Gaastra jassen
  • Twitter jij? Zo nee, waarom niet?

Ik ben het nu steeds meer aan het gebruiken (ontdekken) hoe het ingezet kan worden als marketing tool en zie er toch een steeds grotere meerwaarde in tevoorschijn komen.

Maar voor persoonlijk gebruik is het ook nog eens best grappig :Y
  • ik gebruik het, vind het handig; vooral om DJ's/Producers bij te houden.
  • Ik niet, ik doe al zo veel digitaal dat ik beter gewoon met mensen in contact sta...........
  • Ik laat Twitter langs mij heen gaan. Ik word al gestoord van al die WWW's Hyves waarbij sommigen echt de meest nutteloze info met ons willen delen.
  • Nee, deze laat ik voorlopig nog aan me voorbij gaan!
  • Twitter heel de handel maar in de prullenbak! Hyves en weet ik veel wat voor profielpagina's waar de meest onzinnge "krabbels" neergezet worden en mensen zelfs boos worden als je uit de "vriendenlijst" geschrapt worden..

echt he? "vriendenlijst" :')

Zielige bedoeling.
  • Hyves etc is inderdaad niet alles nee, ik gebruik dit ook niet als sociaal medium alleen om nieuwe tracks etc te ontdekken, deadnau5 post BV regelmatig een live in de studio streaming, en dat is interesant!
  • Twitter vind ik poep!

Er gaat echt veel onzin overheen! Net als die WWW's in Hyves. Ik heb zelfs een gast in mijn lijst die die WWW's icm Twitter bijhoud. Zet ie in de engelse taal weg dat ie pizza heeft gegeten bij z'n vriendin. Who gives a f*ck?!?!?!?!?!?!!
  • Kijk ff op mijn twitt0r! ga ik n u neerkalken dat ik een MIE - TINGGGGG heb! Aiiight!
  • De "i'm on the toilet" post vind ik ook altijd wel erg zalig :P
  • Ja, wel Twitter, als probeersel of ik m'n jaarmix kon promoten. En dat lukte redelijk. Ik blijf het nu gebruiken voor mijn muzikale activiteiten.
    Ik wil het ook gaan gebruiken om bij te houden wanneer nieuwe tracks uitkomen van bepaalde producers, in de hoop dat ze eerder zijn met het promoten van hun muziek dan de shops.

Mensen die alleen onzin posten ('ik ben nu aan het twitteren', ha wat een grap! :X) volg ik gewoon niet :)
  • Kort en Simpel : Neen

Hyves vindt ik steeds meer op "sociale verplichting" gaan lijken. Krijg steeds meer de neiging om mn account te deleten om lekker tegen de hype te schoppen. Zoals Menno aangeeft, "waarom heb je niet om mn krabbel gereageerd??"

Twitter vind ik helemaal kansloos, alsof je niks beters te doen hebt in je vrije tijd. En dan lekker allemaal een abbo web 'n walk nemen, en als we bij de bushalte staan met de dopjes in de oren naar je schermpje staan staren.
    Hoe bedoel je sociaal gestoord. Die hele "sociale verplichtings" hype staat me absoluut niet aan.

Facebook leek me ook wel leuk in het begin, maar het komt eigenlijk allemaal op hetzelfde neer. Digitaal-niet-tastbaar-alsof-gezellig-doenerij. (mag die op het scrabblebord als iedereen is uit getwatterd?)
  • Doe er niet aan mee. Misschien ooit om mijn muziek te promoten. Ik merk hoe meer ik me onttrek van de digitale wereld der 'sociaal snacken' hoe beter het voelt.
  • Amper. Ik follow wel wat omdat het me interessant lijkt (grotere blogs bijv.), maar vergeet altijd te kijken.. :')
  • D@VE! said:
    ik gebruik het, vind het handig; vooral om DJ's/Producers bij te houden.

Same here. En vandaag vooral om mijn tijd door te komen. 3uur en 50 minuten over de thuisrit gedaan.

Een ritje dat ik buiten de spits om in 6 minuutjes kan trekken. (Zwanenburg naar Sloterdijk. :( )

Mochten mensen het leuk vinden. @tekki_dj
  • Is de fiets niks voor je? Of zeg ik iets geks :+
  • of Slee of Snowboard oid...
  • Ik zit op Hyves en Twitter, maar aardig beperkt. @pieterre

Vind het interessant om een aantal mensen te volgen en zo nu en dan zelf een status update te doen voor de geinteresseerden. Ik heb nooit zoveel behoefte aan "zomaar-hoe-gaat-het-met-je" gesprekken. Dat doe ik met een beperkt groepje vrienden. Op Hyves post ik zo nu en dan een WieWatWaar en krijg reacties van mensen die ik ken. Daarnaast vind ik het interessant om mensen te volgen op Hyves die ik ken, maar niet zomaar zou bellen of dagelijks tegenkom. Bijvoorbeeld oud klasgenoten in het midden van het land enzovoort. En ik vind Hyves handig voor de verjaardagen.

De personen die veel Twitter troep op WieWatWaar zetten hebben hun Twitter RSS feed opgevoerd in de Blog sectie van Hyves. Heb ik ook een dagje gehad, maar het zorgde voor teveel troep op Hyves. Dat is ook zo met statusupdates van Twitter naar LinkedIn. Leuk als je alles in dezelfde taal hebt, maar niet als je Twitter en Hyves in Nederlands hebt en LinkedIn in Engels.
  • Hmm ik twitter wel een beetje, oa via twitter een aantal leuke stage vacatures gevonden.. Maar tis nu niet dat ik iedere keer dat ik mn gat afkuis er een bericht op zet..
  • Net mijn Twitter account verwijdert. Sjesuz, wat komt daar een onzin op binnen.
    Het kost me teveel tijd en inspanning om hetgeen wat ik nuttig vind eruit te filteren. Facebook ook al verwijdert vanwege het "teveel onzin" karakter. Blijft LinkeIn over, en daar ben ik best tevreden over.
  • Linkedin vind ik best een prima medium!
    Facebook gaat wel, Hyves heb ik om er bij te horen...
  • Vergeet superdudes & sugababes niet :P
  • Ralf said:
    Is de fiets niks voor je? Of zeg ik iets geks :+

Mwah, je zegt wel iets begrijpelijks, alleen ga ik niet op mijn beachcruisertje door dit weer. Dan moet ik na elke trip gelijk weer al het pekel, sneeuw en vocht van mijn fiets af poetsen.
    (Amerikaanse vervoersmiddelen zijn nogsteeds niet gewend aan het Nederlandse klimaat. :') )
  • Je moet ook gewoon een degelijke oerhollandsche Gazelle kopen man O%O
  • Koop er gelijk een gaastra jas bij en een stok voor in je reet... (Y)
  • Die laatste moet je me toch even uitleggen, Dieds.
  • Liver niet anders... ik ben visueel ingesteld.
  • Waar blijft die uitleg, Dieds. Ook ik ben visueel ingesteld. Stok in je reet moet ik niet
    te lang over nadenken. Maar wat heeft die Gaastra jas er nu weer mee te maken ?
  • Gazelle fietsen zijn gay?
  • Nee, dat beeld hebben jullie niet?

Gazelle fiets, stoffige vent erop die alles volgens de regeltjes doet en nog scheld met potjandori, met een rode Gaastra jas die vrouw waarschijnlijk ook heeft, zo houterig op de fiets alsof ie een stok in z'n reet heeft...

'T zal wel mijn beeld zijn.. :')
  • Misschien had ik toch Batavus moeten noemen :+
  • Twitter is opzich best interessant, zolang de twitterende persoon maar een beetje interessant is. Voor de gewone sterveling is het vrij kansloos om iedereen te vertellen wat je doet. Dat is eigenlijk hetzelfde als bij blogs. Leuk om te lezen als iemand iets zinnigs te melden heeft, maar anders niet.

Daarom twitter ik niet, want hoewel ik mijn eigen leven best interessant vind, voor de rest van het de wereld is het niet zo bijster spannend/bijzonder.

Dingen als Facebook, Hyves en Linkedin zijn wel nuttig als je ze maar goed gebruikt.
    Linkedin lijkt me duidelijk, Hyves heb ik aan mijn middelbare schooltijd over gehouden en Facebook is nuttig om m'n internationale netwerk een beetje op peil te houden. Sommige mensen spreek ik amper, omdat ze over de hele wereld zijn verspreid. Dan is het best leuk/nuttig om af en toe te lezen waar iedereen zich mee bezig houdt.
  • En hoe is Facebook dan anders dan Twitter als het je enkel om de updates gaat?
  • La.. maa... ik dacht, gaastra jassen zijn van origine zeiljassen. :')
  • Klopt, zelfde slag volk.. Zeilers hebben dan weer een dockers broek en bootschoenen erbij..

God wat hou ik toch van generaliseren :+
  • Het probleem met gaastra zeiljassen is dat ze overwegend gedragen worden door mannen die niet zeilen. Bijkomend probleem: vaak dragen mannen en vrouwen dezelfde jas omdat ze samen zo lekker praktisch ingesteld zijn enZo, verschrikkelijk!

Gaastra jassen moeten uitgebannen worden.

Dertigers en veertigers die in signaalkleurige jassen rondlopen, een schande voor de samenleving :p
  • Kijk, met jou kan ik praten! :D
  • Robert said:
    Het probleem met gaastra zeiljassen is dat ze overwegend gedragen worden door mannen die niet zeilen. Bijkomend probleem: vaak dragen mannen en vrouwen dezelfde jas omdat ze samen zo lekker praktisch ingesteld zijn enZo, verschrikkelijk!

Gaastra jassen moeten uitgebannen worden.

Dertigers en veertigers die in signaalkleurige jassen rondlopen, een schande voor de samenleving :p

Whoppa... waarom denk je dat ik bij Ralf shop? (Y)

Stok in je reet wie er meedeed. -O_
  • Hmmm, zat even mijn Gaastra jas op te zoeken op internet. Kon hem niet vinden.
    Maar wel een andere, die wel wat erop lijkt.
    http://www.gaastraproshop.com/zoom.aspx?prodid=35114092&colorid=910
    Beetje onzin dat er een eentonig beeld is over de Gaastra kleding.
    Ik ben zelf ook niet van die felgekleurde jacks.
    Maar, ik vind het erg fijne kleding; wind- en waterdicht.
    Heb allerlei verschillende jassen gehad, maar Gaastra is toch echt fijn.
  • Nee jongen, hier ga je je nie uitlullen nie :NN
  • Wat nou uitlullen niet ...

Ik zou vanavond eigenlijk niet op het forum komen, maar kon het niet laten
    een reactie te plaatsen. Gelukkig heb je Gaastra Sailwear, Sportswear en Casual.
    En Gaastra casual is prima kleding. Als ik de enige ben die dat vind, prima !

Hoe dan ook, nogmaals fijn weekend !!
  • D!landro said:
    En hoe is Facebook dan anders dan Twitter als het je enkel om de updates gaat?

Twitter zijn alleen maar van die kleine berichtjes. Op Facebook kan iemand gewoon een verhaal schrijven en foto's parkeren. Dat lees je dan en ben je weer op de hoogte. Twitter moet je dagelijks bekijken, anders wordt het onoverzichtelijk. Bij Facebook is af en toe kijken beter te doen.
  • Pieter said:
    Hmmm, zat even mijn Gaastra jas op te zoeken op internet. Kon hem niet vinden.

Zo'n jas zou ik zomaar kopen om lekker in weer en wind mijn hond uit te laten. Ja, ik rij ook nog een Passat Variant ook ja.

Lekker burgerlijk.. heerlijk! (Y)

iedereen moet maar dragen wat hij/zij mooi vind.

ff twitter account aanmaken, kan ik dat eropzetten :+
  • Pieter said:
    Hmmm, zat even mijn Gaastra jas op te zoeken op internet. Kon hem niet vinden.

Met deze kleur is ook niks mis mee.. Het ging mij echt om die rode jassen, of gele, of groene.... Je snapt me wel..

Dit is lekker warm.. :Y
  • Willem Alexander zou zo'n jas mooi staan, mij niet :)
  • Dan te bedenken dat mijn vriendin ook een Gaastra- jas heeft. :D
  • D!landro said:
    Met deze kleur is ook niks mis mee.. Het ging mij echt om die rode jassen, of gele, of groene.... Je snapt me wel..

Dit is lekker warm.. :Y

Eens, signaalkleuren, da's foute boel :Y
  • Iemand nog een mooie jas gekocht?! Of nog weeste zeilen?!?!
  • image
    Helly Hansen! *:*
  • Zo, die hebben wel qeqqe 1987 kleuren _o_
  • aiiii.. vedt! Echt he!? :')
This discussion has been closed.
All Discussions

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

In this Discussion