

Is het met zo'n controller mogelijk om gewoon zoals vroeger zonder veel voorbereidend werk (grids plaatsen etc) een mixje te maken?

Vinden jullie die S2 de korting waard, t.o.v. de S4?

Het lijkt me een goede afwisseling in tijden dat het produceren niet zo wil vlotten.
  • Jep, goed mee te werken hoor.
    Kom maar testen....
  • Van de Maschine komt ok een kleinere versie uit lees ik net :o
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion