Traktor 2
  • Nieuwe versie van Traktor dus ik dacht een nieuw topic :

[yt]-4pkPIFsvgo[/yt]

[yt]Yrvf5U1uloE[/yt]

[yt]5l2LYrDRu4I[/yt]
  • Automatisch beatgrid *:*
  • And DJ is God, om het met Faithless te zeggen.

Ik ben nog steeds geen fan van scratches die ook echt klinken als scratches, maar dat turntablism hiermee een nieuwe draai heeft gekregen moge duidelijk zijn.

Het is hiermee mogelijk om heel vette dingen te doen. En mogelijk gaat men dat dan ook gewoon weer lekker met platenspelers doen, omdat het kan -O-

Kan Technics z'n productie-lijn ook weer uit het vet halen en onderbinden :7
  • Ziet er leuk uit. Ben benieuwd of er weer een upgrade mogelijk is.

Wel stoer die autosync. Begint te jeuken om de draaitafels weer uit de dozen te halen.
  • Toegeven, autosync is wel erg handig bij 3 of 4 decks gebruik :)
  • Hhmmm...... misschien moet ik toch eens wat controllers & shizzle gaan kopen joh :P
  • W:W Gratiesj voor S4 bezitters! -:-
  • Les said:
    W:W Gratiesj voor S4 bezitters! -:-

Ga ik maar weer eens op zoek naar een 2e sl :+
  • Quinc heeft er nog volgens mij ;)
  • Jup maar die hou ik voorlopig nog ff
  • Buiten het feit dat het vet spul is, zijn die filmpjes ook altijd extreem chill! _o_
  • De Demo is nu te downloaden via de NI website.
  • inclusief scratch voor mij :W
    nu heb ik alleen niks meer om meet te krassen :N
  • Waar blijft mijn voucher email. :(
  • FF een vraagje voor de bezitters van Traktor Pro; werken die auto Beatgrids goed ?

en de Auto Sync functie ?
  • D@VE! said:
    FF een vraagje voor de bezitters van Traktor Pro; werken die auto Beatgrids goed ?

en de Auto Sync functie ?
    Is er iets nieuws dan?
  • Traktor 2 bezitters bedoelde ik ;)

Schijnt allemaal beter te moeten werken las ik; vandaar mijn vraag.

en ik bedoelde het eigenlijk ook nog met Traktor Kras 2 (Duo)...
  • Heb ik een coupon van gehad idd, ga het er nu opzetten.
  • Autbeatgrids... Tja, werkt geloof ik wel aardig. Maak er alleen niet zo heel erg gebruik van.

Wat wel okee is, dat je in de waveform kunt zien wat voor beat er aan zit te komen. Kick,hihat/clap of melodie.
  • ok, zet jij zelf je grids dan?
  • Neuh, maar ik zorg dat ik er niet te afhankelijk van ben. ;)
  • Ik had hem er al opstaan, mooi spul :Y

Edit: nu nog een beetje tijd vinden :)
  • Maar wat zijn nu de functionele vooruitgangen? Ik kreeg de mailing ook, maar twijfel nog. Overigens op veel produceer software ook 50% korting _o_
  • Geen idee :+
    Het ziet er net ff wat anders uit.
    Beetje hetzelfde als een auto die ze upgraden door een ander bumpertje en lampje enzo. Hopla modeljaar 2011 en weer iets om over te spammen.

*ik lul maar wat*
  • Oa auto beatgrid toch?
  • Ralf said:
    Geen idee :+
    Het ziet er net ff wat anders uit.
    Beetje hetzelfde als een auto die ze upgraden door een ander bumpertje en lampje enzo. Hopla modeljaar 2011 en weer iets om over te spammen.

*ik lul maar wat*

Naah, dat idee heb ik dus ook. Nu gaat dat voor een auto wel op, maar met mijn Traktor rijd ik niet langzaam langs het terras om de meidz te impressen }:
  • Loop sampler,
    Extra effecten,
    Verbeterde auto-gridding

Leuke spielerei als je je verveelt achter de decks. Enfin, op het moment doe ik er te weinig mee om de upgrade te rechtvaardigen, maar ik zag wel leuke dingetjes voor het geval ik er wel mee bezig was.
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion