DvG & Rvd - BBpiN (Work In Progress)
  • Zo, een hele tijd niets meer gepost hier,
    Dacht wordt toch weer eens tijd.

Gisterenavond samen met Ron een productief avondje gehad, resultaat zover :

[sc]http://soundcloud.com/davevangorp/dvg-rvd-bbipon-work-in[/sc]

Progressive House met Tech invloeden.

Hij is nog niet af maar toch al een behoorlijke snip.

oordeel s.v.p. :)
  • Nice :)
  • Thanx :)
  • Qua mix mist er een hoop scherpte, het geheel klinkt wat dof. Er mist nog wat dat spanning brengt, het is nog erg snipperig. Daarnaast mist het een eigen identiteit, iets unieks wat we niet al 1000 keer gehoord hebben. Ik merk wel dat er een stijgende lijn zit in wat jullie maken.

Probeer hem echt eens af te maken. Je noemt het nu al een behoorlijke snip, ik vind het een aardig opzetje waar je net een uurtje mee bezig bent. Als je langer met een track bezig gaat zijn merk je dat je nog veel en veel dieper in het schrijfproces gaat komen. Denk na over hoe je gaat opbouwen, wanneer je wat introduceert, hoe je de luisteraar geboeid houdt. Probeer daarin dan wel weer de balans te vinden tussen het geheel interessant houden en niet gelijk teveel prijsgeven.
  • Sander,

Thanx voor de Feedback, Ik begrijp je punt (heel goed zelfs) we gaan volgende week Dinsdag weer zitten en nemen jou feedback hoog mee ! zeker met dit stuk :

Denk na over hoe je gaat opbouwen, wanneer je wat introduceert, hoe je de luisteraar geboeid houdt.

Wordt vervolgd ;)
  • Ik vind het wel potentie hebben moet ik zeggen. Dit zou ik best kunnen draaien als het af is. Verder wat Sander zegt zou ik zo zeggen :)
  • Dank (ik zie dit wel als een compliment).

Sander's advies ga/ben ik zeker aan het volgen, ben net bezig geweest om al wat aan de "dofheid" te doen, net opnieuw geupload (replaced), hopelijk klinkt het zo beter :

[sc]http://soundcloud.com/davevangorp/dvg-rvd-bbipon-work-in[/sc]
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion